IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 26.03.2019 || Vinogradniki opozarjajo na krčenje obdelovalnih površin in cenovna nesorazmerja  |  Mercator 45.000 EUR namenil razvoju skakalnega podmladka  |  GIZ:"Zdravje je naša odgovornost"  |  Kea vabi v trgovino Cerkvenjak  |  Tri četrtine Britancev pričakuje zvišanje cen  |  GZS bo dobila novo skupščino in ostale voljene organe  |  Diskonterji še naprej pridobivajo   |  Rio Mare zmanjšal porabo vode za 7 odstotkov  |  Veriga Dino prodajo lani povečala za kar 30 odstotkov  |  Trgovci zmanjšujejo plastično embalažo  |  Dm je ob materinskem dnevu obdaroval mamice  |  SES Center Šiška s "posebno" (zmajevo) fasado  |  Janković:" Prepričan sem, da se bo letos začelo graditi trgovsko središče Stožic!"  |  Bimal kupil somborskega proizvajalca olja Sunce  |  Co-op začel dostavljati s kolesi na električni pogon  |  Konzum v nedeljo 31. marca ne bo odprt zaradi prenosa "lastništva"  |  Zagrebški FMCG Marketing Summit InStore 10.aprila  |  INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Potapljači in Spar Slovenija za čistejšo Dravo  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |   ||
   

Irska: Lidl Irska zmanjšuje uporabo plastične embalaže za svoj PL

15.03.2018

Iz Lidl Irske so sporočili o novih ciljih glede zmanjšanja uporabe plastike pri izdelavi embalaže za svojo privatno blagovno znamko, kar je del njihove širše strategije trajnosti poslovanja. 

 
 
 
 
Do leta 2022 namerava diskontna veriga zmanjšati uporabo plastične embalaže za 20 %, do leta 2025 pa načrtujejo stoodstotno uporabo reciklažne embalaže, za katero bo 50 % materiala prišlo iz recikliranega materiala. 
 
V Lidlu so se obvezali, da se bodo rešili mikro zrn iz svojih kozmetičnih izdelkov in izdelkov za ohranjanje gospodinjstev pod trgovinskimi blagovnimi znamkami. J. P. Scally, izvršni direktor Lidla Irske in Severne Irske, je rekel, da je trgovec postavil ambiciozne načrte za zmanjšanje plastičnega odpada. Lidl širi izbor nepakiranega sadja in zelenjave s ciljem zmanjšanja količine embalaže.
 
Ponudba "svobodnega sadja oz. zelenjave" bo sestavljala okoli 25 % skupne ponudbe svežih izdelkov zelene tržnice. Lidl je trenutno četrti največji trgovec v državi sodeč po najnovejših podatkih o tržnem deležu, ki jih je objavil Kantar Worldpanel.
 
Vir: esmmagazine.com

Nazaj
 


 
 
 
back to top