IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 16.10.2018 || TZS jutri na Brdu organizira 12. Strateško konferenco o trgovini  |  Največjih 20 proizvajalcev nadzira četrtino svetovnih zalog  |   Še 10 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Na kratko o dogajanju v svetu trgovskih znamk  |  Žalosten konec - ameriška veriga veleblagovnic Sears v stečaj  |  Obravnava o Todorićevi izročitvi na londonskem sodišču do konca tedna  |  Pirotski "kačkavalj" čaka na mednarodni certifikat  |  Združevanje haloških vinarjev  |  Yildiz razmišlja o prodaji poslovanja Godive na Japonskem  |  Vseslovensko srečanje kmetov na Ponikvi  |  Hiter razvoj mlečne industrije v JV Aziji  |  Agrokor v osmih mesecih z manjšimi prihodki in večjim dobičkom  |  Quattrucci od 1.januarja 2019. del Casina  |  Znani gostinec Momo Jorgačević prodal 200 ton paprike   |  Trgovina na drobno septembra s počasnejšo rastjo  |  Več kot pol razpoložljive hrane pridelamo v Sloveniji  |  ZANIMIVOST: Buteljko vina prodali za 482.000 evrov  |  Danes na Pogačarjevem trgu Žitov kruhfest  |  Mlekarni Lakeland in LacPatrick se združujeta  |  Na Kruhfestu vonj po Žitovih:Jelenu, Hribovcu, Ajdovem z orehi, Stoletnem...  |   ||
   

Poljska: Krčevit boj diskonterjev za preživetje

19.10.2017
Diskonterji na Poljskem svoje prodajalne vse bolj spreminjajo v način, kot imajo notranjost organizirano supermarketi, vendar pa je veliko vprašanje, koliko časa se bodo glavne verige diskonterjev v državi (Biedronka, Lidl, Aldi in Netto), še lahko kosale s konkurenco.
 
 
Posledično sta si vodilna diskonterja Biedronka in Lidl začela prizadevati za gradnjo novega prodajnega koncepta, hkrati pa drug z drugim tekmujeta v interni cenovni vojni. Poljaki so pojav poimenovali kar "supermarketizacija" poljskega trga diskonterjev, v bitko pa se je vključil tudi najmlajši udeleženec na trgu, Aldi Nord. Posledica: prenapolnjene police!
 
Kupci se vse bolj nagibajo k temu, da morajo imeti vsi trgovci čim bolj širok nabor ponudbe, ne le svoje lastne blagovne znamke, čim več izdelkov uveljavljenih proizvajalcev, pomembna pa jim je tudi kakovost.
 
V zadnjih nekaj letih so vsi udeleženci trga število SKU-jev povečali za 50 odstotkov. Kot posledica so koncepti trgovin celo bolj razviti, kot v marsikateri zahodnoevropski državi. Več izdelkov od proizvajalcev uveljavljenih blagovnih znamk je naredilo model diskonterjev občutljiv na poplavo promocij ostalih prodajnih kanalov, poroča Lebensmittel Zeitung.
 

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top