IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 17.08.2019 || Spar odprl svojo šesto trgovino na Reki  |  NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Na Agri strokovni posvet: "Slovensko kmetijstvo in gastronomija"  |  Jutri ljubljanski Vegafest št.7  |  Rusija grozi z ustavitvijo uvoza sadja iz Srbije   |  Walmartu gre še naprej odlično  |  Kitajska vrača "udarce" ZDA   |  Danes se začenja SFF pod pokroviteljstvom Atlantic Grupe  |  Septembra 13. izvedba Pivo & Burger Festa  |  Po 2. juliju 2021 brez (odvečne) plastike  |  Alibaba v četrtletju s krepko rastjo prihodkov in dobička  |  Pivara Skopje lani ustvarila 15,6 milijona EUR dobička  |  Dopolnjen pravilnik o kakovosti medice in peneče medice  |  Spar odprl prvi supermarket v Ludbregu  |  Izdelki Mercatorja "Minute" že četrto leto zapored z Agrinimi odličji   |  Deležniki z Zajcem dorekli spremembe glede odstrela volka  |  ZANIMIVOST: Dobrodelni "pasji" hotel s posebno ponudbo penine (VIDEO)  |  Prepoved uvoza svinjine iz Srbije   |  Filip Flisar v sodelovanje z blagovno znamko Argeta (VIDEO)  |  Jutri zaradi praznika zaprtih večina trgovin  |   ||
   

Nemčija: Lidl se norčuje iz konkurence na matičnem trgu (VIDEO)

25.07.2019
Na nekaterih evropskih trgih je konkurenca tako zelo ostra, da se trgovci včasih odločijo tudi za nekoliko (milo rečeno) nenavaden način samopromocije.
 
 
V Nemčiji odmeva video, ki ga je diskonter Lidl, oziroma njihova ekipa za družabna omrežja, spravila na Facebook. V njem se v šaljivem tonu norčujejo iz ostalih trgovcev, sporočilo pa je jasno: "Pri nas boste izdelke dobili po najugodnejši ceni!"
 
Lidl se je v videoposnetku na družabnem omrežju Facebook, ki si ga lahko ogledate spodaj, poigral z besedami in skoval slogane, kot recimo "Vsi ostALDI so dražji od nas!", pa tale:  "Cene, daleč od NORMAlnega", ali pa denimo: "Bolj drago bi bilo že EDEKAdentno". Najbrž ste že sami dojeli, da se v vseh stavkih skrivajo imena konkurenčnih trgovcev.
 
Gre za neposredno provokacijo v smeri najbližjih konkurentov na nemškem trgu. Ne le, da je Lidl posnel oglas in ga obesil na Facebook, temveč ti napisi krasijo velike plakate po vseh nemških mestih. Oglaševalsko kampanjo je za diskonterja pripravila agencija M&C Saatchi,
 
Čeprav je tovrstno oglaševanje, ki vključuje konkurenco, v Nemčiji zakonsko sicer dovoljeno, pa se je na tako "osebno" raven v tradicionalno dokaj zategnjeni Nemčiji spravil le malokdo.
 
Pri vodilni Edeki in diskonterju Netto so se na "ostre puščice" že odzvali. Pri prvem so posneli video z njihovim zaščitnim znakom, glasbenikom Friedrichom Liechtensteinom ter ga objavili na družabnem omrežju Instagram, medtem ko je drugi objavil plakat z besedno igro in nekaj malega angleščine, na katerem piše: "Du Willst a LIDL bit more Auswahl? Dann geh doch zu Netto!" ("Želite več izbire? Pridite v Netto!")

 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top