IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 21.05.2018 || Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Danes je (prvič) svetovni dan čebel   |  Čebelarji z vsega sveta danes na srečanju v Žirovnici  |  Trgovec Dansk Supermarked ime spreminja v Salling Group  |  Po zaključenem 4. FMCG Summit-u v Skopju   |   Dobrote slovenskih kmetij od danes na Ptuju  |   Vinakoper dobitnik "šampiona" na 46.Prazniku refoška  |  Direktor Lidla v ZDA letos zapušča položaj  |  Odprtje prenovljene trgovine Mlinotest v Trnovem  |  Kroger podpisal partnerstvo z Ocadom  |  Danes 4. FMCG Summit Skopje  |  Spletna stran konference FMCG SUMMIT revije InStore  |  Samo še danes za (20%) cenejše prijave na 1. FMCG InStore Slovenija!  |  Klasova moka prvič v Savdijski Arabiji  |  Kar tri četrtine hrane na policah iz tujine  |  Coop predstavil prvi organsko pridelan jogurt brez sladkorja  |   Gebrüder Weiss najavlja naslednika Wolfganga Niessnerja  |  Podeljene nagrade Prizma na SKOJ-u   |  Pivka perutninarstvo že v Mipovem obratu v Kromberku  |   ||
   

Evropa : Kupci (vedno bolj) pristopajo k spletu zaradi informacij

06.12.2017

Kupci po celotni Evropi dobivajo vedno več informacij o proizvodih, promocijah in cenah prek svojih pametnih telefonov kaže raziskovanje IRI-ja, ki je zajelo več kot 2800 evropskih potrošnikov.


 
 
Podatki kažejo tudi to, da več kot tretjina kupcev uporablja mobilne aplikacije za iskanje informacij o proizvodu in iskanje najboljšoh ponudb. Od teh digitalnih preiskovalcev informacij sta dve tretjini vprašanih izjavili, da tako varčujejo.
 
Več kot tretjina vprašanih uporablja splet, da bi poiskali promocije in ponudbe v trgovinah, 22% pa da bi se prepričali v to katere trgovine imajo najboljše ponude za določen dan.

Nazaj
 


 
 
 
back to top