IN Store - Novice
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 20.08.2018 || Trgovinske blagovne znamke vin pridobivajo tržni delež v VB  |  Sodelovanje Severnega in Južnega Aldija   |  Carrefour se posveča spletu z Tencentom in Googlom  |  Atlantic zaposluje nov kader  |  Bliža se Praznik idrijskih žlikrofov  |  Agra letos v znamenju mladih in inovativnosti  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Andrej Matvoz, varuh konkurence, ostaja   |  Turistične kmetije z dobrim obiskom  |  Kroger začel testirati dostavo živil brez voznika  |  Trgovinske združitve velikih so se (zelo) "razpasle"  |  PepsiCo za 2.8 milijarde evrov kupuje podjetje SodaStream  |  Fige so že dozorele  |  Trgovinske znamke (Coles-a) v velikem vzponu  |  Waitrose napreduje v širitvi PL  |  Prenovljena megamarket in restavracija Interspar Vič (FOTOREPORTAŽA)  |  Krepi se prodaja pripravljenih jedi   |  Trgovci zmanjšujejo ponudbo različnih izdelkov   |  Slovesno odprli prenovljeni Interspar Vič v Ljubljani  |  Obiranje hmelja se je začelo, likof v jeseni  |   ||
   

Francija: Leader Price zavija stran od statusa diskonterja

13.06.2018
S koncem krize so nekateri diskonterji začeli "tenko piskati", saj zanimanje za nakupe pri njih pada. Francoska veriga Leader Price, sicer del skupe Casino, je temu primerno odreagirala.
 
 
 
Spletna stran RetailDetail poroča o tem, da so s sedeža omenjene verige sporočili: "Zgolj nizke cene ne zadostujejo več. Stari način diskonterstva je umrl." Leader Price je ob prihodu leta 1989 krepko zamajal francoski trg dobrin široke porabe in imel velikanski uspeh, a ob prihodu obeh nemških verig Aldija ter Lidla ni bil več tako zelo uspešen.
 
V Franciji bo trgovec poskušal pridobiti kupce z novim formatom trgovin Next, čigar slogan se glasi "Tout le plaisir est pour vous" (Samo za vaš užitek). Trgovine bodo skušali oblikovati tako, da bodo kupcem na pogled prijazne, na voljo bo posebna vinska klet, v ponudbi pa več svežih (in ekoloških) pridelkov.
 
"Dodobra smo raziskali trg in začeli zasledovati koncept, ki je v skladu s svetovnimi trendi: nizke cene niso več zadostne," je povedala izvršna direktorica trgovca Tina Schuler. Leader Price je od oktobra dalje nov koncept preizkusil v dveh svojih trgovinah in prodajo povečal za kar petino.
 
Do konca leta nameravajo v tem duhu prenoviti 120 od skupno 800 trgovin, prek katerih poslujejo v Franciji. V Belgiji je trgovec prisoten z devetimi prodajnimi objekti. 
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top