IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.04.2019 || Vitinka kupuje Vitaminko?  |  "Odprta kuhna" jutri na Ptuju  |  Od naslednjega leta prepoved titanovega dioksida v hrani  |  V Mercadoni so se poslovili od plastičnih vreč za enkratno uporabo  |  Med prazniki mirovanje medbančnih plačil  |  Ministrica Pivec na 3. Festivalu velikonočne slovenske potice  |  Kroger širi omrežje distribucijskih centrov  |  Čokoladni velikan Barry Callebaut odpira tovarno v Novem Sadu  |  Ali po prodaji Intereurope Pošti Slovenije nastaja nov logistični velikan?  |  Spar z velikonočnimi dobrotami razveselil materinske domove  |  Panvita v Novem mestu odprla prenovljeni mesni center Ave  |  Pivka perutninarstvo napoveduje večjo proizvodnjo  |  PepsiCo v prvem četrtletju dvignil prodajo in dobiček  |  Saputo za 1,12 milijarde EUR odkupil Dairy Crest  |  LIFE omogoča razvoj novih izdelkov  |  Kaufland predstavil ekološko različico penine  |  Trgovec Jumbo odprl sedež v Belgiji  |  Po zaključku 5.FMCG Summit-a revije InStore BiH "by NLB Banka" v Sarajevu  |  Amazon zapira spletno prodajo na Kitajskem  |  Mercator na veliko prodaja premoženje (za več kot 100 milijonov evrov)  |   ||
   

Republika Južna Afrika: Lastne blagovne znamke obvladujejo več kot petino trga

05.12.2018
Izdelki lastnih blagovnih znamk v živilskih trgovinah Republike Južne Afrike po zadnjih podatkih agencije Nielsen dosegajo 21,1 % tržnega deleža, poroča spletna stran ESM Magazine.
 
 
Nielsen je razkril podatke, ki se nanašajo na koledarsko leto 2017 in kažejo, da delež vztrajno raste. Študija z naslovom "State of Private Label in South Africa" je pokazala, da tamkajšnji prebivalci za nakupe trgovinskih znamk namenijo 49,3 milijarde randov letno (3,18 milijarde evrov).
 
Leto 2017 je za živilski sektor te države na nek način zgodovinsko, saj je delež prodaje lastnih blagovnih znamk sploh prvič narasel čez 20 odstotkov.
 
Raziskovalna hiša Nielsen navaja, da so glavni razlogi za nakup lastnih blagovnih znamk vrednost za porabljen denar (38 %), medtem ko 37 % Južnoafričanov trdi, da se raven kakovosti te kategorije izdelkov zvišuje.

Nazaj
 


 
 
 
back to top