IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 26.05.2018 || V Tušu kmalu nov lastnik?  |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana - 7.6.2018  |  46. Teden cvička se danes začne v Šentjerneju   |  Amazon vam blokira račun, če preveč artiklov zavrnete  |  Jutri in pojutrišnjem festival vrtnic in rozeja v Portorožu  |  Konec odštevanja: Od danes v veljavi (nova) zaščita osebnih podatkov - GDPR  |  Uradne analize potrdile neoporečnost izdelkov Radenske  |  Na sedežu ZN slovenski panj  |  Colgate-Palmolive se zavezuje k 100 % recikliranju embalaže do leta 2025  |  Nagrado za najboljše avtohtono rdeče vino prejel Vranac Premier  |  Znova odprt zadarski Spar v centru Supernova  |  Cipiripi prodan zaradi strateških razlogov  |  Kmalu nogometno EP vinarjev   |  Salus prevzema Sanolabor  |  Letalski prevoznik KLM združil moči z družbo Jacobs Douwe Egberts   |   Aldi odprl 25 trgovin in načrtuje še (prvi) distribucijski center  |  Rast prodaje sira, padec prometa z mlečnimi izdelki  |  Židan: "Hvaležen sem za vsako nabavo, ki jo boste naredili na lokalnem trgu"  |  Amazonov ključ za dostavo v vaše vozilo (VIDEO)  |  Odprt Tommy št. 200   |   ||
   

VB: Lidl na Otoku že petič zapored najhitreje rastoča veriga

14.11.2017
Najnovejša študija raziskovalnega podjetja Kantar Worldpanel razkriva, da je Lidl še v petem zaporednem obdobju najhitreje rastoči trgovec v Veliki Britaniji. Prodaja je nemški trgovinski verigi lani narasla za 15,1 odstotka.
 
 
Sodeč po številkah raziskave,  ima diskonter (upoštevaje merjenja v zadnjih 12 tednih do 5. novembra) v Veliki Britaniji soliden 5,1-odstoten tržni delež, torej uspešno zasleduje največjega domačega diskonterja Waitrose, ki si lasti 5,3-odstotni del pogače.
 
Nova odprtja in ugodne akcije kupce vabijo večji del leta, zato je Lidl v Angliji izjemno uspešen, piše v sporočilu Kantar Worldpanela. V zadnjih treh mesecih je Lidl vsaj enkrat obiskalo 10,6 milijona prebivalcev Otoka, je pa od hard diskonterjev še vedno pri vrhu Aldi, ki si lasti 6,7-odstotni tržni delež in se lahko pohvali s 13,1-odstotno rastjo prodaje.
 
Vodilni britanski trgovec ostaja Tesco (28-odstotni delež), drugi je Sainsbury's (16,2 %), tretja je Asda (15,3 %), Morrisons pa je še zadnji trgovec z dvoštevilskim faktorjem tržnega deleža (10,4 %).
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top