IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 20.07.2018 || Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Št. 66. revije InStore že na poti k prejemnikom, kmalu tudi v elektronski obliki  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |  Panvita odprla nov Ave mesni center v Mariboru  |  Priložnost slovenskih podjetij za preboj v trgovine skupine Rewe  |  Unilever v prvi polovici leta zmanjšal prihodke in dobiček  |  Domaćico uživala cela Rusija, prodaja se je doma podvojila  |  Cigarete večine proizvajalcev so se podražile  |  Prenovljena trgovina Tuš v Murski Soboti  |  Predlani nižja registrirana poraba alkohola  |  Lidl poskrbel za parkirna mesta nogometnih reprezentantov  |  Junija zaradi toče 547.000 evrov intervencijskih stroškov v Beli Krajini  |  ZANIMIVOST: Kmalu prva podvodna restavracija   |  10.avgusta prvi Blejski vinski festival  |  Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |   ||
   

Francija: L'Óreal želi postati svetovni lider v proizvodnji dišav

19.06.2018

L'Óreal bo proizvajal dišave in kozmetiko za italijansko modno blagovno znamko Valentino in s tem okrepil svoj položaj na področju kozmetike, tudi s prevzemom licence, ki jo je imel pred tem španski Puig.

Divizija luksuznih proizvodov francoskega podjetja  L'Óreal, ki že sedaj proizvaja dišave in kozmetiko za modni blagovni znamki Armani in Saint Laurent, pod svojem okriljem pa ima tudi  luksuzno blagovno znamko Lancomem bo proizvajal dišave in kozmetiko za italijansko modno blagovno znamko Valentino

Prevzem licence pomeni zanje veliki korak tudi v boju z največjim konkurentom, ameriškim podjetjem Coty, ki je (zaenkrat) svetovni lider v proizvodnji dišav in ki je to postal zahvaljujoč  nakupu  divizije proizvodov za lepoto koncerna  Procter & Gamble leta 2015. Imajo tudi  licenci za blagovni znamki Gucci in Hugo Boss.

"L'Óreal želi postati svetovni lider v proizvodnji " parfumov"in ta  licenca nam bo pri tem pomagala,"so sporpčili iz podjetja. 

Finančne podrobnosti pogodbe, ki bo stopila v veljavo leta 2019, niso znane.


Nazaj
 


 
 
 
back to top