IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 26.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore - le še 50 prostih mest!  |  47. Teden cvička poteka v Trebnjem  |  TZS s "Trgovinkom" 22.maja v Kopru   |  Po Pašti fešti, 2. slovenskem festivalu testenin  |  Uvozili 208.000 ton medu v EU  |  Po včerajšnjem FMCG brand forumu revije InStore v Beogradu  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Jutri Festival kranjske klobase v Medvodah  |  Mlekarna Celeia posodablja in krepi svojo korporativno blagovno znamko  |  Na Pogačarjevem trgu najdaljša potica in rolada velikanka  |  Portorož v znamenju vina in rož  |  Intereuropa v četrtletju s padcem čistega dobička  |  Ameriškim kmetom dodatnih 16 milijard dolarjev  |  Mercator ob 70 letnici podprl 70 društev (VIDEO)  |  Tommy odprl maximarket v Biogradu na Moru  |  Marks & Spencer množično zapira trgovine  |  Trg substitutov mesa bo do 2029 narasel desetkratno  |  V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   ||
   

Nemčija: Lidl želi postati najbolj trajnostno naravnani diskonter

15.05.2019
V Lidlu so si za cilj postavili, da postanejo diskonter z največjo skrbjo za trajnostni razvoj v Nemčiji na način, da bodo svojim potrošnikom na policah ponudili še več organske hrane.
 
Ugotovili so, da imajo potrošniki, predvsem tisti od 14 do 30 let,a tudi starejši od 50 let organsko hrano vedno raje. 

Pp besedah direktorja za nabavo Jana Bocka bodo zaradi tega trenda tudi sami reagirali in da prodaja organske hrane v Lidlu pa raste dvoštevilčno.
 
Tudi politika nemške vlade je, da širi zemljišča za organsko rast na 20% in to do konca leta 2030. Trenutno ta vrsta zemljišča predstavlja 10% skupnih površin namenjenih za obdelovanje.

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top