IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.06.2019 || Jagros v petek odpira nov center v Šentjurju  |  Odprta dva nova Gomexa v Čačku in Banatskem Novem Selu  |  ZANIMIVOST: Kelogg's žitarice spremenil v pivo  |  Jumbo razkril prve lokacije trgovin v Belgiji  |  Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy  |  Carrefour prodaja milijardni (80 %) del poslovanja na Kitajskem  |  Predstavitev idrijskih žlikrofov na Češkem  |  Podgoršek: "Živilstvo je pomembna panoga, ki jo moramo krepiti"  |  Dogoš pri Mariboru z novo prodajalno zelenjave   |  Visoka kakovost mleka LM omogoča uspešne domače in izvozne projekte  |  Študija:"Ni značilnega geografskega vzorca o razlikah v sestavi živil"  |  Ali bo Johnson&Johnson moral plačati (nove) odškodnine?  |  Po ugotovitvah uprave za varno hrano pristna kava  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani konec tedna  |  Costco avgusta prihaja še na Kitajsko  |  Na trg vstopil AC Food iz Velike Kladuše  |  Kuhar: "Povprečen Slovenec je še vedno naiven kupec"  |  GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov  |  Tesco se pripravlja na odprtja trgovin Finest  |  IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"  |   ||
   

Španija: Lidl začel z dostavo živil na dom

17.05.2019
Lidl je v Španiji začel dostavljati sveža živila na dom. Za te potrebe je diskonter začel sodelovati s platformo Lola Market.
 
 
 
 
 
Testno obdobje nemškega trgovca bo potekalo v drugi polovici maja in cel junij, projekt pa predvideva zgolj dostavo v glavnem mestu Madrid. Kupci bodo prek spleta lahko naročili vseh 2000 izdelkov, ki jih lahko dobijo tudi v fizičnih trgovinah rumeno-modre verige marketov.
 
Cene izdelkov na spletni platformi so enake tistim v fizičnih trgovinah. "Če rečemo, da smo najcenejši, se tega tudi dejansko želimo držati," je povedal izvršni direktor e-prodaje trgovca v Španiji, Carlos González-Vilardell.
 
Lidl bo izdelke načeloma dostavljal na dom še isti dan po spletnem naročilu, stranke pa si lahko kar same izberejo, kdaj želijo, da se jim hrano (pijačo) pripelje. Naročila imajo fiksne stroške dostave, ne glede na vrednost nakupa. Vsak kupec ob prvem naročilu prejme 10 evrov popusta.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top