IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 24.06.2017 || Skupščina Palome potrdila iztisnitev malih delničarjev  |  Znani rezultati ocenjevanj kakovosti AGRA 2017 (meso, mlečni izdelki, sokovi)  |  Danes Tušev tek barv v Ljubljani  |  Po odstopu Nabergoja je Kobal novi predsednik uprave Mlinotesta  |  Sodobno prenovljen Tuš market Kungota ob odprtju postregel z novostmi  |  Aldi začel z dostavo neživilskih izdelkov  |  Mercator zaključil srečanja manjših proizvajalcev in lokalnih zadrug  |  Mercadona zaščitila blagovne znamke na Portugalskem  |  Rekorden delež prodaje lastnih blagovnih znamk v devetih državah  |  Atlantic Grupa si je iz Droge Kolinske izplačala skoraj 15 milijonov evrov dividend  |  Sberbank že prodaja petinski delež Mercatorja  |  Nama skoraj ves bilančni dobiček za dividende  |  Prvi na prodaj deli koncerna, ki niso del osnovnega poslovanja  |  HPS Investment Partners kupil Merkur   |  Bliža se prvi "The Slovenia Food truck festival"  |  AB InBev prodaja dve nemški blagovni znamki piva  |  Hofer odprl že petnajsto trgovino v letošnjem letu  |  Žitu letos zvezdice Superior Taste Awards za 4 izdelke, Podravki za kar 14  |  Smrekar: "Namazi Argeta kmalu v Turčiji"  |  Clooney in partnerji tekilo Diageu prodali za milijardo dolarjev  |   ||
   

Slovenija: Lidl med trgovci prvi prejel certifikat Zlata bonitetna odličnost

20.04.2017
Družba Lidl Slovenija je kot edini trgovec prejela certifikat Zlata bonitetna odličnost 2016. Certifikat predstavlja nadpovprečno bonitetno vrednost med podjetji, ki boniteto odličnosti izkazujejo že tri leta zapored. 
 
Gre za prestižno edicijo zlate bonitetne odličnosti, ki jo na nacionalni ravni letos že drugič podeljuje bonitetna hiša Bisnode, največja partnerska družba bonitetne hiše Dun & Bradstreet.
 
Bonitetno oceno odličnosti prejmejo najboljša podjetja s ključno diferencialno prednostjo pri poslovanju. Temelji na računovodskih izkazih subjektov za zadnje poslovno leto in napoveduje varnost poslovanja v naslednjih 12-ih mesecih.
 
Podjetja, ki izkazujejo bonitetno odličnost že tri leta zapored, pa prejmejo certifikat zlata bonitetna odličnost. Taka podjetja predstavljajo najbolj zanesljiv, kredibilen in nizko tvegan poslovni subjekt za sodelovanje s strankami, kupci, dobavitelji, kot tudi zavarovalnicami, bankami ter drugimi poslovnimi partnerji.
 
"Certifikat zlata bonitetna odličnost je potrditev, da smo pri svojem poslovanju na pravi poti in da so naše strateške usmeritve dobro zastavljene. Uspehe in zmage v Lidlu Slovenija ustvarjamo skupaj, kot ekipa, zato je to priznanje celotnemu kolektivu, na kar smo izredno ponosni. Za naše podjetje je certifikat hkrati tudi zaveza, da smo vsem deležnikom zanesljiv in zaupanja vreden partner. Tudi v prihodnje," je ob prejemu certifikata povedal Martin Kokol, direktor skupnih služb v Lidlu Slovenija. 
 
Več o zlati bonitetni odličnosti si preberite tukaj.

Nazaj
 


 
 
 
back to top