IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 23.04.2018 || Iz Ljubljanice so letos (s Sparom) potegnili tono in pol odpadkov  |  Todorić:” Naredil sem napako z vražjim Mercatorjem!”  |  7. Festival čokolade (v znamenju št.7) v Radovljici  |  Po Ljubljani z dogodivščinami Odprte kuhne na vrsti Koper, sledi Nova Gorica...  |  Spar odprl 101. trgovino v Idriji  |  Jutri ekološko-čistilna akcija za čisto Ljubljanico s Sparom  |  FerFud BBQ TOUR – žar turneja danes v Mariboru   |  Zaključen marketinški tsunami FMCG v Zagrebu  |  Pivovarni Heineken in Bavaria uspešni izven Evrope  |   Trgovci za InStore potrdili, da bodo zaračunavali vrečke  |  Amazon presegel 100 milijonov naročnikov na storitev Prime  |  Od jutri v prenovljeno prodajalno dm v Škofji Loki  |   P&G prevzel del ponudbe Merck-a za 3,4 milijarde evrov  |  Šibek dolar slabi Unilever  |  Danone z največjo rastjo prodaje v zadnjih petih letih  |  Natur Premium Perutnine Ptuj vstopa na makedonski trg   |  Dan zemlje - "prenehajmo svet onesnaževati s plastiko!"  |  Mercator:"Dobrodošli v Great!"  |  Priznanje Logist leta v Frigologo   |  Hud mraz marca skrčil prodajo na drobno   |   ||
   

Irska: Lidl Irska zmanjšuje uporabo plastične embalaže za svoj PL

15.03.2018

Iz Lidl Irske so sporočili o novih ciljih glede zmanjšanja uporabe plastike pri izdelavi embalaže za svojo privatno blagovno znamko, kar je del njihove širše strategije trajnosti poslovanja. 

 
 
 
 
Do leta 2022 namerava diskontna veriga zmanjšati uporabo plastične embalaže za 20 %, do leta 2025 pa načrtujejo stoodstotno uporabo reciklažne embalaže, za katero bo 50 % materiala prišlo iz recikliranega materiala. 
 
V Lidlu so se obvezali, da se bodo rešili mikro zrn iz svojih kozmetičnih izdelkov in izdelkov za ohranjanje gospodinjstev pod trgovinskimi blagovnimi znamkami. J. P. Scally, izvršni direktor Lidla Irske in Severne Irske, je rekel, da je trgovec postavil ambiciozne načrte za zmanjšanje plastičnega odpada. Lidl širi izbor nepakiranega sadja in zelenjave s ciljem zmanjšanja količine embalaže.
 
Ponudba "svobodnega sadja oz. zelenjave" bo sestavljala okoli 25 % skupne ponudbe svežih izdelkov zelene tržnice. Lidl je trenutno četrti največji trgovec v državi sodeč po najnovejših podatkih o tržnem deležu, ki jih je objavil Kantar Worldpanel.
 
Vir: esmmagazine.com

Nazaj
 


 
 
 
back to top