IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 22.05.2018 || Nama z višjim dobičkom  |  9.junija na Pogačarjevem trgu drugi Festival kraškega pršuta   |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Velik šampionski pokal podjetju Best Seed Producer  |  Okrevanje trga piva za 5,2 odstotka  |  Mastercard predstavil pobudo Accelerate  |  Pred vrati VII. Hrvaško homebrew prvenstvo  |  V Beogradu poteka 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Nestlé "hujša" - v izdelkih manj sladkorja, soli  |  Carrefour bi utegnil zapreti 227 trgovin Dia  |  Nov Lidl v Veliki Gorici  |  Po "spornem" zaužitju radenske interne analize vzorcev niso pokazale odstopanj  |  ZANIMIVOST: Jajca so zdrava  |   V Ljubljani o dvojni kakovosti izdelkov in pravicah potrošnikov  |  Tuš druga največja veriga drogerij v državi  |  Vinska klet Zlati grič vabi na dan odprtih vrat  |  Spar zaposlenim plače v povprečju povečal za skoraj 10 %  |  Carnexu pokal za najboljšega proizvajalca  |  Coca-Cola še zmeraj prva, a zasledovalci vse bližje  |   ||
   

Slovenija: Lidl med trgovci prvi prejel certifikat Zlata bonitetna odličnost

20.04.2017
Družba Lidl Slovenija je kot edini trgovec prejela certifikat Zlata bonitetna odličnost 2016. Certifikat predstavlja nadpovprečno bonitetno vrednost med podjetji, ki boniteto odličnosti izkazujejo že tri leta zapored. 
 
Gre za prestižno edicijo zlate bonitetne odličnosti, ki jo na nacionalni ravni letos že drugič podeljuje bonitetna hiša Bisnode, največja partnerska družba bonitetne hiše Dun & Bradstreet.
 
Bonitetno oceno odličnosti prejmejo najboljša podjetja s ključno diferencialno prednostjo pri poslovanju. Temelji na računovodskih izkazih subjektov za zadnje poslovno leto in napoveduje varnost poslovanja v naslednjih 12-ih mesecih.
 
Podjetja, ki izkazujejo bonitetno odličnost že tri leta zapored, pa prejmejo certifikat zlata bonitetna odličnost. Taka podjetja predstavljajo najbolj zanesljiv, kredibilen in nizko tvegan poslovni subjekt za sodelovanje s strankami, kupci, dobavitelji, kot tudi zavarovalnicami, bankami ter drugimi poslovnimi partnerji.
 
"Certifikat zlata bonitetna odličnost je potrditev, da smo pri svojem poslovanju na pravi poti in da so naše strateške usmeritve dobro zastavljene. Uspehe in zmage v Lidlu Slovenija ustvarjamo skupaj, kot ekipa, zato je to priznanje celotnemu kolektivu, na kar smo izredno ponosni. Za naše podjetje je certifikat hkrati tudi zaveza, da smo vsem deležnikom zanesljiv in zaupanja vreden partner. Tudi v prihodnje," je ob prejemu certifikata povedal Martin Kokol, direktor skupnih služb v Lidlu Slovenija. 
 
Več o zlati bonitetni odličnosti si preberite tukaj.

Nazaj
 


 
 
 
back to top