IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 16.09.2019 || Podgoršek: "Orač s plugom že od nekdaj simbolizira pridelavo hrane"  |  Arabska trgovina Hasan supermarket v Ljubljani  |  Walmart z neomejeno dostavo živil  |  V Bohinju tradicionalni 62. Kravji bal  |  13. izvedba Pivo & Burger Festa  |  Kruh najdražji na Danskem, najcenejši pa v Romuniji  |  Gorenje zaposlilo 125 dodatnih delavcev, potrebovalo jih bo še 80  |  Anita Brkanić Debelić nova direktorica financ v Metro Cash & Carry   |  Spremembe v upravi podjetja Bipa   |  Češko prodal polovico deleža podjetja Studio Moderna  |  Nov hipermarket Tommy v Supetru  |  ZANIMIVOST: Festival kranjskih klobas v Ohiu  |  Festival mariborske Stare trte v pričakovanju bogatega pridelka  |  Cargo partner odprl 28 milijonov evrov vreden logistični center na Brniku   |  Orbico si v glavnem skladišču pomaga z roboti (VIDEO)  |  Na lestvici ekonomske svobode (še vedno) na 67.mestu  |  Rewe omogočil dostavo še isti dan po naročilu  |  Auchan bo na Portugalskem nastopal pod enotnim imenom  |  Visoke cene zdravih živil prispevajo k globalni podhranjenosti   |  Lidl prejel 26 priznanj Best Buy  |   ||
   

Nemčija: Lidl lansiral novo vodo

12.06.2019
Diskontni velikan je lansiral novo mineralno vodo pod nazivom Dein Wasserspender in na ta način pomaga tudi organizaciji "SOS Kinderdorf e.V.” (SOS Otroška vas). Negazirana mineralna voda je na trgu od 13. maja v vseh Lidlovih nemških trgovinah. 

Od vsake prodane politrske steklenice gre namrel 10 centov za to organizacijo. Iz trgovinske verige so izpostavili, da so na ta način razširili svoje družbeno odgovorne dejavnosti.

"Podpiramo različne projekte v Nemčiji in to že vrsto let ter želimo nekaj vrniti naši družbi. Vsako leto na ta način sodelujemo s kako drugo organizacijo, ki pomaga ogroženim," je razložila Anita Wälz, voditeljica korporativnih komunikacij in trajnostnega razvoja v nemškem Lidlu.

Wälzova je dodala, da je trajnostni pomen vedno bolj pomemben in to še posebej med mladimi. "Pakiranja Lidlove nove vode so moderne oblike tudi zaradi naše usmerjenost mlajšim kupcem."


Nazaj
 


 
 
 
back to top