IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.06.2019 || Projekt Trgovinko zaključil (letošnje) poslanstvo   |  Vtisi obiskovalcev po 2. FMCG Summit-u  |  Ukinjeno zbiranje zamaškov za dobrodelne namene  |  Prepoved brezplačnih plastičnih vrečk tudi v gorah  |  FOTOGALERIJA: Utrinki z 2. FMCG Summit-a revije InStore  |  1. Slap Vino Festival jutri  |  Ljubljanska vinska pot jutri  |  Proizvajalci mleka v prahu želijo izriniti velike korporacije  |  AB InBev organiziral enoto za kibernetsko varnost  |  V Pomurju letos več pšenice, tudi kakovost boljša  |  Kamnik vabi s festivalom "Kjer se Alpe končajo in dobro pivo začne"  |  Lidl vlaga pol milijarde v širitev po Londonu  |  Unilever želi povečati portfelj blagovnih znamk  |  Vodi Jana zlato priznanje na tekmovanju Monde Selection  |  V BBI centru odprli dm prodajalno na dveh nadstropjih  |  Spornost predloga zakona o embalaži za tobačne izdelke  |  Na Beverly Hillsu bodo prenehali prodajati cigarete  |  2.FMCG konferenca revije InStore uspešno zaključena  |  Ob odprtju prvega Aldija dolge vrste (VIDEO)  |  Albert Heijn v svojih proizvodih ukinja dodano sol  |   ||
   

Velika Britanija: Lahko "poroko" Sainsbury's - ASDA reši milijardno znižanje cen?

20.03.2019
Britanski trgovec Sainsbury's bo lahko združitev s konkurenčno verigo ASDA (Walmart) izpeljal, če po "poroki" obe vpleteni strani v prihodnjih treh letih vsako leto pristaneta na množično znižanje cen v skupni vrednosti 1 milijarde funtov (1.17 milijarde evrov).
 
 
 
Posel, za katerega so britanski mediji lani poročali, da naj bi bil vreden 8.54 milijarde evrov, ne more steči, ker ga ovira britanska protimonopolna agencija (CMA). Ta meni, da združitev ni možna, razen če se trgovca odrečeta številnim prodajnim mestom in s tem ustvarita konkurenčne razmere.
 
Če že ne bosta prodala svojih objektov v roke ostalim konkurentom, bi se po mnenju CMA morala odreči vsaj določenim blagovnim znamkam.
 
Pri ASDA in Sainsbury's so odgovorili, da se želijo pogoditi na drugačen način in v prvem letu po združitvi izdelkom za vsakdanjo rabo zmanjšati cene, v kar bi vložili 300 milijonov funtov, v naslednjih dveh letih pa bi nato za znižanja namenili še dodatnih 700 milijonov funtov. Najbolje prodajanim izdelkom bi cena padla za 10 odstotkov.
 
S sedeža Sainsbury's-a ponujajo tudi možnost, da bi rast cene goriva na njihovih bencinskih servisih, povezanih s trgovinami, omejili na letno stopnjo, ki ne bi presegla 3,5 odstotka.

Nazaj
 


 
 
 
back to top