IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 19.04.2019 || "Odprta kuhna" jutri na Ptuju  |  Od naslednjega leta prepoved titanovega dioksida v hrani  |  V Mercadoni so se poslovili od plastičnih vreč za enkratno uporabo  |  Med prazniki mirovanje medbančnih plačil  |  Ministrica Pivec na 3. Festivalu velikonočne slovenske potice  |  Kroger širi omrežje distribucijskih centrov  |  Čokoladni velikan Barry Callebaut odpira tovarno v Novem Sadu  |  Ali po prodaji Intereurope Pošti Slovenije nastaja nov logistični velikan?  |  Spar z velikonočnimi dobrotami razveselil materinske domove  |  Panvita v Novem mestu odprla prenovljeni mesni center Ave  |  Pivka perutninarstvo napoveduje večjo proizvodnjo  |  PepsiCo v prvem četrtletju dvignil prodajo in dobiček  |  Saputo za 1,12 milijarde EUR odkupil Dairy Crest  |  LIFE omogoča razvoj novih izdelkov  |  Kaufland predstavil ekološko različico penine  |  Trgovec Jumbo odprl sedež v Belgiji  |  Po zaključku 5.FMCG Summit-a revije InStore BiH "by NLB Banka" v Sarajevu  |  Amazon zapira spletno prodajo na Kitajskem  |  Mercator na veliko prodaja premoženje (za več kot 100 milijonov evrov)  |  Snago "pripojili" k JP Vodovod-Kanalizacija  |   ||
   

Velika Britanija: Lahko "poroko" Sainsbury's - ASDA reši milijardno znižanje cen?

20.03.2019
Britanski trgovec Sainsbury's bo lahko združitev s konkurenčno verigo ASDA (Walmart) izpeljal, če po "poroki" obe vpleteni strani v prihodnjih treh letih vsako leto pristaneta na množično znižanje cen v skupni vrednosti 1 milijarde funtov (1.17 milijarde evrov).
 
 
 
Posel, za katerega so britanski mediji lani poročali, da naj bi bil vreden 8.54 milijarde evrov, ne more steči, ker ga ovira britanska protimonopolna agencija (CMA). Ta meni, da združitev ni možna, razen če se trgovca odrečeta številnim prodajnim mestom in s tem ustvarita konkurenčne razmere.
 
Če že ne bosta prodala svojih objektov v roke ostalim konkurentom, bi se po mnenju CMA morala odreči vsaj določenim blagovnim znamkam.
 
Pri ASDA in Sainsbury's so odgovorili, da se želijo pogoditi na drugačen način in v prvem letu po združitvi izdelkom za vsakdanjo rabo zmanjšati cene, v kar bi vložili 300 milijonov funtov, v naslednjih dveh letih pa bi nato za znižanja namenili še dodatnih 700 milijonov funtov. Najbolje prodajanim izdelkom bi cena padla za 10 odstotkov.
 
S sedeža Sainsbury's-a ponujajo tudi možnost, da bi rast cene goriva na njihovih bencinskih servisih, povezanih s trgovinami, omejili na letno stopnjo, ki ne bi presegla 3,5 odstotka.

Nazaj
 


 
 
 
back to top