IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.09.2018 || Še dva dneva za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |  V ZDA promocija slovenske kulinarike  |  Barcaffè v Rovinju predstavil prvo turško kavo v kapsuli  |   Lovorika Naj Fala kruh 2018 štirim tekmovalcem  |  Edeka ima laserske etikete  |  Imlek za 96 farm zagotovil 1,1 milijona evrov  |  ZDA uvajajo 10-odstotne carine na uvoz kitajskega blaga  |  V ljubljanskih Mostah BTC obnavlja staro letališče z novimi vsebinami  |  Izdelki za daljšo sitost debitirali v trgovinah Morrisons  |  V Šavniku kmalu nova trgovina Voli  |  Potrošniki septembra bolj pesimistični   |  Fama Vipava tudi letos z visoko rastjo  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |   ||
   

Francija: Lidl se širi

16.08.2018
Lidl se namerava močno širiti v Franciji.
 
 
Michel Biero, tamkajšnji direktor, je dejal, da imajo odlične rezultate in da beležijo dvojne številke. Tudi zaradi tega so šli v obnovo 600 Lidlovih trgovin, še 100 pa jih bodo obnovili do konca leta. Dejal je še, da še vedno niso dosegli zastavljenega cilja, da imajo v državi 1500 oz. v najboljšem primeru celo 1800 trgovin, ki naj bi jih širili. Trenutno se povprečna trgovina razprostira na 900 kvadratnih metrih, nameravajo pa jo povečati na 1400. Po drugi strani je še dejal, da ni potrebe po povečanju ponudbe in da 1700 ponujenih izdelkov v povprečju zadovoljuje. Večja prostornina bo zaradi tega dala obiskovalcem predvsem vtis ugodnejšega nakupovanja v prostoru, tega pa mislijo povečati predvsem na oddelkih, kjer sta vino in meso. Okrepili bodo Lidlovo reklamiranje na TV in radiu.


Nazaj
 


 
 
 
back to top