IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 23.11.2019 || PLU podpisala tri (športne) sponzorske pogodbe  |  Conad se bo "reorganiziral"  |  Coop širi ponudbo lastnih blagovnih znamk in storitev  |  Skupina Intereuropa v devetmesečju povečala dobiček  |  21. konferenca SEMPL v Portotožu 28. in 29. novembra  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  Carrefour našel (starega) kupca za splet  |  ZANIMIVOST: Izginil tovornjak z 20 tonami čokolade  |  Lesaffre odprl pekovski center v Banjaluki  |  Petrol bo zaračunaval izdajo fizičnih računov  |  Ikea imenovala vodjo za slovenski trg  |  Prvi Tuš express v centru Celja  |  Za razvoj majhnih kmetij 20 milijonov evrov  |  Predstavili poslovne rezultate dm in Beauty Box  |  Billa predstavila blagovno znamko prazničnih živil  |  Tisoči podpisali peticijo za zaprtje trgovin na "Boxing day"  |  Skenderja po 19 letih na čelu Saponie zamenjala Dajana Mrčela  |  Žitna konferenca 2019 na GZS  |  Mariborska občina v prevzem celotne osrednje tržnice   |  Jumbo odprl že drugo trgovino v Belgiji  |   ||
   

Francija: Lactalis zaključil prevzem brazilskega proizvajalca Itambé

12.07.2019
Francoski Lactalis in mehiška skupina LAla SAB de CV sta se dogovorila o prenehanju sodnega postopka v Latinski Ameriki, kar francoskemu velikanu omogoča zaključek prevzema brazilskega proizvajalca jogurtov, Itambé Alimentos SA.
 
 
Vest je Reutersu sporočil izvršni direktor Lactalisa za območje Latinske Amerike, Patrick Sauvagenot. Dodal je, da sta Lactalis in Lala zaključila pravni spor, v Braziliji glede pogojev priključitve Itambeja, v Mehiki pa glede uporabe določenih blagovnih znamk.
 
Prevzem omenjenega proizvajalca mlečnih izdelkov (poudarek na jogurtih), bo Lactalisu v Braziliji omogočil predelavo 2,3 milijarde litrov mleka letno. Francoska skupina pričakuje, da bodo njeni prihodki na letni ravni v Braziliji sedaj narasli na 8 milijard pesov (1,89 milijarde evrov).
 
Lactalis, v tem delu sveta znana predvsem po svojih blagovnih znamkah Parmalat, Galbani in President, je za Itambé že decembra 2017 želel plačati 532 milijonov evrov, le šest mesecev potem, ko je mehiška skupina Lala pripojila Vigor (ki si ga v 50 % lasti Itambé).

Nazaj
 



 
 
 
back to top