IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 25.11.2017 || Nova 60. številka revije InStore že na pošti  |  90 odstotkov potrošnikov slovensko hrano ocenjuje kot kakovostno  |  Tescove lastne blagovne znamke velika uspešnica  |  Spar se vrača v Grčijo  |  Veliki sempler "Lahkonočnicam" A1 Slovenija in Grey Ljubljana  |  Parlament potrdil zaprtje trgovin ob nedeljah  |  Podjetje Paradajz pred širitvijo  |  Amazonovi delavci so si za stavko izbrali črni petek  |  Jana kolagen beauty izbrana za inovacijo leta 2017  |   Mercator dobaviteljem predstavil strategijo nadaljnjega sodelovanja  |  Ob zaključku 4. FMCG Summit-a: "Čaka nas čas inovacij in digitalizacije"  |  Hofer se počasi približuje Engrotušu  |  Pozeba povzročila skoraj 47 milijonov evrov škode  |  Zaključena četrta FMCG konferenca revije InStore v Beogradu  |  Prilepska pivovarna z dobičkom  |  Za nagrade Sempler se poteguje 40 finalistov  |  Migros z naložbo v hladilne omarice   |  Ponosni na 60 let Mlekarne Planika (FOTOREPORTAŽA)   |  Pričenja se nova izvedba tekmovanja Effie Slovenija 2018  |  Lidl del prodaje od linije Deluxe namenja za URI Soča (VIDEO)  |   ||
   

Slovenija: Lidl med trgovci prvi prejel certifikat Zlata bonitetna odličnost

20.04.2017
Družba Lidl Slovenija je kot edini trgovec prejela certifikat Zlata bonitetna odličnost 2016. Certifikat predstavlja nadpovprečno bonitetno vrednost med podjetji, ki boniteto odličnosti izkazujejo že tri leta zapored. 
 
Gre za prestižno edicijo zlate bonitetne odličnosti, ki jo na nacionalni ravni letos že drugič podeljuje bonitetna hiša Bisnode, največja partnerska družba bonitetne hiše Dun & Bradstreet.
 
Bonitetno oceno odličnosti prejmejo najboljša podjetja s ključno diferencialno prednostjo pri poslovanju. Temelji na računovodskih izkazih subjektov za zadnje poslovno leto in napoveduje varnost poslovanja v naslednjih 12-ih mesecih.
 
Podjetja, ki izkazujejo bonitetno odličnost že tri leta zapored, pa prejmejo certifikat zlata bonitetna odličnost. Taka podjetja predstavljajo najbolj zanesljiv, kredibilen in nizko tvegan poslovni subjekt za sodelovanje s strankami, kupci, dobavitelji, kot tudi zavarovalnicami, bankami ter drugimi poslovnimi partnerji.
 
"Certifikat zlata bonitetna odličnost je potrditev, da smo pri svojem poslovanju na pravi poti in da so naše strateške usmeritve dobro zastavljene. Uspehe in zmage v Lidlu Slovenija ustvarjamo skupaj, kot ekipa, zato je to priznanje celotnemu kolektivu, na kar smo izredno ponosni. Za naše podjetje je certifikat hkrati tudi zaveza, da smo vsem deležnikom zanesljiv in zaupanja vreden partner. Tudi v prihodnje," je ob prejemu certifikata povedal Martin Kokol, direktor skupnih služb v Lidlu Slovenija. 
 
Več o zlati bonitetni odličnosti si preberite tukaj.

Nazaj
 


 
 
 
back to top