IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 07.10.2022 || DZ potrdil zamrznitev cen šolskih malic  |   Carrefour s PepsiCom uporablja robote za prodajo izbranih izdelkov  |  Sodišče Musku in Twitterju omogočilo dogovor o prevzemu  |  Kmetijski pridelki pri pridelovalcih lani za 9,3 odstotka dražji  |  Hofer z donacijo podprl razvoj talentov pod okriljem programa Botrstvo  |  Poziv k sodelovanju pri organiziranem ribolovu cipljev  |  Na Otoku jutri zaradi stavke na tirih le petina vlakov  |  Prenovili Tuš supermarket Kočevje  |  Nabavni vrh 2022  |  Diageo kupil znamko kavnega likerja Mr Black  |  Esselunga se je pridružila Epic Partners  |  Tesla začel proizvodnjo tovornjakov (najprej za Pepsi)  |  Nova Franca trgovina v Podgorici  |  Večer: "Kupi sadre ostajajo v naravi, policija išče povzročitelja"  |  Izpostavili pomen mladih pri razvoju kmetijstva  |  Blagovna znamka "Naše najboljše" bogatejša za 14 novih ponudnikov  |  Uspešen zaključek 4. dobrodelnega zbiranja pleničk v dm prodajalnah   |  Kitajci ljubijo rdeče vino iz kleti Vinakoper!  |  Pred nočjo čarovnic Heinz lansiral "krvavi" kečap  |  Kruh "Sava" bo tudi naslednja dva meseca stal 53,50 dinarjev  |   ||
   

VB: Lidl z najvišjo vrednostjo vina

12.11.2014
Diskontna veriga trgovin Lidl je bila imenovana kot trgovec, ki ima v Veliki Britaniji v svojih prodajalnah najboljše vino, kaže raziskava, ki je ocenjevala 4000 primerkov vina iz trgovin po celi državi.
 
Strokovni svet ocenjevalcev je preizkušal vina iz devetih največjih trgovin supermarketov v Združenem kraljestvu, na vrh pa so uvrstili Lidl. Študija je izpostavila, da skoraj dve tretjini vinskih izdelkov iz trgovin nemškega trgovca predstavljajo dodano vrednost v primerjavi z denarjem, za katerega kupci lahko nabavijo steklenico.
 
Medtem po mnenju ocenjevalcev v živilskih trgovinah Marks & Spencer obstaja 74-odstotna verjetnost, da bodo kupci tam preplačali vino. Še en nemški diskonter Aldi se je uvrstil na drugo mesto - 64% njihove vinske ponudbe ima, sodeč po raziskavi, dobro vrednost, 60% vin v trgovinah Morrison's pa ima denimo slabo vrednost.
 
Zanimivo, le 26 odstotkov vin je dobilo naziv "ekstremno visoke vrednosti", kar pomeni, da je njihova dejanska vrednost po oceni komisije višja od ponujene cene, 17 odstotkov vin pa je dobilo "etiketo" poštene vrednosti, ki naj bi bila skladna s ceno. Študija je zaobjela preizkušanje 4000 vin v zadnjih 18. mesecih, v njo pa so bili vključeni Asda, Aldi, Co-op, Lidl, Marks & Spencer, Morrison's, Sainsbury's, Tesco in Waitrose.



Nazaj
 
 
 
 
back to top