IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 16.07.2018 || Današnji Amazonov "prime day" je precej daljši   |  Podravkina Facebook stran Coolinarika ima več kot 500.000 "fanov"  |  Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour  |  Waitrose v ponudbo za poletje dodal sladoled z alkoholom  |  V trgovini so danes predstavili novo kolektivno pogodbo  |  Pričetek ocenjevanja Vino Slovenija Gornja Radgona  |  Carrefour bo izločil enkratno embalažo  |  Celeia predstavila nova probiotična jogurta  |   Spar vsem zaposlenim (ponovno) omogoča spremljanje nogometne tekme  |  Kaufland podpira lokalne proizvajalce  |  Koch: "Skupina Metro ne namerava prodati hipermarketov Real"  |  Zmagovalec "Laško izziva" je Željko Joksimović  |  V Kromberku bo Pivka odprla prodajalno   |  Loka Kava praznuje 130 let slike Kofetarica  |  Kaufland (zaradi nogometa) v nedeljo zapira že ob 14.uri  |  Konzum čez vikend vsem kupcem z navijaškimi rekviziti daje 11% popusta (VIDEO)  |  Carlsberg odpira novo pivovarno  |  Vrata (zastonj) odpira 54. festival Pivo in cvetje Laško   |  Prvi festival slovenskih sirov 2.oktobra  |  Nova franšizna trgovina Spar partner Nazarje  |   ||
   

Irska: Lidl Irska zmanjšuje uporabo plastične embalaže za svoj PL

15.03.2018

Iz Lidl Irske so sporočili o novih ciljih glede zmanjšanja uporabe plastike pri izdelavi embalaže za svojo privatno blagovno znamko, kar je del njihove širše strategije trajnosti poslovanja. 

 
 
 
 
Do leta 2022 namerava diskontna veriga zmanjšati uporabo plastične embalaže za 20 %, do leta 2025 pa načrtujejo stoodstotno uporabo reciklažne embalaže, za katero bo 50 % materiala prišlo iz recikliranega materiala. 
 
V Lidlu so se obvezali, da se bodo rešili mikro zrn iz svojih kozmetičnih izdelkov in izdelkov za ohranjanje gospodinjstev pod trgovinskimi blagovnimi znamkami. J. P. Scally, izvršni direktor Lidla Irske in Severne Irske, je rekel, da je trgovec postavil ambiciozne načrte za zmanjšanje plastičnega odpada. Lidl širi izbor nepakiranega sadja in zelenjave s ciljem zmanjšanja količine embalaže.
 
Ponudba "svobodnega sadja oz. zelenjave" bo sestavljala okoli 25 % skupne ponudbe svežih izdelkov zelene tržnice. Lidl je trenutno četrti največji trgovec v državi sodeč po najnovejših podatkih o tržnem deležu, ki jih je objavil Kantar Worldpanel.
 
Vir: esmmagazine.com

Nazaj
 


 
 
 
back to top