IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 25.06.2022 || ZPS:"Nekateri ekološki izdelki za zaščito pred soncem razočarali"  |  Sušne razmere se zaostrujejo  |  V pripravi interventni ukrepi za pomoč rejcem krav molznic  |   Ministrstvo v ocenjevanje škode v gospodarstvu po junijskem neurju  |  V rastlinjakih Ocean Orchids vzgojili prve sadike vanilije   |  Brezpogojni boj proti inflaciji  |   OZS podelila podelila mojstrske diplome trem generacijam  |  Državna sekretarka na kmetijskem ministrstvu je Tatjana Buzeti  |  Na Petrolovih servisih ob avtocesti cena dizla znižana  |  Nova trgovina PerSuja v Beogradu  |  Nov supermarket Maxi v Subotici je odprl svoja vrata  |  Poziv kmetov in zadrug k učinkovitemu ukrepanju za "žitno verigo"  |  Merkur s projektom o samooskrbi "prepričal" kar 72 osnovnih šol  |  TZS:"Trgovinska panoga ni vojni dobičkar"  |  Coop napoveduje lansiranje govedine z zmanjšano vsebnostjo metana  |  Luka Reka zasuta s poizvedbami za pretovarjanje žita iz Ukrajine   |   Rusija v rubljih poplačala obresti na dolg v dolarjih  |   Vlada od petka od trgovcev pričakuje prilagoditev marže  |  Delamaris vidi priložnosti za povečanje prodaje na ameriškem trgu  |  OZS:"Vlada mora sprejetiukrepe za ublažitev visokih cen goriv!"  |   ||
   

Francija/Švedska: L'Oreal kupil švedsko hišo dišav Byredo

27.05.2022
Znamka Byredo je znana po svojih dišavah Gypsy Water, Bal d’Afrique in Mojave Ghost, njena vrednost pa je ocenjena na milijardo evrov.

Sodeč po pisanju francoskega časnika Le Figaro, je svetovni kozmetični gigant L'Oreal svoj bogat portfelj povečal še za eno znamko. Tokrat gre za priljubljeno švedsko podjetje Byredo, ki v zadnjih letih osvaja trg dišav tudi s celo paleto lepotnih in modnih izdelkov.

Byredo je leta 2006 ustanovil nekdanji košarkar Ben Gorham, ki se je po športni karieri odločil za vpis na umetniško šolo, tako da je bila znamka dišav pravzaprav njegov "šolski" ustvarjalni projekt. Kot je nekoč povedal za medije, je bila njegova ideja raziskovanje sveta vonjev in predvsem njegovega čustvenega pomena.

Ime, ki si ga je izbral v "staroangleščini", je izraz za čustveno obarvane spomine, saj je, kot je zatrdil, kvaliteta vonja ravno v obujanju spominov in čustev. Blagovna znamka je postala planetarno uspešna po lansiranju priljubljenih dišav Gypsy Water, Bal d'Afrique in Mojave Ghost, znana pa je tudi po liniji dišav za dom, kozmetike ter celo očal in obutve.

Pred devetimi leti je Byredo postal del družbe Manzanita Capital, ki ima v lasti tudi blagovne znamke, kot sta Diptique in Malin + Goetz, in kot poroča HypeBeast, je nov lastnik odslej L'Oreal. Neuradno naj bi Francozi za Byredo odšteli okoli milijardo evrov. Visoka cena je posledica izjemno dobrega poslovanja v letu 2021, ko so podvojili številke pred pandemijo in dosegli prodajo v višini 119 milijonov evrov.

Nazaj
 
 
 
 
back to top