IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.08.2019 || Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |  Slovenska viljamovka prejela izjemno priznanje   |  Podražili so se kruh, zelenjava, sokovi, cenejše so cigarete  |  V Osojanu odprli sušilnico sadja z zmogljivostjo 800 kilogramov  |  Minister Šarović omejuje uvoz perutnine iz Turčije  |  Spar odprl svojo šesto trgovino na Reki  |   ||
   

Slovenija: Lidl odpira vrata nadarjenim mladim vinarjem

11.07.2019
Lidl Slovenija že sedmo leto zapored prireja natečaj Lidlov mladi vinar. V partnerstvu z Radostnimi prireditvami, ki med drugim organizira dogodek Vinski univerzum, vabi k sodelovanju perspektivne mlade vinarje, ki že samostojno pridelujejo vino in želijo svoj izdelek predstaviti širši Sloveniji.
 
Šest mladih vinarjev do 35 let, ki bodo s kakovostnim vinom najbolj prepričali strokovno komisijo, bo novembra svoje vino ponudilo v Lidlovih trgovinah po celi Sloveniji in s tem dobilo pomembno poslovno priložnost, da se s svojim vinom predstavijo širšemu slovenskemu trgu. Mladi vinarji se lahko na natečaj prijavijo prek spletnega mesta www.mladivinar.si. Kot že vsa leta do sedaj, Lidlov mladi vinar ohranja tudi izobraževalno noto – v pridelavi svojega prvega vina se bodo pod mentorskim vodstvom tudi letos pomerili študenti iz Biotehniške fakultete (Univerza v Ljubljani), Fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede (Univerza v Mariboru) ter iz Visoke šole za vinogradništvo in vinarstvo (Univerza v Novi Gorici).

Letošnji natečaj bo postregel z nekaj novostmi. Perspektivni mladi vinarji do 35 let bodo imeli priložnost svoja vina poleg kategorije rdečih in belih vin prijaviti tudi med peneča vina. Partnerja projekta bosta za vse mlade vinarje, ki jih zanima prijava na natečaj, konec avgusta pripravila tudi seminar, na katerem bodo strokovnjaki delili svoja znanja s področja trženja vina in uporabe družabnih omrežij, spoznali pa bodo lahko tudi osnovne značilnosti sodelovanja na področju nabave z Lidlom Slovenija.
 
"S projektom Lidlov mladi vinar že vrsto let spodbujamo slovenske mlade vinarje, da se nam predstavijo s svojimi vini in jim s tem odpiramo vrata na police naših trgovin. Z letošnjimi novostmi želimo k sodelovanju pritegniti še več vinarjev, saj opažamo, da so peneča vina vedno bolj priljubljena. Prav tako so vinarji, ki so minula leta sodelovali na natečaju, izrazili željo po pridobivanju dodatnega znanja, kar jim bomo omogočili s seminarjem. Verjamemo, da bomo s tem pritegnili še več mladih vinarjev k prijavi in da bomo lahko našo vinoteko obogatili z novimi in kakovostnimi slovenskimi vini," je dejala Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija.

Kot je izpostavil lanski zmagovalec natečaja Martin Erzetič, je sodelovanje na natečaju prijetna in poučna izkušnja, ki mu je dala nov zagon za nadaljnje delo.

 "Vstop v trgovsko verigo Lidl Slovenija v okviru Lidlovega mladega vinarja je zame predstavljal lep dosežek in priložnost, da se predstavim celi Sloveniji in dosežem nove stranke." Erzetič je strokovno komisijo lani prepričal s svojim vrhunskim merlotom. 

Na razpisu za perspektivne mlade vinarje lahko sodelujejo mladi do 35 let, ki imajo za sabo že nekaj izkušenj na področju pridelave vina. Prijave na natečaj bodo potekale prek spletnega mesta www.mladivinar.si, rok za oddajo prijav pa je 9. september 2019. Konec septembra bo strokovna komisija razglasila po dva finalista v kategoriji belo vino, rdeče vino in peneče vino. Finalnih šest vin bo novembra na prodaj v trgovinah Lidla Slovenija, absolutnega zmagovalca pa bosta partnerja projekta razglasila na Vinskem Univerzumu, ki bo potekal 18. decembra 2019 v Ljubljani.
 
"Glavno vodilo Vinskega univerzuma je približati vino mladi populaciji. Lidlov mladi vinar je zato več kot odličen projekt za umestitev na prireditev, saj po eni strani omogoča mladim vinarjem nove izkušnje ob predstavitvi svojih vin, obenem pa obogati vinsko ponudbo celotnega dogodka", je dejal  Rado Stojanović, direktor Radostnih prireditev. 

Vse podrobnosti natečaja se nahajajo na spletni strani www.mladivinar.si.
 
Nadobudne študentske ekipe bodo pridelale mlado vino

Lidlov mladi vinar se je prvotno začel kot študentski natečaj, kjer študenti vinogradništva in vinarstva pridelali lastno mlado vino ter pripravili trženjsko zgodbo o vinu. Na letošnji študentski del natečaj se je prijavilo kar 5 ekip, kar kaže na velik interes za sodelovanje tako med študenti kot njihovimi mentorji. Dve prijavljeni ekipi tako prihajata iz Biotehniške fakultete, Univerze v Ljubljani, drugi dve ekipi s Fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede Univerze v Mariboru, ena ekipa pa iz Visoke šole za vinogradništvo in vinarstvo, Univerza v Novi Gorici.Partnerja projekta tudi letos ekipe spodbujata, da pri pridelavi vina razmišljajo inovativno in v sam proces pridelave vina vključijo inovativne prijeme, ki lahko prinesejo nove okuse ali drugačne senzorične lastnostni vina. Pet ekip bo tako pod vodstvom mentorjev pridelalo mlada vina, ki se bodo prav tako predstavila na dogodku Vinski univerzum. Tam bo razglašena tudi zmagovalna študentska ekipa. 


Nazaj
 


 
 
 
back to top