IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 28.05.2020 || Lidl odprl svojo 100. trgovino v ZDA  |  Zaprto 4. spletno srečanje slovenskega turizma  |  PMI odslej IQOS cigarete proizvaja tudi v Prilepu  |  Hofer in Karitas začenjata zbirati izdelke za pomoč družinam v stiski  |  V Državnem zboru o nedeljskem zaprtju trgovin  |  Rahljanje omejitvenih ukrepov praznovali s sladoledom  |  Spar v ponudbo dodal lokalna bio jajca  |  Skupina Pivac odprla največjo pršutarno v jugovzhodni Evropi  |  Asda lansirala (vegetarijansko) mavrično pico v znak podpore zdravstvenim delavcem  |  Amazon vstopa še na področje zdravstva?  |  Ukinja se prepoved dela trgovin ob nedeljah   |  X5 Grupa v času pandemije zaposlila 40.000 ljudi   |  V Nomi odslej brez rezervacij in z burgerji  |  Prihodek v trgovini na drobno aprila najnižji po letu 2006  |  SDTS: "98 odstotkov vprašanih podpira zaprtje trgovin ob nedeljah!"  |  V okviru svežnja za okrevanje od EU 5,1 milijarde evrov  |  Sarajevska pivovarna ponovo proizvaja pivo Löwe  |  Spar prihaja v Zlatar  |  Barry Callebaut prevzema avstralski GKC Foods  |  Tesco prestavlja spletni projekt  |   ||
   

Velika Britanija: Lahko "poroko" Sainsbury's - ASDA reši milijardno znižanje cen?

20.03.2019
Britanski trgovec Sainsbury's bo lahko združitev s konkurenčno verigo ASDA (Walmart) izpeljal, če po "poroki" obe vpleteni strani v prihodnjih treh letih vsako leto pristaneta na množično znižanje cen v skupni vrednosti 1 milijarde funtov (1.17 milijarde evrov).
 
 
 
Posel, za katerega so britanski mediji lani poročali, da naj bi bil vreden 8.54 milijarde evrov, ne more steči, ker ga ovira britanska protimonopolna agencija (CMA). Ta meni, da združitev ni možna, razen če se trgovca odrečeta številnim prodajnim mestom in s tem ustvarita konkurenčne razmere.
 
Če že ne bosta prodala svojih objektov v roke ostalim konkurentom, bi se po mnenju CMA morala odreči vsaj določenim blagovnim znamkam.
 
Pri ASDA in Sainsbury's so odgovorili, da se želijo pogoditi na drugačen način in v prvem letu po združitvi izdelkom za vsakdanjo rabo zmanjšati cene, v kar bi vložili 300 milijonov funtov, v naslednjih dveh letih pa bi nato za znižanja namenili še dodatnih 700 milijonov funtov. Najbolje prodajanim izdelkom bi cena padla za 10 odstotkov.
 
S sedeža Sainsbury's-a ponujajo tudi možnost, da bi rast cene goriva na njihovih bencinskih servisih, povezanih s trgovinami, omejili na letno stopnjo, ki ne bi presegla 3,5 odstotka.

Nazaj
 


 
 
 
back to top