IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 15.11.2018 || Najstarejši slovenski menedžer odhaja v pokoj  |  Ceneje.si proglasil najboljše spletne trgovine na "Ecommerce dnevu 2018" v Ljubljani  |  Danes v Ljubljani Ceneje.si razglaša spletne trgovce leta (VIDEO)  |   21. Slovenski festival vin jutri in v petek  |  Coles pripravlja avtomatizirane distribucijske centre  |  Amazonu pripada skoraj tretjina vseh nakupov prek spleta  |  Ruske sankcije ne vplivajo na ukrajinski prevzem Perutnine Ptuj  |  ZANIMIVOST: Kava pomaga blažiti alzheimerjevo in parkinsonovo bolezen  |  Po 1.beograjskem sejmu visokokvalitetne hrane   |  Nemški Tönnies prelaga prihod  |  ZANIMIVOST: Azijec za tartuf odštel 85.000 evrov!  |  MHP kooperantom Perutnine Ptuj obljublja nadaljnji razvoj  |  Lidl učinkoviteje z (ne)uporabo plastike  |  Evropski teden zmanjševanja odpadkov   |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore, ki bo 22. novembra, že 380 rezervacij  |  Amazonov drugi dom bo razpet med New Yorkom in Arlingtonom  |  Skupina Kofola v devetih mesecih povečala prihodke in dobiček  |  Bayer (po prevzemu Monstanta) s stabilnim poslovanjem  |  Mlekarna Mihajlović lansirala novo blagovno znamko   |  Tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |   ||
   

Makedonija: Makprogres na trgu Južne Koreje

09.11.2018

Makprogres je začel z izvozom (tudi) v Južno Korejo. 

Južna Koreja je zadnja država na svetovnem zemljevidu Makprogresa, ki sedaj šteje že skoraj 60 trgov na svetu. 

Imajo že nekaj let tudi IFS standard kvalitete za varnost hrane, ki predstavlja stalni sistem evaluacije vseh podjetij, ki oskrbujejo velike trgovinske verige.

 Z izpolnitvijo pogojev za IFS in pridobitvijo certifikata so se Makprogresu odprla vrata številnih evropskih verig in ima pred seboj nov cilj - še več sodelovanja in izvoz. IFS standard je namenjen za komunikacijo med trgovci in proizvajalci hrane. "IFS International Standard - Standard for Auditing Retailer (and Wholesaler) Branded Food products " je nastal leta 2002.

Njegovi ustanovitelji so: nemško, francosko in italijansko trgovinsko združenje. Ta standard velja za enega strožjih v prehrambeni industriji, ki omogoča pristop k državam  EU.


Nazaj
 


 
 
 
back to top