IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 20.07.2018 || Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Št. 66. revije InStore že na poti k prejemnikom, kmalu tudi v elektronski obliki  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |  Panvita odprla nov Ave mesni center v Mariboru  |  Priložnost slovenskih podjetij za preboj v trgovine skupine Rewe  |  Unilever v prvi polovici leta zmanjšal prihodke in dobiček  |  Domaćico uživala cela Rusija, prodaja se je doma podvojila  |  Cigarete večine proizvajalcev so se podražile  |  Prenovljena trgovina Tuš v Murski Soboti  |  Predlani nižja registrirana poraba alkohola  |  Lidl poskrbel za parkirna mesta nogometnih reprezentantov  |  Junija zaradi toče 547.000 evrov intervencijskih stroškov v Beli Krajini  |  ZANIMIVOST: Kmalu prva podvodna restavracija   |  10.avgusta prvi Blejski vinski festival  |  Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |   ||
   

Poljska: Krčevit boj diskonterjev za preživetje

19.10.2017
Diskonterji na Poljskem svoje prodajalne vse bolj spreminjajo v način, kot imajo notranjost organizirano supermarketi, vendar pa je veliko vprašanje, koliko časa se bodo glavne verige diskonterjev v državi (Biedronka, Lidl, Aldi in Netto), še lahko kosale s konkurenco.
 
 
Posledično sta si vodilna diskonterja Biedronka in Lidl začela prizadevati za gradnjo novega prodajnega koncepta, hkrati pa drug z drugim tekmujeta v interni cenovni vojni. Poljaki so pojav poimenovali kar "supermarketizacija" poljskega trga diskonterjev, v bitko pa se je vključil tudi najmlajši udeleženec na trgu, Aldi Nord. Posledica: prenapolnjene police!
 
Kupci se vse bolj nagibajo k temu, da morajo imeti vsi trgovci čim bolj širok nabor ponudbe, ne le svoje lastne blagovne znamke, čim več izdelkov uveljavljenih proizvajalcev, pomembna pa jim je tudi kakovost.
 
V zadnjih nekaj letih so vsi udeleženci trga število SKU-jev povečali za 50 odstotkov. Kot posledica so koncepti trgovin celo bolj razviti, kot v marsikateri zahodnoevropski državi. Več izdelkov od proizvajalcev uveljavljenih blagovnih znamk je naredilo model diskonterjev občutljiv na poplavo promocij ostalih prodajnih kanalov, poroča Lebensmittel Zeitung.
 

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top