IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 23.06.2018 || Danes že četrti Tušev tek barv  |  Pobuda Moje znamke omogoča polet po Evropi  |  TZS: "Motiviranost in dvig kompetenc zaposlenih pomenita boljšo organizacijo dela"  |  Podeljena priznanja na 39. Mednarodnem ocenjevanju kakovosti mesa  |  Beiersdorf (po finančnem) zapušča še izvršni direktor  |  Tesco: "Če štejemo prodajo piva, bo SP osvojila Anglija!"  |  Bruselj uvedel carino na ameriški viski, brusnice, arašidovo maslo, kozmetiko...  |  L'Oreal in Casino v projekt skupnih drogerij  |  Glasovanje upnikov Agrokorja o upniškem dogovoru 4. julija!  |  Priznanja v kategoriji brezalkoholnih pijač Fructalu, Presadu in podjetju Voda 902  |  E-branjevka v pomoč pri nakupu svežih pridelkov prek spleta  |  Riko v Ukrajini pomaga pri gradnji tovarne sladkorja  |  Ljubljanske mlekarne tudi letos povečujejo odkup slovenskega mleka  |  Rok za prodajo terjatev Tuša prestavili na konec julija  |  Sainsbury's bo prisiljen prodati do 100 trgovin  |  Mondelēz International predstavil novega finančnega direktorja  |  Carrefour prvi predstavil 100 % biorazgradljive vrečke  |  Colruyt posloval nad pričakovanji  |  Sladka hiša na ulici Makedonija  |  Mercator, Idea in Roda osvojili nagrade Superbrands  |   ||
   

Francija: Leader Price zavija stran od statusa diskonterja

13.06.2018
S koncem krize so nekateri diskonterji začeli "tenko piskati", saj zanimanje za nakupe pri njih pada. Francoska veriga Leader Price, sicer del skupe Casino, je temu primerno odreagirala.
 
 
 
Spletna stran RetailDetail poroča o tem, da so s sedeža omenjene verige sporočili: "Zgolj nizke cene ne zadostujejo več. Stari način diskonterstva je umrl." Leader Price je ob prihodu leta 1989 krepko zamajal francoski trg dobrin široke porabe in imel velikanski uspeh, a ob prihodu obeh nemških verig Aldija ter Lidla ni bil več tako zelo uspešen.
 
V Franciji bo trgovec poskušal pridobiti kupce z novim formatom trgovin Next, čigar slogan se glasi "Tout le plaisir est pour vous" (Samo za vaš užitek). Trgovine bodo skušali oblikovati tako, da bodo kupcem na pogled prijazne, na voljo bo posebna vinska klet, v ponudbi pa več svežih (in ekoloških) pridelkov.
 
"Dodobra smo raziskali trg in začeli zasledovati koncept, ki je v skladu s svetovnimi trendi: nizke cene niso več zadostne," je povedala izvršna direktorica trgovca Tina Schuler. Leader Price je od oktobra dalje nov koncept preizkusil v dveh svojih trgovinah in prodajo povečal za kar petino.
 
Do konca leta nameravajo v tem duhu prenoviti 120 od skupno 800 trgovin, prek katerih poslujejo v Franciji. V Belgiji je trgovec prisoten z devetimi prodajnimi objekti. 
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top