IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 04.07.2022 || Porast e-trgovine leta 2021 za 13 odstotkov  |  Kantar:"Lidl najuspešnejši na francoskem trgu v zadnjem obdobju"   |  Brezplačno mobilno gostovanje v EU se podaljšuje za deset let  |  EU in Nova Zelandija sklenili pogovore o sporazumu o prosti trgovini  |  Za vzdrževanje učnih čebelnjakov razpisanih 17.000 evrov  |  SDH zamenjal nadzornike Pošte Slovenije  |  Vlada nadaljuje sprejemanje ukrepov za naslovitev draginje  |  Odprte prijave na največje tekmovanje spletnih trgovcev v regiji  |  Ifo:"Obeta se nov dvig cen hrane"  |  Tovarna zdrave hrane prisotna tudi v Sloveniji  |  Virtualni spletni seminar: "Shopper Trends 2022" - 14. julija  |  Lidl ni obupal nad prihodom v BiH in išče delavce  |  ZANIMIVOST:Omejena prodaja Nutelle s fotografijami naravnih lepot BiH  |  Evropska komisija odobrila gensko spremenjeno koruzo za živila in krmo  |  Delavski direktor Pošte Slovenije postal Janez Zidar  |  EU predlaga prepoved aromatiziranih tobačnih uparjevalnikov  |  Gomex z novo trgovino, prvo v Obrežu  |  Delhaize odprl prenovljen hipermarket Mega Maxi v Kragujevcu  |  Šinkova izpostavlja pomen digitalizacije za kmetijstvo  |  V zadnjem letu sta se najbolj podražila olje in moka  |   ||
   

Svet: Maloprodajni izkupiček presega 18.000 milijard evrov

28.12.2014

Maloprodaja po vsem svetu, tako v fizičnih trgovinah kot na spletu, bo v letu 2014 znašala nekaj več kot 18.000 milijard evrov, kažejo novi podatki spletnega analitičnega portala eMarketer.
 
Maloprodaja izdelkov in storitev na spletu bo v letu 2014 dosegla 5,9 odstotka celotnega svetovnega maloprodajnega trga, kar znaša dobrih 1000 milijard evrov. Do leta 2018 se bo splet še okrepil, in sicer na 8,6 odstotka ali nekaj več kot 2000 milijard evrov.
 
Kitajska in ZDA sta glede spletne prodaje daleč spredaj in v letu 2014 skupaj dosegata več kot 55 odstotkov svetovne spletne prodaje.
 
Še posebej na Kitajskem naj bi ta prodaja do leta 2018 presegla tisoč milijard evrov in bo tako imela že 40 odstotkov svetovnega spletnega maloprodajnega trga. Potrošniki na Kitajskem preko spleta kupujejo precej pogosteje kot Američani.
 
Trgovina prek spleta v ZDA bo leta 2018 vredna 410 milijard evrov, v Veliki Britaniji pa nekaj preko 100 milijard. Spletna prodaja v Veliki Britaniji znaša 13 odstotkov celotne maloprodaje (ki v tem pogledu vodi pred ZDA in Kitajsko), več kot 73 odstotkov britanske populacije pa je letos opravilo vsaj en nakup preko spleta.
 
Večina ameriških kupcev sicer kupuje na spletu, a je več kot 10 dolarjev od vsakih 11 dolarjev še vedno porabljenih v fizičnih trgovinah. 



Nazaj
 
 
 
 
back to top