IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 22.10.2017 || Hrvaška izdala mednarodno tiralico za Ivico Todorićem  |  Ljubljanske mlekarne lani povečale dobiček  |  24. Zlati boben predstavil zmagovalce  |   Trgovina na drobno septembra navzdol  |  Sporočilo za javnost iz Hoferja: "Jabolka v vedru"  |   3. FMCG Summit Zagreb se približuje  |  Sarajevo Marketing Summit - 26.oktobra 2017  |  Zaveza odgovornosti je obetaven projekt  |  Starejši sin Ivice Todorića prispel na Hrvaško  |  V Ljubljani zadonelo: "24. Zlati Boben s pestrim programom"  |  Metro AG z rastjo prodaje  |  "Snubcev" za nov sedež Amazona več kot 100  |  P&G blesti v kategorijah lepotilnih izdelkov in zdravja  |  Bingo postal največji trgovec v državi (tudi) po številu trgovin  |  Hofer odprl svojo 100. prodajalno na Dunaju  |  Nova franšizna trgovina Spar partner Goričanka v Mačkovcih  |  Krčevit boj diskonterjev za preživetje  |  S Group namerava postati najmočnejši estonski trgovec  |  24. Zlati boben: "Blagovne znamke imajo moč in denar, da spreminjajo svet"  |  Spar v prvem letu poslovanja odprl 30 trgovin  |   ||
   

Slovenija: Lidlova pekarna z izdelki iz 100% slovenske pšenice

12.10.2017
Osem izdelkov iz Lidlove pekarne odslej vsebuje 100 % slovensko pšenico. Na tak način Lidl Slovenija v skladu s svojim trajnostnim konceptom Ustvarimo boljši svet še močneje podpira slovenske pridelovalce in skrbi za razvoj slovenskega kmetijstva ter gospodarstva.
 
 
Vseh osem izdelkov nosi zlato priznanje za odlično kakovost pekovskih izdelkov Gospodarske zbornice Slovenije, dobavitelja izdelkov pa sta Žito in Mlinotest. 

Izdelki, ki vsebujejo pšenico 100 % slovenskega porekla, so dobro znani in priljubljeni med Lidlovimi kupci. To so jelenov in martinov kruh, kruh s semeni, žemlja ter rustikalna bela štruca, pizza štručka in orehova potička ter italijanski kruh. 

V Lidlu Slovenija pravijo, da gre za še en korak naprej v sodelovanju s slovenskima dobaviteljema, Žitom in Mlinotestom, s katerima že vrsto let skupaj oblikujejo ponudbo v Lidlovi pekarni. Tej priljubljenost vseskozi raste, kar ne preseneča, saj kupcem cel dan ponuja hrustljav in sveže pečen kruh in pekovske izdelke.

V Lidlu Slovenija so veseli, da lahko svojim kupcem ponudijo izdelke s pšenico s slovenskih polj. Na tak način uresničujejo tudi zaveze iz svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet in podpirajo slovenske pridelovalce in slovensko kmetijstvo in gospodarstvo.

Kot zanimivost velja izpostaviti, da je po zaslugi Lidla Slovenija kruh s slovensko pšenico našel pot tudi na tuje police. Podjetje Žito namreč italijanski kruh – tako poimenovanje je dobil zaradi vsebnosti oljčnega olja – dobavlja tudi Lidlu Italija.

V Lidlu Slovenija pravijo, da ponudbo v Lidlovi pekarni neprestano širijo in razvijajo, saj se radi odzovejo na pobude kupcev in predloge dobaviteljev. S slednjimi razvijajo unikatne recepture za izdelke odlične kakovosti. Tako lahko med izvrstnimi kruhi in pekovskimi izdelki kmalu pričakujemo še kakšno hrustljavo dobroto.

Nazaj
 


 
 
 
back to top