IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 16.02.2019 || HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |  Lidl na Soči predal poligon za učenje spretnejše vožnje z invalidskim vozičkom   |  Amazon novega sedeža ne bo gradil v New Yorku  |  Spar bo v PL izdelkih zmanjšal vsebnost sladkorja in soli  |  Tobačna Ljubljana "Top Employer" in finalistka projekta Zlata nit  |  Albert Heijn in Hema združila moči - drogerija in trgovina v enem  |  L'Oreal zabeležil največjo rast v zadnjem desetletju  |  Spremembe v upravnem odboru Žito Luksa  |  MHP prejel soglasje AVK za prevzem Perutnine Ptuj  |  ZANIMIVOST: Carrefourjeva trgovina na ladji  |  Slavonci so lani v BiH zapravili skoraj 170 milijonov kun  |  Znani zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019  |  Hofer in Medex nagradila predlog trajnostnega projekta "Kdor seje, ta žanje"  |  Poslovni sestanek Mercatorja-S z dobavitelji  |  Metrojev dobiček navzdol, prihodki navzgor  |   ||
   

Francija: Leader Price zavija stran od statusa diskonterja

13.06.2018
S koncem krize so nekateri diskonterji začeli "tenko piskati", saj zanimanje za nakupe pri njih pada. Francoska veriga Leader Price, sicer del skupe Casino, je temu primerno odreagirala.
 
 
 
Spletna stran RetailDetail poroča o tem, da so s sedeža omenjene verige sporočili: "Zgolj nizke cene ne zadostujejo več. Stari način diskonterstva je umrl." Leader Price je ob prihodu leta 1989 krepko zamajal francoski trg dobrin široke porabe in imel velikanski uspeh, a ob prihodu obeh nemških verig Aldija ter Lidla ni bil več tako zelo uspešen.
 
V Franciji bo trgovec poskušal pridobiti kupce z novim formatom trgovin Next, čigar slogan se glasi "Tout le plaisir est pour vous" (Samo za vaš užitek). Trgovine bodo skušali oblikovati tako, da bodo kupcem na pogled prijazne, na voljo bo posebna vinska klet, v ponudbi pa več svežih (in ekoloških) pridelkov.
 
"Dodobra smo raziskali trg in začeli zasledovati koncept, ki je v skladu s svetovnimi trendi: nizke cene niso več zadostne," je povedala izvršna direktorica trgovca Tina Schuler. Leader Price je od oktobra dalje nov koncept preizkusil v dveh svojih trgovinah in prodajo povečal za kar petino.
 
Do konca leta nameravajo v tem duhu prenoviti 120 od skupno 800 trgovin, prek katerih poslujejo v Franciji. V Belgiji je trgovec prisoten z devetimi prodajnimi objekti. 
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top