IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.09.2018 || Še dva dneva za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |  V ZDA promocija slovenske kulinarike  |  Barcaffè v Rovinju predstavil prvo turško kavo v kapsuli  |   Lovorika Naj Fala kruh 2018 štirim tekmovalcem  |  Edeka ima laserske etikete  |  Imlek za 96 farm zagotovil 1,1 milijona evrov  |  ZDA uvajajo 10-odstotne carine na uvoz kitajskega blaga  |  V ljubljanskih Mostah BTC obnavlja staro letališče z novimi vsebinami  |  Izdelki za daljšo sitost debitirali v trgovinah Morrisons  |  V Šavniku kmalu nova trgovina Voli  |  Potrošniki septembra bolj pesimistični   |  Fama Vipava tudi letos z visoko rastjo  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |   ||
   

Svet: Manner s spletno akcijo "Ker roza osrečuje"

16.02.2018
Njena posebnost je v lokalnem pristopu, saj je pri snovanju oglasa za posamezno državo Manner sodeloval z lokalnimi agencijami.
 
Z akcijo želi Manner repozicionirati blagovno znamko na mednarodnih trgih. Nemški slogan znamke "Manner mag man eben" je v Sloveniji postal "Manner preprosto vzljubiš". Večina akcije je delo agencije DDB na Dunaju, televizijski oglasi za Slovenijo, Nemčijo, Češko in Madžarsko pa so nastajali v sodelovanju z lokalnimi agencijami.
 
V Sloveniji je dunajska pisarna DDB skupaj s Formitasom pripravila oglas, ki se osredotoča na Mannerjev osnovni izdelek, to je klasično Mannerjevo 75-gramsko pakiranje napolitank.
 
"Za to bi bilo mogoče iznajti tudi nov marketinški pojem: 'countrymized'! Agencija, ki dela za podjetje Manner, mora namreč razumeti in oskrbovati domače in mednarodne ciljne trge. Kampanja mora izpolnjevati izjemno raznolike zahteve ter bo odvisno od stopnje zrelosti blagovne znamke in značilnosti trga prilagojena posameznim državam," pravi vodja marketinga Ulf Schöttl.
 
Prvi izdelki so v Sloveniji na voljo od februarja 2018.

Nazaj
 


 
 
 
back to top