IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 22.02.2018 || Plenković: "Ramljak bo vodil izredno upravo Agrokorja do izbire novih vodilnih"  |  Počivalšek za Bloomberg: "Za Mercator je več zanimanja"  |  Marca prihaja trgovina Sweet Tooth za ljubitelje sladkarij  |  V začetku marca nova podažitev cigaret  |  Predsednik uprave Metroja Olaf Koch obiskal Hrvaško  |  Ramljak nepreklicno odstopil   |  Cockta bo svoj 65. rojstni dan praznovala v novi podobi  |  Aldi Nord in Süd se ne bosta združila, a krepita sodelovanje  |  Coca-Cola na "sladkorni" davek odgovarja z novimi pakiranji  |  Razpis za priznanje Logist leta 2017  |   Dm najavil partnerstvo z organskim združenjem Demeter  |  Potrošniki februarja manj optimistični  |  Walmart z manjšim dobičkom, a višjimi (minimalnimi) plačami   |  Slovenske restavracije čakajo na glasove  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Podravka zagnala akcijo Čokolino - za velike in male otroke (VIDEO)  |  MDK zaprte tudi po četrtku  |   Reckitt Benckiser za letos najavlja finančno okrevanje   |  Naposled le konec kajenja v lokalih?  |  Italija največja proizvajalka penečega vina  |   ||
   

VB: Lidl na Otoku že petič zapored najhitreje rastoča veriga

14.11.2017
Najnovejša študija raziskovalnega podjetja Kantar Worldpanel razkriva, da je Lidl še v petem zaporednem obdobju najhitreje rastoči trgovec v Veliki Britaniji. Prodaja je nemški trgovinski verigi lani narasla za 15,1 odstotka.
 
 
Sodeč po številkah raziskave,  ima diskonter (upoštevaje merjenja v zadnjih 12 tednih do 5. novembra) v Veliki Britaniji soliden 5,1-odstoten tržni delež, torej uspešno zasleduje največjega domačega diskonterja Waitrose, ki si lasti 5,3-odstotni del pogače.
 
Nova odprtja in ugodne akcije kupce vabijo večji del leta, zato je Lidl v Angliji izjemno uspešen, piše v sporočilu Kantar Worldpanela. V zadnjih treh mesecih je Lidl vsaj enkrat obiskalo 10,6 milijona prebivalcev Otoka, je pa od hard diskonterjev še vedno pri vrhu Aldi, ki si lasti 6,7-odstotni tržni delež in se lahko pohvali s 13,1-odstotno rastjo prodaje.
 
Vodilni britanski trgovec ostaja Tesco (28-odstotni delež), drugi je Sainsbury's (16,2 %), tretja je Asda (15,3 %), Morrisons pa je še zadnji trgovec z dvoštevilskim faktorjem tržnega deleža (10,4 %).
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top