IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 14.12.2018 || Bo spletna prodaja že kmalu pred tradicionalno?  |  Lidl v pomoč slepim in slabovidnim  |  Protimonopolni urad preložil prvo sodbo o zadevi Sainsbury's-Asda  |  Sindikat delavcev Colruytu preprečil uvedbo nočnih izmen  |  Lastnikom Perutnine Ptuj pred prodajo petkrat višje izplačilo  |  V Prekmurju začeli proizvajati konopljin med  |  Tesla Voda kmalu v trgovinah (tudi na tujem)  |  Predstavljeni rezultati Metro Cash & Carryja   |  Petrol v prihodnjem letu načrtuje 5,6 milijarde evrov prihodkov  |  Lenta v St. Peterburgu odprla peti letošnji hipermarket  |  Continente lansiral še SKU št. 300  |  V Carlsbergu lepilo namesto plastike v pakiranjih  |  Spletna prodaja v Evropi povsod napreduje  |  Lidl v Ilirski Bistrici odprl novo trgovino, 55. po vrsti  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola postavlja proizvodni obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |   ||
   

Republika Južna Afrika: Lastne blagovne znamke obvladujejo več kot petino trga

05.12.2018
Izdelki lastnih blagovnih znamk v živilskih trgovinah Republike Južne Afrike po zadnjih podatkih agencije Nielsen dosegajo 21,1 % tržnega deleža, poroča spletna stran ESM Magazine.
 
 
Nielsen je razkril podatke, ki se nanašajo na koledarsko leto 2017 in kažejo, da delež vztrajno raste. Študija z naslovom "State of Private Label in South Africa" je pokazala, da tamkajšnji prebivalci za nakupe trgovinskih znamk namenijo 49,3 milijarde randov letno (3,18 milijarde evrov).
 
Leto 2017 je za živilski sektor te države na nek način zgodovinsko, saj je delež prodaje lastnih blagovnih znamk sploh prvič narasel čez 20 odstotkov.
 
Raziskovalna hiša Nielsen navaja, da so glavni razlogi za nakup lastnih blagovnih znamk vrednost za porabljen denar (38 %), medtem ko 37 % Južnoafričanov trdi, da se raven kakovosti te kategorije izdelkov zvišuje.

Nazaj
 


 
 
 
back to top