IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 18.06.2018 || Ministri EU o proračunu za kmetijsko politiko po letu 2020  |  Zadrugam v pomoč aplikacija za skupno nabavo repromateriala  |  Eurospin kmalu odpira trgovino v Sežani  |  Podravki nagrada CROPAK za Dolcelo Cake2Go  |  Aktivno ob otvoritvi nove dm prodajalne v Ribnici  |  Carrefour v sodelovanje z Googlom?  |  Kmalu višji davek na dodano vrednost  |  Ali drži pravilo petih sekund o hrani na tleh in ali imajo testenine rok uporabe?  |  Trgovina na drobno maja navzgor  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani do torka  |  Potapljači (s Sparom) očistili reko Savo 10 kilogramov smeti   |  Paloma z "bodi fit" programom podprla skakalke"  |  Danes odprta obnovljena dm prodajalna v Sežani   |  Varuh Podgoršek poziva k nakupu domače zelenjave  |  Jutri (poletna) Ljubljanska vinska pot   |  Tudi druga Petrolova trgovina z živili HopIN v Ljubljani, od danes - "živi"   |  Hofer za dobrodelnost  |  Odprta stota BIPA poslovalnica  |  V Petrolove trgovine HopIN po vse, razen naftnih derivatov  |  Radenska za trojčke  |   ||
   

Svet: Manner s spletno akcijo "Ker roza osrečuje"

16.02.2018
Njena posebnost je v lokalnem pristopu, saj je pri snovanju oglasa za posamezno državo Manner sodeloval z lokalnimi agencijami.
 
Z akcijo želi Manner repozicionirati blagovno znamko na mednarodnih trgih. Nemški slogan znamke "Manner mag man eben" je v Sloveniji postal "Manner preprosto vzljubiš". Večina akcije je delo agencije DDB na Dunaju, televizijski oglasi za Slovenijo, Nemčijo, Češko in Madžarsko pa so nastajali v sodelovanju z lokalnimi agencijami.
 
V Sloveniji je dunajska pisarna DDB skupaj s Formitasom pripravila oglas, ki se osredotoča na Mannerjev osnovni izdelek, to je klasično Mannerjevo 75-gramsko pakiranje napolitank.
 
"Za to bi bilo mogoče iznajti tudi nov marketinški pojem: 'countrymized'! Agencija, ki dela za podjetje Manner, mora namreč razumeti in oskrbovati domače in mednarodne ciljne trge. Kampanja mora izpolnjevati izjemno raznolike zahteve ter bo odvisno od stopnje zrelosti blagovne znamke in značilnosti trga prilagojena posameznim državam," pravi vodja marketinga Ulf Schöttl.
 
Prvi izdelki so v Sloveniji na voljo od februarja 2018.

Nazaj
 


 
 
 
back to top