IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 28.05.2020 || Lah: "Predlog nedeljskega zaprtja trgovin obvezno na Ekonomsko-socialni svet!"  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z rastjo prihodkov in dobička  |  ZANIMIVOST: V vinogradu našli staro-rimljanski mozaik  |  Tesco po več kot 40 letih začel prodajati bela jajca  |  Skupina Casino se preusmerja na sosedske trgovine  |  Lidl odprl svojo 100. trgovino v ZDA  |  Zaprto 4. spletno srečanje slovenskega turizma  |  PMI odslej IQOS cigarete proizvaja tudi v Prilepu  |  Hofer in Karitas začenjata zbirati izdelke za pomoč družinam v stiski  |  V Državnem zboru o nedeljskem zaprtju trgovin  |  Rahljanje omejitvenih ukrepov praznovali s sladoledom  |  Spar v ponudbo dodal lokalna bio jajca  |  Skupina Pivac odprla največjo pršutarno v jugovzhodni Evropi  |  Asda lansirala (vegetarijansko) mavrično pico v znak podpore zdravstvenim delavcem  |  Amazon vstopa še na področje zdravstva?  |  Ukinja se prepoved dela trgovin ob nedeljah   |  X5 Grupa v času pandemije zaposlila 40.000 ljudi   |  V Nomi odslej brez rezervacij in z burgerji  |  Prihodek v trgovini na drobno aprila najnižji po letu 2006  |   ||
   

Nemčija: Lidl lansiral novo vodo

12.06.2019
Diskontni velikan je lansiral novo mineralno vodo pod nazivom Dein Wasserspender in na ta način pomaga tudi organizaciji "SOS Kinderdorf e.V.” (SOS Otroška vas). Negazirana mineralna voda je na trgu od 13. maja v vseh Lidlovih nemških trgovinah. 

Od vsake prodane politrske steklenice gre namrel 10 centov za to organizacijo. Iz trgovinske verige so izpostavili, da so na ta način razširili svoje družbeno odgovorne dejavnosti.

"Podpiramo različne projekte v Nemčiji in to že vrsto let ter želimo nekaj vrniti naši družbi. Vsako leto na ta način sodelujemo s kako drugo organizacijo, ki pomaga ogroženim," je razložila Anita Wälz, voditeljica korporativnih komunikacij in trajnostnega razvoja v nemškem Lidlu.

Wälzova je dodala, da je trajnostni pomen vedno bolj pomemben in to še posebej med mladimi. "Pakiranja Lidlove nove vode so moderne oblike tudi zaradi naše usmerjenost mlajšim kupcem."


Nazaj
 


 
 
 
back to top