IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 10.12.2018 || NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Podjetnik leta Peter Pišek direktor podjetja Pišek & HSF Logistics   |  Edeka: "Lastne blagovne znamke pred A znamkami!“  |  Domače vpliva na izbiro pri spletnem nakupovanju  |  Pohorska kavarna kot prvi gostinski lokal znotraj (največje) Lidlove trgovine  |  Plodine se zanimajo za prevzem Konzuma  |  Predsednik upravnega odbora Coca-Cole postaja James Quincey  |  Zlatna džezva odslej tudi v trgovinah E.Leclerc  |  Euromonitor: "Domači izdelki pridobivajo na račun tujih"  |  Despar predstavil nove izdelke iz kategorije Free From  |  Diskonter Netto ponudili možnost plačila s PayPal-om  |  Sabina Gostinčar: "Mercator prek spleta ponuja že več kot 20.000 vrst izdelkov"  |  Odprt prenovljen Tommy v Solinu  |  Barcaffé na mednarodnem tekmovanju osvojil dve zlati medalji  |  Lidl v mariborskem Melju odprl trgovino št. 54  |  Lidl danes odpira trgovino št. 54 v Melju, št. 55 pa 13.decembra v Ilirski Bistrici  |  Med prispelimi ponudbami za Vinag tudi ena iz tujine  |  ZANIMIVOST: Danes Coca-Cola tovornjak z božičkom v BTC (VIDEO)  |  Rubinov Vinjak praznoval 60. rojstni dan  |  FDS ime spremenil v Badeco Adria  |   ||
   

Irska: Lidl Irska zmanjšuje uporabo plastične embalaže za svoj PL

15.03.2018

Iz Lidl Irske so sporočili o novih ciljih glede zmanjšanja uporabe plastike pri izdelavi embalaže za svojo privatno blagovno znamko, kar je del njihove širše strategije trajnosti poslovanja. 

 
 
 
 
Do leta 2022 namerava diskontna veriga zmanjšati uporabo plastične embalaže za 20 %, do leta 2025 pa načrtujejo stoodstotno uporabo reciklažne embalaže, za katero bo 50 % materiala prišlo iz recikliranega materiala. 
 
V Lidlu so se obvezali, da se bodo rešili mikro zrn iz svojih kozmetičnih izdelkov in izdelkov za ohranjanje gospodinjstev pod trgovinskimi blagovnimi znamkami. J. P. Scally, izvršni direktor Lidla Irske in Severne Irske, je rekel, da je trgovec postavil ambiciozne načrte za zmanjšanje plastičnega odpada. Lidl širi izbor nepakiranega sadja in zelenjave s ciljem zmanjšanja količine embalaže.
 
Ponudba "svobodnega sadja oz. zelenjave" bo sestavljala okoli 25 % skupne ponudbe svežih izdelkov zelene tržnice. Lidl je trenutno četrti največji trgovec v državi sodeč po najnovejših podatkih o tržnem deležu, ki jih je objavil Kantar Worldpanel.
 
Vir: esmmagazine.com

Nazaj
 


 
 
 
back to top