IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 17.07.2018 || Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |  Plače v trgovini z januarjem 2019 višje  |  Nestlé spet član skupine za trajnostno pridobivanje palmovega olja  |  Stavka v Amazonu tudi pri Nemcih  |  V Ljubljani uradno (ponovno) odprt slovensko-srbski poslovni klub  |  Costcutter zavrnil prevzemno ponudbo trgovca Co-op  |  Naložba novih črpalk verige KTC vredna 27 milijonov kun  |  Walmart se umika še iz japonskega trga  |  Svetoslav Atanasov na čelu Coca-Cola HBC  |  EU in Japonska podpisali trgovinski sporazum  |  V letu 2016 je vsak zavrgel 0,2 kg hrane na dan  |  Današnji Amazonov "prime day" je precej daljši   |  Podravkina Facebook stran Coolinarika ima več kot 500.000 "fanov"  |  Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour  |  Waitrose v ponudbo za poletje dodal sladoled z alkoholom  |  V trgovini so danes predstavili novo kolektivno pogodbo  |  Pričetek ocenjevanja Vino Slovenija Gornja Radgona  |  BiH največ piva uvozi iz Srbije  |  Fructal začel z odkupom breskev  |  Carrefour bo izločil enkratno embalažo  |   ||
   

VB: Lidl na Otoku že petič zapored najhitreje rastoča veriga

14.11.2017
Najnovejša študija raziskovalnega podjetja Kantar Worldpanel razkriva, da je Lidl še v petem zaporednem obdobju najhitreje rastoči trgovec v Veliki Britaniji. Prodaja je nemški trgovinski verigi lani narasla za 15,1 odstotka.
 
 
Sodeč po številkah raziskave,  ima diskonter (upoštevaje merjenja v zadnjih 12 tednih do 5. novembra) v Veliki Britaniji soliden 5,1-odstoten tržni delež, torej uspešno zasleduje največjega domačega diskonterja Waitrose, ki si lasti 5,3-odstotni del pogače.
 
Nova odprtja in ugodne akcije kupce vabijo večji del leta, zato je Lidl v Angliji izjemno uspešen, piše v sporočilu Kantar Worldpanela. V zadnjih treh mesecih je Lidl vsaj enkrat obiskalo 10,6 milijona prebivalcev Otoka, je pa od hard diskonterjev še vedno pri vrhu Aldi, ki si lasti 6,7-odstotni tržni delež in se lahko pohvali s 13,1-odstotno rastjo prodaje.
 
Vodilni britanski trgovec ostaja Tesco (28-odstotni delež), drugi je Sainsbury's (16,2 %), tretja je Asda (15,3 %), Morrisons pa je še zadnji trgovec z dvoštevilskim faktorjem tržnega deleža (10,4 %).
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top