IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 20.01.2021 || GZS-ZKŽP: "Odločitev za bolj uravnoteženo prehrano nikoli lažja"  |  Praznična prodaja konec leta kljub pandemiji narasla  |  ZANIMIVOST: Zaradi "nespodobnih" kolačkov aretirali slaščičarko  |  Dogovor o podaljšanju ukrepov do 14. februarja  |  Sodišče potrdilo globo Agrokorju zaradi nepriglasitve koncentracije pri prevzemu Costelle  |  Amazon se bo širil in zaposloval  |  Varnost sušenih rumenih mokarjev kot novega živila  |  Priznanje SLZ za logista leta Viktorju Kastelicu (Cargo Partner)  |  Mesarija Valenko na Ptuju postavila mesomat  |  ŠGZ organizira danes spletno predavanje o prodajni viziji  |  Med epidemijo spremenjeni vzorci plačevanja potrošnikov  |  V Cityparku povečali število električnih polnilnic  |  Prihodki Sinagoge lani znašali 47 milijonov evrov  |  Walmart zapušča direktor spletne trgovine  |  OPZ vlado ponovno poziva k odprtju storitvenih dejavnosti  |  Prepovedali oglaševanje Twitterju in Pinterestu  |  Nagrada nemškega gospodarstva 2020 podjetju Lumar IG d.o.o.   |  Nova redna cargo linija Milsped grupe med Beogradom in Cshanghsajem   |  Micić:"Mercatorjeve Moje znamke z odličnimi rezultati!" (VIDEO)  |  Komunikacijski laboratorij je nova komunikacijska agencija Nestlé Adriatic  |   ||
   

Slovenija: Lidl Slovenija je na Facebooku dosegel 100.000 oboževalcev

26.11.2013
Natanko 449 dni od lansiranja svoje strani na družbenem omrežju Facebook, je trgovsko podjetje Lidl Slovenija preseglo simbolični mejnik 100.000 všečkov.
 
S tem njihove aktivnosti spremlja že 100.000 uporabnikov, kar je daleč največ od vseh trgovinskih podjetij v Sloveniji.
 
V Lidlu Slovenija so v tem času zapisali 1.144 objav, ki so skupaj ustvarile 45.083.457 ogledov. Uporabniki so kar 848.051-krat kliknili na objave, stisnili "všeč mi je" (164.075-krat), zapisali komentar (45.647-krat) ali objave delili (12.178-krat).
 
Ob tej priložnosti je Lidl Slovenija izdelal posebno naslovno fotografijo za svojo FB stran, sestavljeno iz več sto fotografij uporabnikov, ki so jih ti poslali v okviru nagradne igre Bodi Lidlova Faca.
 
Lidl Slovenija prisega na odkrito, ažurno in sproščeno komunikacijo s svojimi uporabniki, ponujajo jim veliko uporabnih namigov za dobro nakupovanje, kuharske recepte, nagradne igre in predvsem hitre ter konkretne odgovore na njihova vprašanja. Facebook stran Lidl Slovenija se nahaja na tej povezavi.
 
Pred nekaj meseci so v Lidlu Slovenija začeli tudi s komunikacijo na Twitterju, kjer prav tako skrbijo za ažurne informacije in nudijo podporo pri različnih vprašanjih njihovih kupcev.

Nazaj
 


 
 
 
back to top