IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 22.08.2019 || Tesco mogoče kmalu z novim imenom trgovin   |  V sredo tretja degustacija rebul Master Class – Brda  |  V Radencih v ponedeljek 10.Salon Traminec  |  Ukrajina bo zaradi prašičje kuge pobila 100.000 svinj  |  ZANIMIVOST: V Rotterdamu mlekarna na vodi s kravami in roboti (VIDEO)  |  Delhaize ponuja izdelke ostalih evropskih trgovcev  |  Potrošniki ne pogrešajo A-blagovnih znamk  |  BiH kar 92 odstotkov hrane uvozi  |  Diskonterji in prodaja prek spleta najbolj napredujejo   |  Potrošniki avgusta slabše razpoloženi  |  Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Ajdovski Pelicon 31.avgusta organizira 6.Pivomanijo  |  Amazon bo neprodano blago doniral dobrodelnim ustanovam  |  Agra št.57 pred vrati  |  Na Ptuju vinske degustacije v temi  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Alibaba še naprej raste in prevzema konkurenčno Kaolo  |  Vrednost odkupljenih pridelkov junija podobna kot v juniju 2018  |  Europarkovih navdihujočih devetnajst v Mariboru  |  Najhitreje rastoči trgovec na Otoku je Ocado  |   ||
   

Svet: LVMH ostaja največji koncern z luksuznimi izdelki

15.04.2019
Sto največjih koncernov z luksuznimi izdelki na svetu je lani po izračunih svetovalne družbe Deloitte povečalo prihodke za skoraj 11 odstotkov na skupaj 247 milijard dolarjev. Med njimi jih ima največ sedež v Italiji, in sicer 24, poroča STA.
 
 
Največji v panogi ostaja francoski koncern LVMH, ki zastopa vrsto prestižnih blagovnih znamk, med njimi Louis Vuitton, Moet, Hennessy, Christian Dior in Marc Jacobs.
 
Sledita ameriški kozmetični velikan Estee Lauder ter proizvajalec ur Richemont iz Švice, ki ima v lasti med drugim blagovne znamke Cartier, Montblanc in Chloe.
 
Koncern Kering iz Francije z znamkami Gucci, Saint Laurent in Balenciaga je napredoval na četrto mesto, skupina Luxottica iz Italije z znamkami Ray Ban, Oliver Peoples in Oakley pa je na petem.

Nazaj
 


 
 
 
back to top