IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 18.12.2017 || Gorivo opolnoči cenejše  |  Dr.Oetker kupil belgijsko podjetje Diversi Foods  |  British American Tobacco pričakuje rast dobička  |   V projektu Štartaj Slovenija zmagala krema za nego obraza s polžjo slino Noela (VIDEO)  |  InStore št. 61 na poti v tiskarno  |  V deželo bo pripeljal DrinkBus  |  Lidl ta teden v Ribnici odpira 52. trgovino v Sloveniji  |   Gomex odprl mini market Dolovo  |  Največja vietnamska pivovarna odslej tajska  |  Tommyju priznanje "Zlata kuna"  |  Prvo mesto na Irskem ohranja trgovec Dunnes Stores  |  Nova blagovna znamka hišnih aparatov v Sloveniji  |  Kostić bo za Gorenjsko banko plačal še okoli 80 milijonov evrov  |  Barcaffe včeraj odprl nov trening center v Ljubljani  |  Atlantic Grupa prevzela distribucijo Red Bulla v Srbiji  |  Dobavitelji v novem združenju zahtevajo denar ali Agrokor  |  TZS ustanovila Delovno skupino za področje prodaje preko spleta  |  Novo Bipa drogerijo (št.97) so odprli v Viškovu   |  Obeta se nov davek - bo meso postalo nov "tobak"?  |  Potica bo zaščitena kot zajamčena tradicionalna posebnost  |   ||
   

Evropa : Kupci (vedno bolj) pristopajo k spletu zaradi informacij

06.12.2017

Kupci po celotni Evropi dobivajo vedno več informacij o proizvodih, promocijah in cenah prek svojih pametnih telefonov kaže raziskovanje IRI-ja, ki je zajelo več kot 2800 evropskih potrošnikov.


 
 
Podatki kažejo tudi to, da več kot tretjina kupcev uporablja mobilne aplikacije za iskanje informacij o proizvodu in iskanje najboljšoh ponudb. Od teh digitalnih preiskovalcev informacij sta dve tretjini vprašanih izjavili, da tako varčujejo.
 
Več kot tretjina vprašanih uporablja splet, da bi poiskali promocije in ponudbe v trgovinah, 22% pa da bi se prepričali v to katere trgovine imajo najboljše ponude za določen dan.

Nazaj
 


 
 
 
back to top