IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.10.2020 || Strateška konferenca o trgovini TZS in EF ob 10.uri prek spleta  |  Oktobrska (93.) številka revije InStore tudi na spletu  |  Zastoj v pogajanjih o brexitu ostaja  |  Počivalšek: "Gospodarstvo je zgled odgovornega ravnanja"  |  InStore Srbija 29. oktobra organizira “FMCG Brand Forum ONLINE” z govorniki neposredno iz studia   |  Trgovci zaradi policijske ure prilagajajo delovni čas  |  Prihodnost v gojenju kulturnih rastlin s slano vodo?  |  Monstat: "V mleku vedno več maščobe"  |  Koding Gorska – prva tovarna v regiji z "zeleno" proizvodnjo  |  Blagovna znamka KitKat praznuje 85 let  |  Podelili Petine nagrade za najboljše veganske izdelke   |  ZANIMIVOST: Goveja juha v steklenici  |  Perutnina Ptuj v Bački Topoli gradi nove hleve   |  Andrej Dean novi predsednik uprave Belja plus  |  Konzum in Uber predstavljata skupno storitev dostave živil  |  Zaradi pandemije uvaja najstrožje ukrepe v Evropi  |  X5 Retail kmalu s "hard" diskont verigo  |  Zenica z dvema novima trgovinama  |  Dnevnik:"V destilacijo sedem milijonov litrov vina"  |  Preskrba s hrano med epidemijo po zagotovilih ministrstva ni ogrožena  |   ||
   

Nemčija: Lidl predstavil napitek Hard Seltzer

21.09.2020
Nemški diskontni trgovec Lidl je nedavno objavil, da so na police poslali nov napitek lastne blagovne znamke Hard Seltzer z okusoma limete in maline pod imenom Sunrise.

Iz Lidla so poudarili, da so prvi trgovec v Nemčiji, ki je lansiral ta napitek, ki je zelo popularen v ZDA. V podjetju načrtujejo razširiti tovrstno ponudbno s še dvema napitkoma z okusoma češnje in ananasa.
 
Napitek odlikuje osvežilni lahek okus, vsebuje pa aromatizirano gazirano vodo in sadno desertno vino. Pijača ima zmanjšano količino sladkorja, ne vsebuje glutena in ima 4,5% alkohola ter 29 kalorij na 100 ml.

Nazaj
 


 
 
 
back to top