IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 14.11.2018 || Danes v Ljubljani Ceneje.si razglaša spletne trgovce leta (VIDEO)  |  Coles pripravlja avtomatizirane distribucijske centre  |  Nemški Tönnies prelaga prihod  |  ZANIMIVOST: Azijec za tartuf odštel 85.000 evrov!  |  MHP kooperantom Perutnine Ptuj obljublja nadaljnji razvoj  |  Lidl učinkoviteje z (ne)uporabo plastike  |  Evropski teden zmanjševanja odpadkov   |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore, ki bo 22. novembra, že 380 rezervacij  |  Amazonov drugi dom bo razpet med New Yorkom in Arlingtonom  |   21. Slovenski festival vin v četrtek in petek  |  Skupina Kofola v devetih mesecih povečala prihodke in dobiček  |  Bayer (po prevzemu Monstanta) s stabilnim poslovanjem  |  Mlekarna Mihajlović lansirala novo blagovno znamko   |  Tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |  Francozi kot prvi prepovedali vseh pet pesticidov, zaradi katerih umirajo čebele  |  Agrokorjeva podjetja odkupujejo kar 40% skupnega "CRO" nasada mandarin  |  Odprli novi trgovino Žabac Food Outlet v zagrebškem Importanne Centru  |  Letošnji dan slovenske hrane poudarja pomen kakovosti tal  |  Medex tokrat z manjšim dobičkom  |  Rekordna žetev soje   |   ||
   

VB: Lidl na Otoku že petič zapored najhitreje rastoča veriga

14.11.2017
Najnovejša študija raziskovalnega podjetja Kantar Worldpanel razkriva, da je Lidl še v petem zaporednem obdobju najhitreje rastoči trgovec v Veliki Britaniji. Prodaja je nemški trgovinski verigi lani narasla za 15,1 odstotka.
 
 
Sodeč po številkah raziskave,  ima diskonter (upoštevaje merjenja v zadnjih 12 tednih do 5. novembra) v Veliki Britaniji soliden 5,1-odstoten tržni delež, torej uspešno zasleduje največjega domačega diskonterja Waitrose, ki si lasti 5,3-odstotni del pogače.
 
Nova odprtja in ugodne akcije kupce vabijo večji del leta, zato je Lidl v Angliji izjemno uspešen, piše v sporočilu Kantar Worldpanela. V zadnjih treh mesecih je Lidl vsaj enkrat obiskalo 10,6 milijona prebivalcev Otoka, je pa od hard diskonterjev še vedno pri vrhu Aldi, ki si lasti 6,7-odstotni tržni delež in se lahko pohvali s 13,1-odstotno rastjo prodaje.
 
Vodilni britanski trgovec ostaja Tesco (28-odstotni delež), drugi je Sainsbury's (16,2 %), tretja je Asda (15,3 %), Morrisons pa je še zadnji trgovec z dvoštevilskim faktorjem tržnega deleža (10,4 %).
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top