IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.11.2018 || Paviljon Čebelji svet bo stal v Mirni Peči  |  Barilla v prevzem družinskega podjetja iz okolice Trsta  |  Za prehrano porabimo največ žit, zelenjave in mesa  |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore že več kot 400 rezervacij  |  Plasta potrdila iztisnitev malih delničarjev iz Tovarne olja Gea  |  Odprli so nov nakupovalni center Promenada v Novem Sadu  |  Danes tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |  Do konca tedna Ameriški dnevi v Intersparu Citypark  |  Čapljinska Lasta ponovno zagnala proizvodnjo  |  (Legalna) prodaja cigaret na najnižji stopnji  |  Odprt nov Tommy maximarket v Splitu  |  Vitalia na trgu Bangladeša  |  Uvoz cigaret se je povečal za 39 odstotkov  |  Znani zmagovalci natečaja Lidlov mladi vinar 2018  |  Stobijev Roze v Washington Postu  |  Veriga Žito marketi proslavila 30 let obstoja  |  Alibaba bo imela prvo evropsko vozlišče v Liégeu  |  Coop predstavil vegansko mleko iz indijskih oreščkov  |  Na kratko iz sveta lastnih blagovnih znamk...  |  Lidl naslednji četrtek odpira še štiri trgovine  |   ||
   

Francija: Lidl se širi

16.08.2018
Lidl se namerava močno širiti v Franciji.
 
 
Michel Biero, tamkajšnji direktor, je dejal, da imajo odlične rezultate in da beležijo dvojne številke. Tudi zaradi tega so šli v obnovo 600 Lidlovih trgovin, še 100 pa jih bodo obnovili do konca leta. Dejal je še, da še vedno niso dosegli zastavljenega cilja, da imajo v državi 1500 oz. v najboljšem primeru celo 1800 trgovin, ki naj bi jih širili. Trenutno se povprečna trgovina razprostira na 900 kvadratnih metrih, nameravajo pa jo povečati na 1400. Po drugi strani je še dejal, da ni potrebe po povečanju ponudbe in da 1700 ponujenih izdelkov v povprečju zadovoljuje. Večja prostornina bo zaradi tega dala obiskovalcem predvsem vtis ugodnejšega nakupovanja v prostoru, tega pa mislijo povečati predvsem na oddelkih, kjer sta vino in meso. Okrepili bodo Lidlovo reklamiranje na TV in radiu.


Nazaj
 


 
 
 
back to top