IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 16.02.2019 || HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |  Lidl na Soči predal poligon za učenje spretnejše vožnje z invalidskim vozičkom   |  Amazon novega sedeža ne bo gradil v New Yorku  |  Spar bo v PL izdelkih zmanjšal vsebnost sladkorja in soli  |  Tobačna Ljubljana "Top Employer" in finalistka projekta Zlata nit  |  Albert Heijn in Hema združila moči - drogerija in trgovina v enem  |  L'Oreal zabeležil največjo rast v zadnjem desetletju  |  Spremembe v upravnem odboru Žito Luksa  |  MHP prejel soglasje AVK za prevzem Perutnine Ptuj  |  ZANIMIVOST: Carrefourjeva trgovina na ladji  |  Slavonci so lani v BiH zapravili skoraj 170 milijonov kun  |  Znani zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019  |  Hofer in Medex nagradila predlog trajnostnega projekta "Kdor seje, ta žanje"  |  Poslovni sestanek Mercatorja-S z dobavitelji  |  Metrojev dobiček navzdol, prihodki navzgor  |   ||
   

Francija: Lidl se širi

16.08.2018
Lidl se namerava močno širiti v Franciji.
 
 
Michel Biero, tamkajšnji direktor, je dejal, da imajo odlične rezultate in da beležijo dvojne številke. Tudi zaradi tega so šli v obnovo 600 Lidlovih trgovin, še 100 pa jih bodo obnovili do konca leta. Dejal je še, da še vedno niso dosegli zastavljenega cilja, da imajo v državi 1500 oz. v najboljšem primeru celo 1800 trgovin, ki naj bi jih širili. Trenutno se povprečna trgovina razprostira na 900 kvadratnih metrih, nameravajo pa jo povečati na 1400. Po drugi strani je še dejal, da ni potrebe po povečanju ponudbe in da 1700 ponujenih izdelkov v povprečju zadovoljuje. Večja prostornina bo zaradi tega dala obiskovalcem predvsem vtis ugodnejšega nakupovanja v prostoru, tega pa mislijo povečati predvsem na oddelkih, kjer sta vino in meso. Okrepili bodo Lidlovo reklamiranje na TV in radiu.


Nazaj
 


 
 
 
back to top