IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 21.11.2019 || Mariborska občina v prevzem celotne osrednje tržnice   |  Jumbo odprl že drugo trgovino v Belgiji  |  Ana Roš ambasadorka UNWTO  |  V veljavi trgovinski sporazum med EU in Singapurjem  |  General Mills iz svojih izdelkov umika natrij  |  Lidl v Valencii in Barceloni omogočil dostavo v eni uri  |  Požeška Budimka prodana za 212 milijonov dinarjev  |  Odprti novi trgovini Idee v Podgorici  |  McMillon: "Walmart lahko izgine v trenutku"  |  Nestlé prvič predstavil poslovanje v BiH  |  Rastoder ustanavlja letalsko družbo   |  Nagrado Best Buy Award v kategoriji napolitank je prejel Manner  |  Leclerc kupuje trgovine Casina  |  Carrefour našel (starega) kupca za splet  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva na GZS  |  Skupščina Petrola 12.decembra o reviziji poslov   |  GEFCO dobavitelj embalaže za Airbus  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  30.novembra ponovno odprtje mariborske trgovine Zelena japka  |  Hrana ni za tjavendan je projekt Lidla in Ekošole   |   ||
   

Slovenija/Avstrija: Manner s kakavom vstopa v (novo) staro kategorijo

15.10.2019
V začetku oktobra 2019 je na slovenski trg prišel Manner kakav, s čimer Manner oživlja enega od svojih prvih izdelkov in na prodajne police prinaša del svoje zgodovine. Tam ga boste prepoznali po rožnato-rdeči embalaži, ki je svoj navdih našla v izvorni pločevinki.

Prenovljena podoba tega. od leta 1898 naprej glavnega izdelka podjetja Manner, je drugačna. A značilen in neprimerljiv okus Manner kakava ostaja enak. Tega zagotavljata dve sestavini, 25 % kakav iz lastne pražarne in sladkor.
 
Navdušil vas bo tudi s tem, da je zaradi svoje posebne sestave topen tako v toplem kot v hladnem mleku. Nenazadnje pa se Manner kakav lahko pohvali še s certifikatom pravične trgovine in dejstvom, da je veganski, torej da ne vsebuje živalskih sestavin in živalskih proizvodov. 


O začetkih...
Kilogram čokolade = dve dnevni delavski plači "Čokolada za vse," se je menda glasil moto Josefa Mannerja I., ki je leta 1890, v času, ko je čokolada veljala za luksuz – kilogram čokolade je veljal enako kot dve dnevni delavski plači – ustanovil dinastijo Manner. Kakovost je želel ponuditi ceneje od konkurence, a ker mu dobavitelji čokolade želenega niso zmogli zagotoviti, se je odločil, da se izdelovanja čokolade loti sam. Pri rosnih 25 letih je ambiciozni Manner kupil majhno proizvodnjo čokolade in ustanovil Tovarno čokolade Josef Manner.


Nazaj
 


 
 
 
back to top