IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.08.2019 || Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |  Slovenska viljamovka prejela izjemno priznanje   |  Podražili so se kruh, zelenjava, sokovi, cenejše so cigarete  |  V Osojanu odprli sušilnico sadja z zmogljivostjo 800 kilogramov  |  Minister Šarović omejuje uvoz perutnine iz Turčije  |  Spar odprl svojo šesto trgovino na Reki  |   ||
   

Velika Britanija: Lahko "poroko" Sainsbury's - ASDA reši milijardno znižanje cen?

20.03.2019
Britanski trgovec Sainsbury's bo lahko združitev s konkurenčno verigo ASDA (Walmart) izpeljal, če po "poroki" obe vpleteni strani v prihodnjih treh letih vsako leto pristaneta na množično znižanje cen v skupni vrednosti 1 milijarde funtov (1.17 milijarde evrov).
 
 
 
Posel, za katerega so britanski mediji lani poročali, da naj bi bil vreden 8.54 milijarde evrov, ne more steči, ker ga ovira britanska protimonopolna agencija (CMA). Ta meni, da združitev ni možna, razen če se trgovca odrečeta številnim prodajnim mestom in s tem ustvarita konkurenčne razmere.
 
Če že ne bosta prodala svojih objektov v roke ostalim konkurentom, bi se po mnenju CMA morala odreči vsaj določenim blagovnim znamkam.
 
Pri ASDA in Sainsbury's so odgovorili, da se želijo pogoditi na drugačen način in v prvem letu po združitvi izdelkom za vsakdanjo rabo zmanjšati cene, v kar bi vložili 300 milijonov funtov, v naslednjih dveh letih pa bi nato za znižanja namenili še dodatnih 700 milijonov funtov. Najbolje prodajanim izdelkom bi cena padla za 10 odstotkov.
 
S sedeža Sainsbury's-a ponujajo tudi možnost, da bi rast cene goriva na njihovih bencinskih servisih, povezanih s trgovinami, omejili na letno stopnjo, ki ne bi presegla 3,5 odstotka.

Nazaj
 


 
 
 
back to top