IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.10.2019 || NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Plodine v Reki z novim supermarketom  |  Na koprskih Dnevih kmetijstva bodo izpostavljene oljke  |  Vedno več GLS poslovalnic  |  Visoke ameriške carine za evropske izdelke (tudi slovenske)  |  Vitinka odkupuje še ostale delnice Vitaminke  |  Trgovci na strateški konferenci TZS o digitalizaciji, prihodnosti...  |  Estera Lah Poljak v strokovno-organizacijskem odboru Effie Slovenija 2020  |  Kmetica leta 2019 je Marjeta Ročnik iz Prevalj  |  Kava in hrana za hišne ljubljenčke Nestléju okrepila prodajo  |  Spar žaluje - umrl zadnji od ustanovnih članov  |  Praznik pršuta v Tinjanu  |   GIZ Mesne industrije Slovenije za afero "žvepleno mleto meso" krivi trgovce  |  Danes znani nagrajenci na 26. Zlatem bobnu  |  Voli: "Ne bomo podaljševali sobotnega delovnika"  |  Prihaja najslajši ljubljanski festival čokolade  |  Danes in jutri 26. Zlati boben   |  Po 13. strateški konferenci o trgovini na Brdu pri Kranju  |  Spar zagnal akcijo "Nič ne bo ostalo" (VIDEO)  |  "Alibaba zajezi 300 milijonov hekerskih napadov na dan!"  |   ||
   

Srbija: M&M’s novi sponzor Košarkarske zveze Srbije

06.06.2019
Številni družini sponzorjev Košarkarske zveze Srbije med katerini je ena največjih že vrsto let tudi Zavarovalnica Triglav, se je pridružila čokoladna znamka št.1 na svetu.  

Sponzorska pogodba velja za sezono 2019/2020, podpisala pa sta jo generalni sekretar Košarkarske zveze Srbije Dejan Tomašević in Predrag Milinčić, regionalni direktor podjetja Mars, proizvajalca M&M’s blagovne znamke.

"Posebno se veselimo sodelovanja s Košarkarsko zvezo Srbije in priložnost, da je naša znamka M&M’s ob nacionalni reprezentanci na prihajajočem Svetovnem prvenstvu na Kitajskem," je med drugim dejal Predrag Milinčić, regionalni direktor podjetja Mars.

Na drugi strani je Dejan Tomašević, generalni sekretar Košarkarske zveze Srbije dejal:" S to pogodbo in sodelovanjem  dokazujemo, da je tudi reprezentanca izvenčasovno. Tako kot mladi imamo tudi malce starejši še vedno zelo radi čokoladice M&M’s kot takrat ko smo bili otroci. Veseli nas, da se krog prijateljev povečuje." 

Nazaj
 


 
 
 
back to top