IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 22.02.2018 || Plenković: "Ramljak bo vodil izredno upravo Agrokorja do izbire novih vodilnih"  |  Počivalšek za Bloomberg: "Za Mercator je več zanimanja"  |  Marca prihaja trgovina Sweet Tooth za ljubitelje sladkarij  |  V začetku marca nova podažitev cigaret  |  Predsednik uprave Metroja Olaf Koch obiskal Hrvaško  |  Ramljak nepreklicno odstopil   |  Cockta bo svoj 65. rojstni dan praznovala v novi podobi  |  Aldi Nord in Süd se ne bosta združila, a krepita sodelovanje  |  Coca-Cola na "sladkorni" davek odgovarja z novimi pakiranji  |  Razpis za priznanje Logist leta 2017  |   Dm najavil partnerstvo z organskim združenjem Demeter  |  Potrošniki februarja manj optimistični  |  Walmart z manjšim dobičkom, a višjimi (minimalnimi) plačami   |  Slovenske restavracije čakajo na glasove  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Podravka zagnala akcijo Čokolino - za velike in male otroke (VIDEO)  |  MDK zaprte tudi po četrtku  |   Reckitt Benckiser za letos najavlja finančno okrevanje   |  Naposled le konec kajenja v lokalih?  |  Italija največja proizvajalka penečega vina  |   ||
   

Evropa : Kupci (vedno bolj) pristopajo k spletu zaradi informacij

06.12.2017

Kupci po celotni Evropi dobivajo vedno več informacij o proizvodih, promocijah in cenah prek svojih pametnih telefonov kaže raziskovanje IRI-ja, ki je zajelo več kot 2800 evropskih potrošnikov.


 
 
Podatki kažejo tudi to, da več kot tretjina kupcev uporablja mobilne aplikacije za iskanje informacij o proizvodu in iskanje najboljšoh ponudb. Od teh digitalnih preiskovalcev informacij sta dve tretjini vprašanih izjavili, da tako varčujejo.
 
Več kot tretjina vprašanih uporablja splet, da bi poiskali promocije in ponudbe v trgovinah, 22% pa da bi se prepričali v to katere trgovine imajo najboljše ponude za določen dan.

Nazaj
 


 
 
 
back to top