IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 20.11.2017 || Za SEMPL št.19 kar 89 tekmovalnih prijav   |  Vabilo na četrto FMCG konferenco revije InStore v Beograd 23. novembra  |  Lidlov poslovni hackathon bo jutri  |  AB InBev ustoličil novega direktorja za Severno Ameriko  |  Zajtrk za več kot 260.000 otrok po vrtcih in šolah  |  Sodišče zavrnilo veljavnost lex Agrokor v Sloveniji  |  Atlantic Grupa je v ZDA začela s proizvodnjo paštete Argeta  |  20. Slovenski festival vin odpira vrata   |  Zmagovalec natečaja Lidlov mladi vinar je Jernej Žorž z vinom zelen  |  Mlečno-predelovalni sektor predstavil zaveze odgovornosti  |  Colruyt uvaja novosti prek spleta  |  Sainsbury's prvi uvedel tehnologijo izolacije hladnega zraka  |  Nemška Gea prevzema pomurski Vipoll  |  Prenovljena Idea "Beograđanka"  |  Heineken Hrvaška v Karlovcu odprl zeleno skladišče  |  Lepotna blagovna znamka The Body Shop v Sloveniji  |  E. Leclerc ostaja v vodstvu, Carrefour zmanjšal zaostanek  |  MAC Cosmetics v sredo odprl prvo trgovino   |   Židan: "Danes smo vsi skupaj ena družina!"  |  Lidlov mladi vinar Jernej Žorž iz Vipavske doline  |   ||
   

Poljska: Krčevit boj diskonterjev za preživetje

19.10.2017
Diskonterji na Poljskem svoje prodajalne vse bolj spreminjajo v način, kot imajo notranjost organizirano supermarketi, vendar pa je veliko vprašanje, koliko časa se bodo glavne verige diskonterjev v državi (Biedronka, Lidl, Aldi in Netto), še lahko kosale s konkurenco.
 
 
Posledično sta si vodilna diskonterja Biedronka in Lidl začela prizadevati za gradnjo novega prodajnega koncepta, hkrati pa drug z drugim tekmujeta v interni cenovni vojni. Poljaki so pojav poimenovali kar "supermarketizacija" poljskega trga diskonterjev, v bitko pa se je vključil tudi najmlajši udeleženec na trgu, Aldi Nord. Posledica: prenapolnjene police!
 
Kupci se vse bolj nagibajo k temu, da morajo imeti vsi trgovci čim bolj širok nabor ponudbe, ne le svoje lastne blagovne znamke, čim več izdelkov uveljavljenih proizvajalcev, pomembna pa jim je tudi kakovost.
 
V zadnjih nekaj letih so vsi udeleženci trga število SKU-jev povečali za 50 odstotkov. Kot posledica so koncepti trgovin celo bolj razviti, kot v marsikateri zahodnoevropski državi. Več izdelkov od proizvajalcev uveljavljenih blagovnih znamk je naredilo model diskonterjev občutljiv na poplavo promocij ostalih prodajnih kanalov, poroča Lebensmittel Zeitung.
 

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top