IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 01.06.2020 || Največ sredstev namenjenih prikaznemu oglaševanju  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Danes že možnost rezervacij za Teden restavracij  |  Epidemije je uradno konec, a v praksi še (zdaleč) ne  |  STO je lansirala kampanjo "ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija"  |  Od sobote odprti še bari in restavracije, konec omejitve potovanj po državi  |  Zbirajo prijave za CEO Summit v Sarajevu 18.junija   |   Prihodnji teden dvojna porcija Odprte kuhne   |  Včeraj so odprli nov supermarket Franca v Sutomoru  |  Aldi in Lidl se hitro širita po Apeninskem polotoku  |  V Ćupriji nova Gomexova trgovina  |  TBZ v vseh državah EU z vsaj 30-odstotnim tržnim deležem  |  Spar Madžarska z ekološkimi rešitvami pakiranja  |  Auchan izgublja v Rusiji  |  Tommy bo na Kuku pri Opatiji gradil nakupovalni center  |  Prireja mesa lani nekoliko upadla  |  Nižje odkupne cene za svinjino in težave z odkupom   |  V klavnicah marca 2020 pridobili okoli 13 % več mesa kot v prejšnjem mesecu  |  Maza nagrajena s priznanjem Superior Taste Award  |  1. junij je svetovni dan mleka  |   ||
   

Nemčija: Lidl se norčuje iz konkurence na matičnem trgu (VIDEO)

25.07.2019
Na nekaterih evropskih trgih je konkurenca tako zelo ostra, da se trgovci včasih odločijo tudi za nekoliko (milo rečeno) nenavaden način samopromocije.
 
 
V Nemčiji odmeva video, ki ga je diskonter Lidl, oziroma njihova ekipa za družabna omrežja, spravila na Facebook. V njem se v šaljivem tonu norčujejo iz ostalih trgovcev, sporočilo pa je jasno: "Pri nas boste izdelke dobili po najugodnejši ceni!"
 
Lidl se je v videoposnetku na družabnem omrežju Facebook, ki si ga lahko ogledate spodaj, poigral z besedami in skoval slogane, kot recimo "Vsi ostALDI so dražji od nas!", pa tale:  "Cene, daleč od NORMAlnega", ali pa denimo: "Bolj drago bi bilo že EDEKAdentno". Najbrž ste že sami dojeli, da se v vseh stavkih skrivajo imena konkurenčnih trgovcev.
 
Gre za neposredno provokacijo v smeri najbližjih konkurentov na nemškem trgu. Ne le, da je Lidl posnel oglas in ga obesil na Facebook, temveč ti napisi krasijo velike plakate po vseh nemških mestih. Oglaševalsko kampanjo je za diskonterja pripravila agencija M&C Saatchi,
 
Čeprav je tovrstno oglaševanje, ki vključuje konkurenco, v Nemčiji zakonsko sicer dovoljeno, pa se je na tako "osebno" raven v tradicionalno dokaj zategnjeni Nemčiji spravil le malokdo.
 
Pri vodilni Edeki in diskonterju Netto so se na "ostre puščice" že odzvali. Pri prvem so posneli video z njihovim zaščitnim znakom, glasbenikom Friedrichom Liechtensteinom ter ga objavili na družabnem omrežju Instagram, medtem ko je drugi objavil plakat z besedno igro in nekaj malega angleščine, na katerem piše: "Du Willst a LIDL bit more Auswahl? Dann geh doch zu Netto!" ("Želite več izbire? Pridite v Netto!")

 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top