IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.08.2019 || Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |   ||
   

Republika Južna Afrika: Lastne blagovne znamke obvladujejo več kot petino trga

05.12.2018
Izdelki lastnih blagovnih znamk v živilskih trgovinah Republike Južne Afrike po zadnjih podatkih agencije Nielsen dosegajo 21,1 % tržnega deleža, poroča spletna stran ESM Magazine.
 
 
Nielsen je razkril podatke, ki se nanašajo na koledarsko leto 2017 in kažejo, da delež vztrajno raste. Študija z naslovom "State of Private Label in South Africa" je pokazala, da tamkajšnji prebivalci za nakupe trgovinskih znamk namenijo 49,3 milijarde randov letno (3,18 milijarde evrov).
 
Leto 2017 je za živilski sektor te države na nek način zgodovinsko, saj je delež prodaje lastnih blagovnih znamk sploh prvič narasel čez 20 odstotkov.
 
Raziskovalna hiša Nielsen navaja, da so glavni razlogi za nakup lastnih blagovnih znamk vrednost za porabljen denar (38 %), medtem ko 37 % Južnoafričanov trdi, da se raven kakovosti te kategorije izdelkov zvišuje.

Nazaj
 


 
 
 
back to top