IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 15.12.2018 || Bo spletna prodaja že kmalu pred tradicionalno?  |  Lidl v pomoč slepim in slabovidnim  |  Protimonopolni urad preložil prvo sodbo o zadevi Sainsbury's-Asda  |  Sindikat delavcev Colruytu preprečil uvedbo nočnih izmen  |  Lastnikom Perutnine Ptuj pred prodajo petkrat višje izplačilo  |  V Prekmurju začeli proizvajati konopljin med  |  Tesla Voda kmalu v trgovinah (tudi na tujem)  |  Predstavljeni rezultati Metro Cash & Carryja   |  Petrol v prihodnjem letu načrtuje 5,6 milijarde evrov prihodkov  |  Lenta v St. Peterburgu odprla peti letošnji hipermarket  |  Continente lansiral še SKU št. 300  |  V Carlsbergu lepilo namesto plastike v pakiranjih  |  Spletna prodaja v Evropi povsod napreduje  |  Lidl v Ilirski Bistrici odprl novo trgovino, 55. po vrsti  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola postavlja proizvodni obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |   ||
   

Svet: Manner s spletno akcijo "Ker roza osrečuje"

16.02.2018
Njena posebnost je v lokalnem pristopu, saj je pri snovanju oglasa za posamezno državo Manner sodeloval z lokalnimi agencijami.
 
Z akcijo želi Manner repozicionirati blagovno znamko na mednarodnih trgih. Nemški slogan znamke "Manner mag man eben" je v Sloveniji postal "Manner preprosto vzljubiš". Večina akcije je delo agencije DDB na Dunaju, televizijski oglasi za Slovenijo, Nemčijo, Češko in Madžarsko pa so nastajali v sodelovanju z lokalnimi agencijami.
 
V Sloveniji je dunajska pisarna DDB skupaj s Formitasom pripravila oglas, ki se osredotoča na Mannerjev osnovni izdelek, to je klasično Mannerjevo 75-gramsko pakiranje napolitank.
 
"Za to bi bilo mogoče iznajti tudi nov marketinški pojem: 'countrymized'! Agencija, ki dela za podjetje Manner, mora namreč razumeti in oskrbovati domače in mednarodne ciljne trge. Kampanja mora izpolnjevati izjemno raznolike zahteve ter bo odvisno od stopnje zrelosti blagovne znamke in značilnosti trga prilagojena posameznim državam," pravi vodja marketinga Ulf Schöttl.
 
Prvi izdelki so v Sloveniji na voljo od februarja 2018.

Nazaj
 


 
 
 
back to top