IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 21.09.2019 || Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |   ||
   

Francija: Lidlu in E.Leclercu se smeji, konkurenca pa trpi

05.07.2019
Lidl in E. Leclerc na francoskem trgu še naprej beležita izvrstne rezultate in se po tem vsekakor razlikujeta od konkurence, ki ji tako dobro ne gre. Kot celoti živilskim trgovcem na izjemno zasičenem trgu Francije ne cvetijo rožice.
 
 
 
Kot celoti živilskim trgovcem na izjemno zasičenem trgu Francije ne cvetijo rožice. Carrefour, Casino in Auchan se soočajo s težavami in prodajajo svoje prodajalne doma ter v tujini, Lidl in E. Leclerc pa se konkurentom lahko le smejita. Nemški diskonter je od 13. maja do 9. junija tržni delež povečal za pol odstotka, kar pomeni, da je ta sedaj že pri 5,9 %.
 
Raziskovalna hiša Kantar Worldpanel ocenjuje, da se je bazi stalnih kupcev pri Lidlu v zadnjem letu pridružilo kar 460.000 francoskih gospodinjstev. "Obiskovalci Lidla so v navedenem obdobju zapravili 9 odstotkov več kot v enakem obdobju lani," so dodali pri Kantarju. E. Leclercu, ki je z dvema hipermarketoma prisoten tudi v Sloveniji, gre na matičnem trgu le za "dlako" slabše, saj je v omenjenem obdobju pridobil 0,3 odstotka tržnega deleža in si lahko odreže 21,7 % pogače.
 
Približno dve tretjini rasti je prispevala prodaja v trgovinah, tretjino pa njihove prevzemne točke. Rast tržnega deleža je zabeležil le še Systeme U. Nekoč najmočnejši francoski trgovec Carrefour je prvič po dolgem času tržni delež spustil pod 20 odstotkov – ta je v drugem četrtletju znašal 19,9 odstotka. Tretja je skupina Les Mousquetaires, četrti Casino, peti Systeme U, šesti pa Auchan.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top