IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

Republika Južna Afrika: Lastne blagovne znamke obvladujejo več kot petino trga

05.12.2018
Izdelki lastnih blagovnih znamk v živilskih trgovinah Republike Južne Afrike po zadnjih podatkih agencije Nielsen dosegajo 21,1 % tržnega deleža, poroča spletna stran ESM Magazine.
 
 
Nielsen je razkril podatke, ki se nanašajo na koledarsko leto 2017 in kažejo, da delež vztrajno raste. Študija z naslovom "State of Private Label in South Africa" je pokazala, da tamkajšnji prebivalci za nakupe trgovinskih znamk namenijo 49,3 milijarde randov letno (3,18 milijarde evrov).
 
Leto 2017 je za živilski sektor te države na nek način zgodovinsko, saj je delež prodaje lastnih blagovnih znamk sploh prvič narasel čez 20 odstotkov.
 
Raziskovalna hiša Nielsen navaja, da so glavni razlogi za nakup lastnih blagovnih znamk vrednost za porabljen denar (38 %), medtem ko 37 % Južnoafričanov trdi, da se raven kakovosti te kategorije izdelkov zvišuje.

Nazaj
 


 
 
 
back to top