IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.08.2019 || Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |  Slovenska viljamovka prejela izjemno priznanje   |  Podražili so se kruh, zelenjava, sokovi, cenejše so cigarete  |  V Osojanu odprli sušilnico sadja z zmogljivostjo 800 kilogramov  |  Minister Šarović omejuje uvoz perutnine iz Turčije  |   ||
   

Francija: Lidl se širi

16.08.2018
Lidl se namerava močno širiti v Franciji.
 
 
Michel Biero, tamkajšnji direktor, je dejal, da imajo odlične rezultate in da beležijo dvojne številke. Tudi zaradi tega so šli v obnovo 600 Lidlovih trgovin, še 100 pa jih bodo obnovili do konca leta. Dejal je še, da še vedno niso dosegli zastavljenega cilja, da imajo v državi 1500 oz. v najboljšem primeru celo 1800 trgovin, ki naj bi jih širili. Trenutno se povprečna trgovina razprostira na 900 kvadratnih metrih, nameravajo pa jo povečati na 1400. Po drugi strani je še dejal, da ni potrebe po povečanju ponudbe in da 1700 ponujenih izdelkov v povprečju zadovoljuje. Večja prostornina bo zaradi tega dala obiskovalcem predvsem vtis ugodnejšega nakupovanja v prostoru, tega pa mislijo povečati predvsem na oddelkih, kjer sta vino in meso. Okrepili bodo Lidlovo reklamiranje na TV in radiu.


Nazaj
 


 
 
 
back to top