IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 14.10.2019 || Intermarche bo umaknil 140 aditivov  |  V sredo 13. Strateška konferenca TZS o trgovini   |  Carrefour okrepil poslovanje v Italiji  |  Nemška diskonterja na Otoku z novo strategijo  |  Migros z blokchain revolucijo  |  Casino in Tesco prodajata trgovine  |  Oljkarji s količinsko skromno letino  |  Potrošnik za hrano nameni približno 1400 evrov letno  |  V četrtek 26. Zlati boben   |  Poslovanje Celjskih mesnin bremeni afriška prašičja kuga  |  Kupljenovo pri Zaprešiću ima novo tovarno podjetja Naše klasje   |  Trgovinska vojna s posledicami za ves svet  |  Aldi poenotil organsko blagovno znamko - “Gut Bio”  |  Carslberg predstavil leseno embalažo piva  |  Tovarna gob Delta Danube z 4,5 milijoni evrov za izgradnjo nove hale  |  "Tiha ura" nakupovanja za avtistične kupce  |  "Refil" avtomat v Intersparu Citypark v Ljubljani  |  Srečanje kmetov na Slomu tokrat v znamenju dela in veselja  |  Medex lani ustvaril 1,35 milijona evrov čistega dobička  |   Svet za promocijo o projektu:"Naša super hrana"  |   ||
   

Nemčija: Lidl se norčuje iz konkurence na matičnem trgu (VIDEO)

25.07.2019
Na nekaterih evropskih trgih je konkurenca tako zelo ostra, da se trgovci včasih odločijo tudi za nekoliko (milo rečeno) nenavaden način samopromocije.
 
 
V Nemčiji odmeva video, ki ga je diskonter Lidl, oziroma njihova ekipa za družabna omrežja, spravila na Facebook. V njem se v šaljivem tonu norčujejo iz ostalih trgovcev, sporočilo pa je jasno: "Pri nas boste izdelke dobili po najugodnejši ceni!"
 
Lidl se je v videoposnetku na družabnem omrežju Facebook, ki si ga lahko ogledate spodaj, poigral z besedami in skoval slogane, kot recimo "Vsi ostALDI so dražji od nas!", pa tale:  "Cene, daleč od NORMAlnega", ali pa denimo: "Bolj drago bi bilo že EDEKAdentno". Najbrž ste že sami dojeli, da se v vseh stavkih skrivajo imena konkurenčnih trgovcev.
 
Gre za neposredno provokacijo v smeri najbližjih konkurentov na nemškem trgu. Ne le, da je Lidl posnel oglas in ga obesil na Facebook, temveč ti napisi krasijo velike plakate po vseh nemških mestih. Oglaševalsko kampanjo je za diskonterja pripravila agencija M&C Saatchi,
 
Čeprav je tovrstno oglaševanje, ki vključuje konkurenco, v Nemčiji zakonsko sicer dovoljeno, pa se je na tako "osebno" raven v tradicionalno dokaj zategnjeni Nemčiji spravil le malokdo.
 
Pri vodilni Edeki in diskonterju Netto so se na "ostre puščice" že odzvali. Pri prvem so posneli video z njihovim zaščitnim znakom, glasbenikom Friedrichom Liechtensteinom ter ga objavili na družabnem omrežju Instagram, medtem ko je drugi objavil plakat z besedno igro in nekaj malega angleščine, na katerem piše: "Du Willst a LIDL bit more Auswahl? Dann geh doch zu Netto!" ("Želite več izbire? Pridite v Netto!")

 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top