IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 23.07.2018 || Potrošniki julija bolj pesimistični  |  Pogosto deževje neugodno za del kmetijske proizvodnje  |  Atlantic prodal proizvajalca kozmetike Neva  |  Novi nadzorniki Gorenja   |  Predlani povprečna oseba zavrgla 74 kilogramov hrane  |  Na SP v nogometu z brezstično tehnologijo opravili polovico nakupov  |  Vindija odprla novo farmo za rejo puranov  |  Pernod Ricard v proizvodnjo brezalkoholnega gina  |  Št. 66. revije InStore že na spletu  |  Potrjen projekt:" Modra frankinja - žametno vino Posavja!"  |  Neugodno vreme lani oklestilo pridelek ekološkega sadja  |  Pridelovalci zelenjave želijo vstopiti v shemo izbrane kakovosti   |   Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Naziv "Evropska gastronomska regija" leta 2021 Sloveniji  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |   ||
   

Nemčija: Lastne blagovne znamke priljubljene

11.07.2018

Letna anketa med kupci je pokazala, da eden od desetih potrošnikov meni, da so lastne trgovinske blagovne znamke ugodnejše od ostalih blagovnih znamk.

Nemški potrošniki imajo visoko stopnjo zaupanja v proizvode trgovinskih znamk, pravijo v anketi LZ-a in Ipsosa. Kupci verjamejo, da trgovinske blagovne znamke ponujajo visoko kvaliteto in dobro vrednost za odšteti denar.

V primerjavi z blagovnimi znamkami proizvajalcevv namreč dve tretjini anketiranih lastne blagovne znamke ocenjuje za enake kar zadeva visoko kvaliteto ter da so 71% enako zanesljive. Eden od desetih potrošnikov je celo mnenja, da so te znamke zanesljivejše v primerjavi s proizvodi proizvajalcev blagovnih znamk.  

Lastna blagovna znamka ima tako še naprej velik vpliv na dojemanje cen, kar 76% jih je prepročanih, da je cenejša od proizvajalčeve blagovne znamke. 



Nazaj
 


 
 
 
back to top