IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 16.01.2018 || Gorivo se je podražilo  |  Izvoz iz evroskupine - prva ZDA, druga Kitajska  |  Mlekarna Krepko odprla mini mlekarno za otroke  |  Lenta lani odprla 89 novih trgovin  |  Tudi francoska štruca na seznam Unesca?  |   Gomex načrtuje odprtje 30 novih prodajaln  |  Pão de Açucar uvaja nov model trgovin  |  Kaufland vstopa v Moldavijo  |  Trgovina prehitela avtomobilizem z največ prikazanimi oglasi v digitalnih medijih  |  Prepoved provizij za plačila s karticami "v zamudi"  |  Med ponudniki za gradnjo v Emoniki oz. Kolizeju (spet) tudi Spar?  |  Vinska kraljica za leto 2018 je Katarina Pungračič iz Zavrča  |  Lactalis odpoklical 12 milijonov škatel mleka v prahu  |   Kolid S Team ekskluzivni distributer Belja  |  V Agrokorju demantirali prodajo Konzumovih trgovin v BiH  |   DIA v Madridu preizkuša koncept trgovin v sklopu bencinskih črpalk  |  Dietna Coca Cola s štirimi novimi okusi in oblikami pločevink  |  Rožič: "Ob nedeljah bodo plače vsaj 9 evrov bruto na uro oz. lahko višje!"  |  ZANIMIVOST: Prepovedali kuhanje živih jastogov  |  Cene proizvajalcev decembra navzdol   |   ||
   

VB: Lidl na Otoku že petič zapored najhitreje rastoča veriga

14.11.2017
Najnovejša študija raziskovalnega podjetja Kantar Worldpanel razkriva, da je Lidl še v petem zaporednem obdobju najhitreje rastoči trgovec v Veliki Britaniji. Prodaja je nemški trgovinski verigi lani narasla za 15,1 odstotka.
 
 
Sodeč po številkah raziskave,  ima diskonter (upoštevaje merjenja v zadnjih 12 tednih do 5. novembra) v Veliki Britaniji soliden 5,1-odstoten tržni delež, torej uspešno zasleduje največjega domačega diskonterja Waitrose, ki si lasti 5,3-odstotni del pogače.
 
Nova odprtja in ugodne akcije kupce vabijo večji del leta, zato je Lidl v Angliji izjemno uspešen, piše v sporočilu Kantar Worldpanela. V zadnjih treh mesecih je Lidl vsaj enkrat obiskalo 10,6 milijona prebivalcev Otoka, je pa od hard diskonterjev še vedno pri vrhu Aldi, ki si lasti 6,7-odstotni tržni delež in se lahko pohvali s 13,1-odstotno rastjo prodaje.
 
Vodilni britanski trgovec ostaja Tesco (28-odstotni delež), drugi je Sainsbury's (16,2 %), tretja je Asda (15,3 %), Morrisons pa je še zadnji trgovec z dvoštevilskim faktorjem tržnega deleža (10,4 %).
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top