IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 06.12.2022 || Zaradi sankcij Zahoda v legalizacijo kriptovalut  |  Ameriške tovarne oktobra z rastjo naročil  |  V devetih mesecih zbrali 7,2 milijona ton odpadkov  |  Otroški kirurgiji UKC Maribor so v Sparu priskrbeli nove pižame   |  Polovica prebivalcev bo za praznične nakupe namenila manj kot 100 evrov  |  Mlinotest z mojstri peke širi dobrodelnost  |  Glovo je zagnal program Glovo Local za pomoč malim podjetjem v času gospodarske krize  |  Na tržnicah je prepovedano prodajati cigarete  |  Obeta se novo podaljšanje dovoljenja za prodajo glifosata   |  Raziskava:"E-commerce Report 2022"  |  Sejem 14. Informativa bo 20.in 21.januarja 2023  |  Inflacija prvič po več kot enem letu nižja  |  Rusija požela skoraj 6 milijonov ton ukrajinske pšenice  |  Eurospin:" Radi delamo, radi živimo" (VIDEO)  |  Zbornica industrije sejmov in srečanj z iskanjem rešitev  |  Citypark obiskal znameniti Coca-Cola tovornjak  |  Doppelleu Boxer AG izdeluje nadomestek za meso iz stranskih proizvodov piva  |  Pod Unescovo zaščito odslej tudi bageta  |  Dnevnik:"Diskontni trgovci dobivajo tekmo"  |  Spletne strani ali aplikacije javnih ustanov uporablja skoraj tri četrtine prebivalcev  |   ||
   

Švica: Lidl začenja s projektom regionalnih proizvodov

03.11.2021
Lidl je zelo razširil svojo ponudbo regionalnih proizvodov z uvedbo  novega programa, ki so ga poimenovali Tipico. V okviru tega programa bodo proizvodi iz različnih regij dosegljivi v vseh 157 Lidlovih trgovinah v državi.

Tipico "deli" Švico na osem regij in sicer na: vzhodno Švico, Ticino, centralno Švico,  Zürich, severozahodno Švico, Bern, Vale in francosko govoreče predele Švice.
 
Vsaka od teh regij ponuja edinstvene regionalne proizvode, določeni izdelki kot so mlečni ali npr. jajca bodo na voljo zgolj v določenih regijah,  ostale "vsešvicarske" posebnosti bodo v vseh trgovinah Lidla.
 
Novi proizvodi dopolnjujejo obstoječo ponudbo regionalnih izdelkov kot so npr.kruh in pekovski proizvodi, mlečni proizvodi, med, pivo...
 
Iz Lidla izpostavljajo, da več kot 50% svoje prodaje dolgujejo švicarskim proizvodom in da se bo ta odstotek samo še povečeval. 
 
Pri svežih proizvodih kot so: sadje, zelenjava, sveže meso, kruh, mlečni proizvodi,  sta dve tretjini le-teh iz Švice.

Lidl sodeluje z več kot 360-timi švicarskimi proizvajalci in se usmerja na dolgoročna partnerstva.

Z več kot 60-timi sodeluje že več kot 12 let, kar pomeni, da vse od vstopa  na trg 2009. 
 


Nazaj
 
 
 
 
back to top