IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.06.2019 || Projekt Trgovinko zaključil (letošnje) poslanstvo   |  Vtisi obiskovalcev po 2. FMCG Summit-u  |  Ukinjeno zbiranje zamaškov za dobrodelne namene  |  Prepoved brezplačnih plastičnih vrečk tudi v gorah  |  FOTOGALERIJA: Utrinki z 2. FMCG Summit-a revije InStore  |  1. Slap Vino Festival jutri  |  Ljubljanska vinska pot jutri  |  Proizvajalci mleka v prahu želijo izriniti velike korporacije  |  AB InBev organiziral enoto za kibernetsko varnost  |  V Pomurju letos več pšenice, tudi kakovost boljša  |  Kamnik vabi s festivalom "Kjer se Alpe končajo in dobro pivo začne"  |  Lidl vlaga pol milijarde v širitev po Londonu  |  Unilever želi povečati portfelj blagovnih znamk  |  Vodi Jana zlato priznanje na tekmovanju Monde Selection  |  V BBI centru odprli dm prodajalno na dveh nadstropjih  |  Spornost predloga zakona o embalaži za tobačne izdelke  |  Na Beverly Hillsu bodo prenehali prodajati cigarete  |  2.FMCG konferenca revije InStore uspešno zaključena  |  Ob odprtju prvega Aldija dolge vrste (VIDEO)  |  Albert Heijn v svojih proizvodih ukinja dodano sol  |   ||
   

Svet: LVMH ostaja največji koncern z luksuznimi izdelki

15.04.2019
Sto največjih koncernov z luksuznimi izdelki na svetu je lani po izračunih svetovalne družbe Deloitte povečalo prihodke za skoraj 11 odstotkov na skupaj 247 milijard dolarjev. Med njimi jih ima največ sedež v Italiji, in sicer 24, poroča STA.
 
 
Največji v panogi ostaja francoski koncern LVMH, ki zastopa vrsto prestižnih blagovnih znamk, med njimi Louis Vuitton, Moet, Hennessy, Christian Dior in Marc Jacobs.
 
Sledita ameriški kozmetični velikan Estee Lauder ter proizvajalec ur Richemont iz Švice, ki ima v lasti med drugim blagovne znamke Cartier, Montblanc in Chloe.
 
Koncern Kering iz Francije z znamkami Gucci, Saint Laurent in Balenciaga je napredoval na četrto mesto, skupina Luxottica iz Italije z znamkami Ray Ban, Oliver Peoples in Oakley pa je na petem.

Nazaj
 


 
 
 
back to top