IN Store - Novice
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 17.08.2018 || Auchan s potrdili o lokalni izdelavi   |  McBride prodal svojo (evropsko) divizijo  |  Spar se odreka reji jajc iz baterijske reje  |  Višje carine na ameriški riž, žgane pijače in kozmetiko  |  V soboto bo slovesno odprt prenovljeni Interspar Vič   |  Ministrstvo poudarja pomen uporabe certificiranih semen  |  Bayer začel z integracijo Monsanta  |  Gorenje z razširjeno upravo in predlogom za umik z borze  |  Kras in Vikakoper skupaj na 48. Prazniku terana in pršuta v Dutovljah  |  Mariborski Europark praznuje polnoletnost  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Veliki Britaniji grozi pomanjkanje hrane  |  Prenovljeni Ramstore v skopski četrti Novo Lisiče  |  Coca-Cola investira v športne napitke Kobeja Bryanta  |  "Tri srca" iz Radenske s posebej prilagojenim vozičkom in avtosedeži  |  Lidl se širi   |  Nova medijska agencija Marsa, ki ne oglašuje več na You Tube, je GroupM  |  Največ sladoleda lani proizvedla Nemčija  |  Dizel in 95-oktanski bencin sta se opolnoči podražila  |  Skupina Kofola v prvi polovici leta uspešno  |   ||
   

Evropa : Kupci (vedno bolj) pristopajo k spletu zaradi informacij

06.12.2017

Kupci po celotni Evropi dobivajo vedno več informacij o proizvodih, promocijah in cenah prek svojih pametnih telefonov kaže raziskovanje IRI-ja, ki je zajelo več kot 2800 evropskih potrošnikov.


 
 
Podatki kažejo tudi to, da več kot tretjina kupcev uporablja mobilne aplikacije za iskanje informacij o proizvodu in iskanje najboljšoh ponudb. Od teh digitalnih preiskovalcev informacij sta dve tretjini vprašanih izjavili, da tako varčujejo.
 
Več kot tretjina vprašanih uporablja splet, da bi poiskali promocije in ponudbe v trgovinah, 22% pa da bi se prepričali v to katere trgovine imajo najboljše ponude za določen dan.

Nazaj
 


 
 
 
back to top