IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 24.02.2018 || Lanska suša povzročila za 65,3 milijona evrov škode  |  Dm postavlja novo strategijo  |  "Coop Swiss" podpira organsko  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Waitrose predstavlja linijo Good Health  |  Biedronka z linijo goBIO  |  Rekordni poslovni rezultati za Henkel  |  Slavonski kulen iz CM bo postal kulen z dežele  |  Mastercard: "Kupci pripravljeni na plačevanje z nosljivimi napravami"  |  Natisnjena 62. številka revije InStore že na poti k naslovnikom  |  Zadruge v odkup preostale dobre četrtine Mlekarne Celeia  |  Plenković napovedal položaj Agrokorjevega (namestnika) pooblaščenca za naslednji teden  |  Od srede nova dm prodajalna v Ajdovščini  |  Vinagov kompleks še vedno ni našel kupca  |  Počivalšek za Bloomberg: "Za Mercator je več zanimanja"  |  V Dublinu včeraj in danes okrogla miza o trgovini v prihodnosti  |  Marca prihaja trgovina Sweet Tooth za ljubitelje sladkarij  |  Walmart z manjšim dobičkom, a višjimi (minimalnimi) plačami   |  DIA s prodajo v višini desetih milijard evrov  |  Majid Al Futtaim odpira še sto objektov pod franšizo Carrefour  |   ||
   

Slovenija: Lidl prvič predstavil svojo premično trgovino

13.09.2017
Lidlu Slovenija je v okviru letošnjega Mednarodnega obrtnega sejma (MOS), ki te dni poteka v Celju, predstavil svojo prvo premično trgovino oziroma t. i. "POP up store". 
 
 
S konceptom Lidl na obisku, kot so poimenovali projekt, želijo svoje trgovine in ponudbo še bolj približati kupcem. Prvič so se na ta način predstavili na MOS, v prihodnje pa se bodo s premično trgovino predstavili še na drugih izbranih večjih prireditvah in sejmih po Sloveniji. 
 
Trgovina na MOS je sicer veliko manjša kot običajne Lidlove trgovine, saj prodajni prostor meri le okoli 94 m2, kljub temu pa obiskovalci dobijo občutek, da so se znašli v eni izmed Lidlovih trgovin.
 
Trgovina ima podobno opremo prostora, regale, oglase in vizualno podobo. Prodajna ponudba vsebuje 122 proizvodov (pijače, izdelke iz dopeke, salame, sire, peciva in piškote, prigrizke, kozmetiko, bio izdelke, izdelke iz posebnih Lidlovih tednov, sadje in zelenjavo idr.).
 
"S trgovinico želimo obiskovalce sejma privabiti k nakupu v Lidlovih trgovinah – tudi po koncu sejma – in jim hkrati pokazati, da lahko pri nas najdejo kakovostne izdelke po ugodni ceni, ki jih potrebujejo ob obisku sejma ali pa za domov", je povedal Valentin Bufolin, vodja marketinga v Lidlu Slovenija.
 
Trgovina je v času trajanja sejma MOS (med 12. in 17. 9.) odprta med 8.00 in 20.00 uro, v nedeljo, 17. 9., pa med 9.00 – 19.00.
 
Lidlova trgovinica je torej na voljo eno uro pred odprtjem in eno uro po zaprtju sejma, saj v Lidlu Slovenija želijo, da si lahko tudi razstavljavci nakupijo vse potrebno za tisti dan.
 
Ta svojevrsten objekt se nahaja v središču sejemskega dogajanja. Ko obiskovalci vstopijo na sejmišče, pridejo do osrednjega prostora (ploščadi), na kateri je na desni strani zgoraj Lidlova trgovina, nato pa se odpravijo po ostalih halah na sejmu. Obiskovalce v trgovino vabijo tudi hostese na kotalkah.
 
Za obiskovalce Lidlove potujoče trgovinice na sejmu MOS so v Lidlu pripravili tudi pester program, ki bo potekal vsak dan – od degustacije smutijev z Lidlove tržnice in kave Lidl to Go, do nagradnih iger ter malic in čajank. "Naša želja je, da obiskovalci sejma spoznajo in doživijo Lidlovo ponudbo," poudarja Valentin Bufolin.
 
Na dan otvoritve trgovine oziroma pričetka sejma MOS, 12. septembra, pa so podjetje Lidl Slovenija in prosta delovna mesta predstavili tudi Lidlovi sodelavci kadrovskega področja. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top