IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.08.2019 || Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |   ||
   

Italija: MD lansiral “italijanske znamke”

11.07.2019
Italijanska diskontna veriga MD je lansirala premium linijo blagovne znamke  z imenom: "Lettere dell 'Italia”.
 
Sestavljena je iz regionalnih znamk, a  tudi tradicionalnih italijanskih proizvodov iz vse države.
 
Proizvodi so certificirani z IGP (indikacijo geografske zaščtite), PDO (oznake porekla) ali DOC (klasifikacije za zagotavljanje kvalitete).
 
Sestavine za izdelke premiun "Lettere dell 'Italia”prihajajo iz lokalnih okolij in proizvajalcev.
 
Diskontna veriga načrtuje širjenje ponudbe proizvodov do decembra, da bi predstavili vse kategorije proizvodov iz vseh italijanskih regij. Pakiranje proizvodov vsebuje informacije o njihovi zgodovini.


Nazaj
 


 
 
 
back to top