IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.09.2018 || Še dva dneva za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |  V ZDA promocija slovenske kulinarike  |  Barcaffè v Rovinju predstavil prvo turško kavo v kapsuli  |   Lovorika Naj Fala kruh 2018 štirim tekmovalcem  |  Edeka ima laserske etikete  |  Imlek za 96 farm zagotovil 1,1 milijona evrov  |  ZDA uvajajo 10-odstotne carine na uvoz kitajskega blaga  |  V ljubljanskih Mostah BTC obnavlja staro letališče z novimi vsebinami  |  Izdelki za daljšo sitost debitirali v trgovinah Morrisons  |  V Šavniku kmalu nova trgovina Voli  |  Potrošniki septembra bolj pesimistični   |  Fama Vipava tudi letos z visoko rastjo  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |   ||
   

Nemčija: Lastne blagovne znamke priljubljene

11.07.2018

Letna anketa med kupci je pokazala, da eden od desetih potrošnikov meni, da so lastne trgovinske blagovne znamke ugodnejše od ostalih blagovnih znamk.

Nemški potrošniki imajo visoko stopnjo zaupanja v proizvode trgovinskih znamk, pravijo v anketi LZ-a in Ipsosa. Kupci verjamejo, da trgovinske blagovne znamke ponujajo visoko kvaliteto in dobro vrednost za odšteti denar.

V primerjavi z blagovnimi znamkami proizvajalcevv namreč dve tretjini anketiranih lastne blagovne znamke ocenjuje za enake kar zadeva visoko kvaliteto ter da so 71% enako zanesljive. Eden od desetih potrošnikov je celo mnenja, da so te znamke zanesljivejše v primerjavi s proizvodi proizvajalcev blagovnih znamk.  

Lastna blagovna znamka ima tako še naprej velik vpliv na dojemanje cen, kar 76% jih je prepročanih, da je cenejša od proizvajalčeve blagovne znamke. 



Nazaj
 


 
 
 
back to top