IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

Francija: L'Óreal želi postati svetovni lider v proizvodnji dišav

19.06.2018

L'Óreal bo proizvajal dišave in kozmetiko za italijansko modno blagovno znamko Valentino in s tem okrepil svoj položaj na področju kozmetike, tudi s prevzemom licence, ki jo je imel pred tem španski Puig.

Divizija luksuznih proizvodov francoskega podjetja  L'Óreal, ki že sedaj proizvaja dišave in kozmetiko za modni blagovni znamki Armani in Saint Laurent, pod svojem okriljem pa ima tudi  luksuzno blagovno znamko Lancomem bo proizvajal dišave in kozmetiko za italijansko modno blagovno znamko Valentino

Prevzem licence pomeni zanje veliki korak tudi v boju z največjim konkurentom, ameriškim podjetjem Coty, ki je (zaenkrat) svetovni lider v proizvodnji dišav in ki je to postal zahvaljujoč  nakupu  divizije proizvodov za lepoto koncerna  Procter & Gamble leta 2015. Imajo tudi  licenci za blagovni znamki Gucci in Hugo Boss.

"L'Óreal želi postati svetovni lider v proizvodnji " parfumov"in ta  licenca nam bo pri tem pomagala,"so sporpčili iz podjetja. 

Finančne podrobnosti pogodbe, ki bo stopila v veljavo leta 2019, niso znane.


Nazaj
 


 
 
 
back to top