IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 27.04.2017 || Zaključil se je tretji FMCG Summit v Sarajevu   |  Odprta nova trgovina Idea v Šavniku  |  Atlantic je v prvem kvartalu dosegel pomembno rast dobičkonosnosti  |  V letu 2017 Spar načrtuje za 200 milijonov evrov naložb  |  Rodoljub Drašković ponuja Todoriću prevzem poslovanja Agrokorja v Srbiji  |  Tommy jutri odpira supermarket v Viškovu  |  Odprt supermarket Plodine Cres  |  Nov izvozni trg za VodaVodo  |  Lenta objavila načrte o odpiranju novih trgovin  |  Moč mobilnih telefonov se veča  |  Biedronka bo letos dobila 100 novih prodajaln  |  Edekina lanska prodaja dosegla 50 milijard evrov  |  Mercator v letu 2016 zmanjšal prodajo, a povečuje tržni delež  |  IGD: "Trg spletne prodaje živil se bo do leta 2020 podvojil"  |  Carlsberg proslavil 125 let ustanovitve pivovarne v Čelarevu  |  NIJZ: "Naj prazniki minejo brez alkohola"  |  Židan: "Podnebje zahteva spremembo usmeritev kmetijske politike"  |  Billa nadaljuje s širitvijo na Češkem  |  Čizmić: "Mercator ima sedaj še večjo samostojnost"  |  Coca Cola v četrtletju z nižjimi prihodki in dobičkom  |   ||
   

Slovenija: Lidl med trgovci prvi prejel certifikat Zlata bonitetna odličnost

20.04.2017
Družba Lidl Slovenija je kot edini trgovec prejela certifikat Zlata bonitetna odličnost 2016. Certifikat predstavlja nadpovprečno bonitetno vrednost med podjetji, ki boniteto odličnosti izkazujejo že tri leta zapored. 
 
Gre za prestižno edicijo zlate bonitetne odličnosti, ki jo na nacionalni ravni letos že drugič podeljuje bonitetna hiša Bisnode, največja partnerska družba bonitetne hiše Dun & Bradstreet.
 
Bonitetno oceno odličnosti prejmejo najboljša podjetja s ključno diferencialno prednostjo pri poslovanju. Temelji na računovodskih izkazih subjektov za zadnje poslovno leto in napoveduje varnost poslovanja v naslednjih 12-ih mesecih.
 
Podjetja, ki izkazujejo bonitetno odličnost že tri leta zapored, pa prejmejo certifikat zlata bonitetna odličnost. Taka podjetja predstavljajo najbolj zanesljiv, kredibilen in nizko tvegan poslovni subjekt za sodelovanje s strankami, kupci, dobavitelji, kot tudi zavarovalnicami, bankami ter drugimi poslovnimi partnerji.
 
"Certifikat zlata bonitetna odličnost je potrditev, da smo pri svojem poslovanju na pravi poti in da so naše strateške usmeritve dobro zastavljene. Uspehe in zmage v Lidlu Slovenija ustvarjamo skupaj, kot ekipa, zato je to priznanje celotnemu kolektivu, na kar smo izredno ponosni. Za naše podjetje je certifikat hkrati tudi zaveza, da smo vsem deležnikom zanesljiv in zaupanja vreden partner. Tudi v prihodnje," je ob prejemu certifikata povedal Martin Kokol, direktor skupnih služb v Lidlu Slovenija. 
 
Več o zlati bonitetni odličnosti si preberite tukaj.

Nazaj
 


 
 
 
back to top