IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 29.09.2022 || V jesenskem tednu restavracij tokrat 107 sodelujočih restavracij  |  Lidl bo imel logistični center v Kumanovu  |  Menedžerja leta 2022 sta Blaž Brodnjak in Sabina Sobočan  |  Septembra z rekordno 10-odstotno inflacijo  |  Pri popisih cen živil bodo sodelovali tudi trgovci  |  Tuš v Nami odprl "Gourmet & delikateso", Ana Roš 7.oktobra pekarnico   |  29. september - mednarodni dan ozaveščanja o odpadni hrani in izgubah hrane  |  Barcaffè znova z nazivom Superbrands Slovenija  |  Hofer z atraktivno ponudbo dostave  |  Pepsi lansiral omejeno serijo pijač S'mores z različnimi okusi  |  DZ prek predloga novega zakona o varstvu potrošnikov  |  Stavka zaradi naraščajočih cen  |  Prodaja v trgovinah po šestih mesecih upadla  |  Marks & Spencer z novo ponudbo vegetarijanskih obrokov  |  Uradna otvoritev Tuš "gourmet & delikatese" v Nami  |  Cena za hektar njive lani presegla 22.000 evrov  |  Gospodarsko razpoloženje najslabše v skoraj dveh letih  |  Lani vsak Slovenec zavrgel 68 kilogramov hrane  |  Podjetja še bolj zadržana pri zaposlovanju  |   Gazprom zažugal z neizpolnjevanjem obvez do Naftogaza  |   ||
   

Hrvaška: Ledo uvedel "webshop" za poslovne uporabnike

04.11.2015

Ledo, proizvajalec industrijskega sladoleda in dobavitelj zamrznjene hrane, je predstavil novo storitev - "webshop" namenjen njihovim poslovnim uporabnikom.

 
 
 
Iz podjetja so sporočili, da je ta storitev v prvi vrsti namenjena uporabnikom s področja hotelirstva in gostinstva (t.i, HoReCa kanal prodaje).

"Ledo namenja velik pomen svojim poslovnim uporabnikom. Zaradi tega stalno izvajamo aktivnosti usmerjene napredku kvalitete naše storitve področjem, ki jih pokrivamo oz. našemu poslovanju in potrebama. V skladu s tem, smo pred dobrim letom začeli s pošiljanjem "newslettra" za poslovne uporabnike iz HoReCa kanala, ki je bil sprejet izredno. Z raziskovanjem navad in potreb naših kupcev iz poslovnega segmenta smo izvedeli, da bi jih lahko kar 60 odstotkov želelo kupovati Ledove proizvode prek spleta.," je izjavil  Hrvoje Kraljević, predsednik Uprave Ledo d.d.

Prek "webshopa" imajo uporabniki v vsakem trenutku pregled celotne Ledove ponudbe in dodaten vpogled v trenutno ponudbo izdelkov v akciji. Uporabniki lahko sami izbirajo čas dostave, vse v zvezi s spletno ponudbo pa je na voljo 24 ur na dan.

Nazaj
 
 
 
 
back to top