IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 08.07.2020 || V Gorenju razvojni center za kuhalne in pomivalne aparate skupine Hisense  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Mlekarna Celeia v poletje s svežino Kraljičinega jogurta  |  Blagovna znamka: "Naše najboljše", se je predstavila  |  Aldi v partnerstvu s Plantonom preprečuje klanje moških piščancev  |  GSK in PMI skupaj v proizvodnjo cepiva za Covid-19  |  Kmetijska zadruga Agro-MV iz Sivca bo gradila sušilnico   |  Albert Heijn prevzema Jumbo Heerschap prodajalne  |  Nemčija lani največja evropska izvoznica čokolade  |  Iščejo (naj) inovativno jed iz topinamburja in štrbonclja  |  Raziskava: "E-prodaja živil bo letno rasla za 23 odstotkov"  |  Tikveš na tekmovanju Citadelles du Vin osvojil štiri zlate medalje  |  Hofer donira 5000 evrov v podporo otroškega tabora  |  Državni zbor o noveli zakona o trgovini prihodnji četrtek na izredni seji  |  Pridelek ekološko pridelanega sadja v 2019 manjši kot v 2018  |  Uber za 2,35 milijarde evrov kupuje dostavno službo Postmates  |  Okrogla miza o mobilizaciji evropskega podeželja  |  V Kragujevcu postavili prvi reciklomat  |  Barcaffè z Aljo Horvat pripravil posebne skodelice za kavo  |  Trgovec Kam včeraj odprl nov market v glavnem mestu  |   ||
   

Slovenija: MKGP:"Ekološko + lokalno je idealno!"

21.05.2020
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS je v sodelovanju z agencijo Nicha pripravilo akcijo za ozaveščanje širše slovenske javnosti o pomenu lokalne ekološke hrane z naslovom:"Ekološko + lokalno je idealno!"

Cilj vseslovenske akcije je ozaveščanje slovenske javnosti o koristnosti uživanja ekoloških živil in podpora slovenskim (lokalnim) ekološkim pridelovalcem in predelovalcem. V okviru akcije so preverjali, ali se slovenski potrošniki dovolj zavedajo koristnosti ekoloških živil, ali so živila označena z eko certifikatom, kaj jim ta znak sporoča in ali mu zaupajo, pojasnjujejo pa tudi metode, postopke in nadzor za ekološko pridelavo in predelavo ter vplive na okolje.

V oglasnih sporočilih nastopajo resnični ekološki kmetovalci (eko sadjarji, čebelar, sirarka) in potrošniki ekološke hrane.
 
Oglaševalska akcija po mnenju ustvarjalcev prihaja med ljudi ob najbolj pravem času – po normaliziranju razmer, ko naj bi vsi skupaj podprli lokalne, slovenske in ekološke pridelovalce.


Nazaj
 


 
 
 
back to top