IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.06.2019 || Jagros v petek odpira nov center v Šentjurju  |  Odprta dva nova Gomexa v Čačku in Banatskem Novem Selu  |  ZANIMIVOST: Kelogg's žitarice spremenil v pivo  |  Jumbo razkril prve lokacije trgovin v Belgiji  |  Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy  |  Carrefour prodaja milijardni (80 %) del poslovanja na Kitajskem  |  Predstavitev idrijskih žlikrofov na Češkem  |  Podgoršek: "Živilstvo je pomembna panoga, ki jo moramo krepiti"  |  Dogoš pri Mariboru z novo prodajalno zelenjave   |  Visoka kakovost mleka LM omogoča uspešne domače in izvozne projekte  |  Ali bo Johnson&Johnson moral plačati (nove) odškodnine?  |  Po ugotovitvah uprave za varno hrano pristna kava  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani konec tedna  |  Costco avgusta prihaja še na Kitajsko  |  Na trg vstopil AC Food iz Velike Kladuše  |  Kuhar: "Povprečen Slovenec je še vedno naiven kupec"  |  GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov  |  Tesco se pripravlja na odprtja trgovin Finest  |  IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"  |  Sarajevski kiseljak v Kreševu gradi obrat za 10 milijonov evrov  |   ||
   

Francija: Lidl se širi

16.08.2018
Lidl se namerava močno širiti v Franciji.
 
 
Michel Biero, tamkajšnji direktor, je dejal, da imajo odlične rezultate in da beležijo dvojne številke. Tudi zaradi tega so šli v obnovo 600 Lidlovih trgovin, še 100 pa jih bodo obnovili do konca leta. Dejal je še, da še vedno niso dosegli zastavljenega cilja, da imajo v državi 1500 oz. v najboljšem primeru celo 1800 trgovin, ki naj bi jih širili. Trenutno se povprečna trgovina razprostira na 900 kvadratnih metrih, nameravajo pa jo povečati na 1400. Po drugi strani je še dejal, da ni potrebe po povečanju ponudbe in da 1700 ponujenih izdelkov v povprečju zadovoljuje. Večja prostornina bo zaradi tega dala obiskovalcem predvsem vtis ugodnejšega nakupovanja v prostoru, tega pa mislijo povečati predvsem na oddelkih, kjer sta vino in meso. Okrepili bodo Lidlovo reklamiranje na TV in radiu.


Nazaj
 


 
 
 
back to top