IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 20.11.2017 || Za SEMPL št.19 kar 89 tekmovalnih prijav   |  Vabilo na četrto FMCG konferenco revije InStore v Beograd 23. novembra  |  Lidlov poslovni hackathon bo jutri  |  AB InBev ustoličil novega direktorja za Severno Ameriko  |  Zajtrk za več kot 260.000 otrok po vrtcih in šolah  |  Sodišče zavrnilo veljavnost lex Agrokor v Sloveniji  |  Atlantic Grupa je v ZDA začela s proizvodnjo paštete Argeta  |  20. Slovenski festival vin odpira vrata   |  Zmagovalec natečaja Lidlov mladi vinar je Jernej Žorž z vinom zelen  |  Mlečno-predelovalni sektor predstavil zaveze odgovornosti  |  Colruyt uvaja novosti prek spleta  |  Sainsbury's prvi uvedel tehnologijo izolacije hladnega zraka  |  Nemška Gea prevzema pomurski Vipoll  |  Prenovljena Idea "Beograđanka"  |  Heineken Hrvaška v Karlovcu odprl zeleno skladišče  |  Lepotna blagovna znamka The Body Shop v Sloveniji  |  E. Leclerc ostaja v vodstvu, Carrefour zmanjšal zaostanek  |  MAC Cosmetics v sredo odprl prvo trgovino   |   Židan: "Danes smo vsi skupaj ena družina!"  |  Lidlov mladi vinar Jernej Žorž iz Vipavske doline  |   ||
   

Slovenija: Ljubljanske mlekarne lani povečale dobiček

21.10.2017
Ljubljanske mlekarne so lani ustvarile 148 milijonov evrov prihodkov od prodaje, kar je 1,6 odstotka več kot predlani. Čisti dobiček se je povečal za 56 odstotkov na šest milijonov evrov, je razvidno iz letnega poročila družbe, objavljenega na Ajpesu.  

V družbi so lani precej pozornosti namenili pospeševanju prodaje in stroškovni racionalizaciji, kar je po njihovih navedbah pripomoglo k pozitivnemu poslovnemu izidu. Kot so zapisali v poročilu, so stroške poslovanja sicer povečali za dva odstotka, vendar je to posledica skoraj petodstotnega povečanja količinske prodaje.
 
Za letos napovedujejo zasledovanje cilja, ki je okrepiti vodilni položaj na slovenskem trgu. Tako bodo še naprej vlagali v razvoj lastnih blagovnih znamk in trg. Okrepiti nameravajo tudi izvoz, pri čemer omenjajo Kitajsko, kamor so lani začeli prodajati trajno mleko.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top