IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 20.09.2018 || Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |  Dm in Edeka krepita program kozmetike  |  Coop razširil ponudbo lastnih blagovnih znamk  |  NA KRATKO: Razvoj PL-a pri velikih trgovcih  |  ČZS išče lokacijo za interaktivni paviljon Čebelji svet  |  Amazon začel s poslovanjem v Turčiji   |  Beograd od leta 2020 dalje brez plastičnih vrečk?  |  Alibaba do konca leta prihaja v Srbijo  |  Skoraj vsaka druga transakcija je že brezstična  |  Predsednica letošnje žirije za nagrade Sempler je Zdenka Milanović  |  Pomurski sejem išče 23. Vinsko kraljico Slovenije  |  INTERVJU: Franc Jager:" Najbolj prodajana skupina izdelkov so cigarete!"  |  NIJZ želi preprečiti uporabo e-cigaret med mladostniki  |  Amazon začel dostavljati za Monoprix  |  Lastniki Unileverja proti selitvi sedeža družbe  |  Lidl pospešeno gradi omrežje v Romuniji  |  ZANIMIVOST: Ste že poskusili burek burger?  |  Prodaja Nevene Leskovac (znova) novembra  |  Solinarji niso zadovoljni z letošnjo sezono  |  Skupščina Gorenja potrdila iztisnitev malih delničarjev  |   ||
   

Irska: Lidl Irska zmanjšuje uporabo plastične embalaže za svoj PL

15.03.2018

Iz Lidl Irske so sporočili o novih ciljih glede zmanjšanja uporabe plastike pri izdelavi embalaže za svojo privatno blagovno znamko, kar je del njihove širše strategije trajnosti poslovanja. 

 
 
 
 
Do leta 2022 namerava diskontna veriga zmanjšati uporabo plastične embalaže za 20 %, do leta 2025 pa načrtujejo stoodstotno uporabo reciklažne embalaže, za katero bo 50 % materiala prišlo iz recikliranega materiala. 
 
V Lidlu so se obvezali, da se bodo rešili mikro zrn iz svojih kozmetičnih izdelkov in izdelkov za ohranjanje gospodinjstev pod trgovinskimi blagovnimi znamkami. J. P. Scally, izvršni direktor Lidla Irske in Severne Irske, je rekel, da je trgovec postavil ambiciozne načrte za zmanjšanje plastičnega odpada. Lidl širi izbor nepakiranega sadja in zelenjave s ciljem zmanjšanja količine embalaže.
 
Ponudba "svobodnega sadja oz. zelenjave" bo sestavljala okoli 25 % skupne ponudbe svežih izdelkov zelene tržnice. Lidl je trenutno četrti največji trgovec v državi sodeč po najnovejših podatkih o tržnem deležu, ki jih je objavil Kantar Worldpanel.
 
Vir: esmmagazine.com

Nazaj
 


 
 
 
back to top