IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 06.04.2020 || Fructal doniral etilni alkohol za pripravo razkužil  |  Orban uvaja davek za mednarodne banke in trgovce  |  Manj povpraševanja po rezanem cvetju, zanimanje predvsem za sadike vrtnin  |  Hisense Gorenje bo delo začelo v petek  |  ZANIMIVOST: V Gazi nek slaščičar izumil "koronsko torto"  |  Petrolova prodaja ponekod nižja za več kot 50 odstotkov  |  RAZISKAVA (Nielsen): "Nadpovprečna rast prodaje pri skoraj vseh blagovnih skupinah"  |  V zadnjem mesecu izvozili skoraj štiri milijarde mask  |  Največje svetovno ocenjevanje vina Decanter preloženo na september  |  Tudi v FJK v trgovino samo z zaščitenim obrazom  |  Med živili z največ vitamina C v uvozu prve limone  |  83. številka revije InStore tudi na spletu  |  Tikveš prihodke lani povečal za dobra 2 milijona evrov  |  Zakaj ne bi smeli nositi (umazanih) rokavic v trgovinah  |  V Konzumu prost velikonočni ponedeljek in višji praznični dodatek   |  Policijska ura kar cel vikend, upokojenci v trgovino ob 4. uri zjutraj  |  NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  Ranljive skupine od danes še (zadnjo) uro dlje v trgovinah  |  Kobal:"Zaradi krize s koronavirusom se draži proizvodnja"  |   ||
   

Slovenija: Lani v digitalnih medijih prednjačili oglasi za trgovino

20.01.2020
Slovenska agencija Iprom, specializirana za digitalno oglaševanje, je lani slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazala 22,3 odstotka več oglasov kot predlani.
 
 
 
 
Po deležu prikazanih oglasov je z 18 odstotki tretje leto zapored prednjačila panoga trgovine, tesno za petami pa ji je bil s 17 odstotki avtomobilizem.

Podatki Iproma, ki število posredovanih prikazov oglasov v digitalne medije spremlja od leta 2005, kažejo, da se je delež avtomobilskih oglasov lani v primerjavi z letom poprej povečal za 2,4 odstotne točke, so sporočili iz družbe.

Tretje mesto po deležu prikazanih oglasov je tudi lani zasedla panoga financ, ki pa je v primerjavi z letom 2018 zrasla za skoraj tri odstotne točke. Panoga zabava in prosti čas je zabeležila 11,5-odstotni delež in tako pristala na četrtem mestu, potem ko je bila leta 2017 dve mesti višje.

Peto in šesto mesto po deležu prikazanih oglasov v digitalnih medijih sta lani zasedli panogi turizem z 10,3-odstotnim deležem in telekomunikacije s 7,7-odstotnim deležem.

"Naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji rastejo za približno 20 odstotkov letno. Rast investicij in sorazmerno stabilno razmerje deležev med vodilnimi panogami dokazuje, da digitalno z vidika učinkovitosti utrjuje svoj primat na področju oglaševanja," je dejal Andrej Ivanec iz Iproma.

Nazaj
 


 
 
 
back to top