IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 23.05.2017 || Dizel in 95-oktanski bencin (malce) cenejša  |  Zaključena konferenca revije InStore: "Marketing Summit Belgrade 2017" (VIDEO)  |   O novostih na zakonodajnem področju TZS jutri v Novi Gorici  |  V Tolminu na ogled razstava "Tržnica je trebuh mesta"  |  Manjše zanimanje za čokolado znižuje ceno kakava  |  Pri Hoferju skrajšali osnovne plačilne roke  |  Spoznajte 22 lokalnih živilskih inovacij  |  Lidl zagnal spletno trgovino na Kitajskem  |  Prodajajo Todorićevo premoženje, Lavrov in Stier v Moskvi tudi o Agrokorju  |  Citypark za 15. rojstni dan na Špici pripravlja glasbeno-modni dogodek  |  Alpsko mleko kot kultni slovenski izdelek praznovalo abrahama  |  Atlantic z oglaševalsko akcijo "Barcaffe prisluhne vsaki zgodbi" (VIDEO)  |  ZANIMIVOST: Jumbo predstavil kečap iz odpadkov hrane  |  Sirk kot edini slovenski predstavnik s ponudbo celovitih logističnih rešitev  |  Direktor Lidla: "Naši izdelki bodo do 50 odstotkov cenejši"  |  V Beogradu do četrtka profesionalna "mystery shopping" konferenca  |  Klet "Puklavec Family Wines" s prestižno nagrado  |  Aldijev viski med najboljšimi  |  Ljubljanske mlekarne odslej, d. o. o.  |  MK group prevzel 30,5 odstotkov letališča Portorož  |   ||
   

Slovenija: Lidl med trgovci prvi prejel certifikat Zlata bonitetna odličnost

20.04.2017
Družba Lidl Slovenija je kot edini trgovec prejela certifikat Zlata bonitetna odličnost 2016. Certifikat predstavlja nadpovprečno bonitetno vrednost med podjetji, ki boniteto odličnosti izkazujejo že tri leta zapored. 
 
Gre za prestižno edicijo zlate bonitetne odličnosti, ki jo na nacionalni ravni letos že drugič podeljuje bonitetna hiša Bisnode, največja partnerska družba bonitetne hiše Dun & Bradstreet.
 
Bonitetno oceno odličnosti prejmejo najboljša podjetja s ključno diferencialno prednostjo pri poslovanju. Temelji na računovodskih izkazih subjektov za zadnje poslovno leto in napoveduje varnost poslovanja v naslednjih 12-ih mesecih.
 
Podjetja, ki izkazujejo bonitetno odličnost že tri leta zapored, pa prejmejo certifikat zlata bonitetna odličnost. Taka podjetja predstavljajo najbolj zanesljiv, kredibilen in nizko tvegan poslovni subjekt za sodelovanje s strankami, kupci, dobavitelji, kot tudi zavarovalnicami, bankami ter drugimi poslovnimi partnerji.
 
"Certifikat zlata bonitetna odličnost je potrditev, da smo pri svojem poslovanju na pravi poti in da so naše strateške usmeritve dobro zastavljene. Uspehe in zmage v Lidlu Slovenija ustvarjamo skupaj, kot ekipa, zato je to priznanje celotnemu kolektivu, na kar smo izredno ponosni. Za naše podjetje je certifikat hkrati tudi zaveza, da smo vsem deležnikom zanesljiv in zaupanja vreden partner. Tudi v prihodnje," je ob prejemu certifikata povedal Martin Kokol, direktor skupnih služb v Lidlu Slovenija. 
 
Več o zlati bonitetni odličnosti si preberite tukaj.

Nazaj
 


 
 
 
back to top