IN STORE in your country:
|
|
![]() |
SLOVENIJA | Sobota, 25.06.2022 | || | || |
Francija/Švedska: L'Oreal kupil švedsko hišo dišav Byredo27.05.2022
Znamka Byredo je znana po svojih dišavah Gypsy Water, Bal d’Afrique in Mojave Ghost, njena vrednost pa je ocenjena na milijardo evrov.
Sodeč po pisanju francoskega časnika Le Figaro, je svetovni kozmetični gigant L'Oreal svoj bogat portfelj povečal še za eno znamko. Tokrat gre za priljubljeno švedsko podjetje Byredo, ki v zadnjih letih osvaja trg dišav tudi s celo paleto lepotnih in modnih izdelkov.
Byredo je leta 2006 ustanovil nekdanji košarkar Ben Gorham, ki se je po športni karieri odločil za vpis na umetniško šolo, tako da je bila znamka dišav pravzaprav njegov "šolski" ustvarjalni projekt. Kot je nekoč povedal za medije, je bila njegova ideja raziskovanje sveta vonjev in predvsem njegovega čustvenega pomena.
Ime, ki si ga je izbral v "staroangleščini", je izraz za čustveno obarvane spomine, saj je, kot je zatrdil, kvaliteta vonja ravno v obujanju spominov in čustev. Blagovna znamka je postala planetarno uspešna po lansiranju priljubljenih dišav Gypsy Water, Bal d'Afrique in Mojave Ghost, znana pa je tudi po liniji dišav za dom, kozmetike ter celo očal in obutve.
Pred devetimi leti je Byredo postal del družbe Manzanita Capital, ki ima v lasti tudi blagovne znamke, kot sta Diptique in Malin + Goetz, in kot poroča HypeBeast, je nov lastnik odslej L'Oreal. Neuradno naj bi Francozi za Byredo odšteli okoli milijardo evrov. Visoka cena je posledica izjemno dobrega poslovanja v letu 2021, ko so podvojili številke pred pandemijo in dosegli prodajo v višini 119 milijonov evrov.
![]() Nazaj
|
|
|