IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 02.12.2022 || GZS razočarana nad interventnim energetskim zakonom  |  Z januarjem dražje cigarete  |  Jan-Willem Dockheer:"V letu 2023 bomo odprli med 40 in 50 trgovin v Srbiji"   |  Mlekarna Celeia v nadgradnjo čistilne naprave  |  Zasebni delodajalci novembra odprli neto 127.000 delovnih mest  |  Brez praznične osvetljave v trgovinah Spara  |  Prvi evrski kovanci od danes že na Hrvaškem  |  Potrošniška poraba oktobra navzgor  |  Nove (nižje) cene bencina in dizla   |  Cantarutti z novim letom zapušča položaj generalnega direktorja GZS  |  Danes CEO Summit InStore v Beogradu!  |  Škoda zaradi naravnih nesreč letos spet presegla sto milijard dolarjev  |  Šinko v Halozah napovedala pregled metodologije ocenjevanja kmetovanja  |  Inflacija novembra vztrajala pri okoli 10 odstotkih   |  Žito v Mariboru dobiva pametno tovarno  |  Žabac v Zagrebu odprl že sedmo trgovino  |  Med Trstom in logističnim vozliščem pri Beljaku prvi evropski mednarodni carinski koridor  |  Rožič:" Z izkupičkom pogajanj nismo zadovoljni, nadaljevali bomo februarja"  |  Prodaja v trgovinah nekoliko upadla  |  Na "Dobrodelni petek" dm zbral 28.771,27 evrov za Ambasadorje nasmeha  |   ||
   

Slovaška: Lidl zaračunava parkirnino za električne avtomobile

23.11.2022
Sprva so imeli brezplačne polnilnice za električna vozila, ki pa po svetu postajajo vse bolj redke. Na Slovaškem je od nedavnega brezplačnega polnjenja konec.Ukinili so ga, ker so ga pričeli izkoriščati tamkajšnji taksisti, prav tako pa zaračunavajo tudi parkirnino nad eno uro parkiranja.

Pri slovaškem Lidlu, kjer je bilo polnjenje električnih avtomobilov doslej zastonj, so se odločili, da lastnikom zaračunavajo osnovno količino elektrike, tudi če je popolnoma ne izkoristijo, prav tako morajo plačati parkirnino za čas nad eno uro parkiranja. 

Slovaki komentirajo, da glede na nedavno rast cen električne energije in glede na dejstvo, da so brezplačne polnilnice stalno zlorabljali slovaški taksisti, to niti ni presenetljivo. Lidl na Slovaškem poleg tega načrtuje opremljanje trgovin s polnilnicami za polnjenje avtomobilov z zeleno elektriko.
 
Glede na lokacijo in zmožnosti infrastrukture bi to lahko potekalo z močmi med 11 in 50 kilovati. Vendar pa bo to elektriko seveda treba plačati.

Prednost Lidlovega sistema naj bi bila, da zanj ni potrebna posebna kartica, ampak le aplikacija na pametnem telefonu z vpisano kreditno kartico. Vendar pa so si ob tem omislili minimalno plačilo, čeprav lastnik avtomobila sicer elektriko plačuje glede na odvzete kilovatne ure. Polnjenje z izmeničnim tokom  tako zaračunavajo po 0,24 evra za kilovatno uro, polnjenje z izmeničnim tokom pa po 0,39 evra za kilovatno uro. Vendar je v prvem primeru treba plačati vsaj 3,6, v drugem pa vsaj 3,51 evra in to ne glede na to, če ste zakupljeno količino popolnoma porabili.

Električni avto polnilnica polnilni kabel

V primeru polnjenja z enosmernim tokom mora voznik odvzeti vsaj 15 kilovatnih ur elektrike, ker je več, kot omogoča večina baterij priključnih hibridov. Nekateri priključni hibridi s počasnimi polnilniki poleg tega za ta dosežek potrebujejo več ur, kar pomeni, da ti avtomobili  predolgo ne zasedajo polnilnice, ampak vsaka nadaljnja ura voznika stane dodaten denar zaradi preseženega časa brezplačnega parkiranja. Če vsaka ura parkiranja stane dva evra, lahko takšno polnjenje postane celo zelo drago.



Nazaj
 
 
 
 
back to top