IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 20.05.2019 || Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |  20. maj - svetovni dan čebel  |  Najučinkovitejši oglaševalec na svetu je Unilever  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore  |  Odprta kuhna v soboto (prvič) tudi v Novem mestu  |  Čebelarji na Ravnah na Koroškem drugič obeležili svetovni dan čebel  |  Na sejmu PLMA v Amsterdamu jutri sedem slovenskih podjetij (FOTOREPORTAŽA)  |  Bencin bo cenejši, dizel za malenkost dražji  |   Vabilo na (brezplačni) Dahua Starlight Show (VIDEO)  |  Walmart bo hipermarkete preuredil v veleprodajni format  |  Danes je bila odprta zagrebška Arena Park  |  Amazon investiral v dostavno službo Deliveroo  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Odmeven uspeh vin Tikveš v Londonu na IWC-ju  |  Več kot tretjina prebivalstva kadi redno  |  EKSKLUZIVNO: Revija InStore na sejmu PLMA v Amsterdamu  |  Odprli so posodobljen obrat bjelovarske Sirele  |  Kaufland slovesno predstavil (svoj) prvi Solar Carport  |  Biedronka v svojih trgovinah uvaja stranišča  |  Spar s potapljači očistil Blejsko jezero za več kot 6 m3 odpadkov   |   ||
   

Hrvaška: Kraš podvojil neto dobiček

08.11.2018
Skupina Kraš je v prvih devetih mesecih zabeležila neto dobiček v višini 16,8 milijona kun, kar je za 8,6 milijona kun ali 104 odstotkov več kot lani v enakem obdobju. To so podatki iz konsolidiranega finančnega poročila, ki so ga objavili minulo sredo.


 
 Kraš je v prvih devetih mesecih dosegel konsolidirane skupne prihodke v višini 692,8 milijona kun ali 0,5 odstotka več kot v enakem lanskem časovnem obdobju. Prihodki od prodaje so dosegli 683,9 milijona kun, pri čemer so tisti z domačega trga dosegli 371 milijona kun, s tujih pa 312,9 milijona kun. 
 
Bruto dobiček je dosegel 261,1 milijona kun, pri čemer je bruto marža na ravni 38,17 odstotka. EBITDA znaša 61 milijonov kun, EBITDA marža je 8,86 odstotka. Dobiček pred obdavčitvijo je bil v višini 20 milijonov kun. Obseg količinske prodaje je bil na domačem trgu povečan za 1,3 odstotka.
 
Sporočili so, da so na tujih trgih dosegli količinsko rast v višini 3,3 odstotka. Rast izvoza so dosegli v zahodni Evropi, čezmorskih trgih Kanade, Avstralije in Savdijske Arabije ter tudi s povezanimi družbami na regionalnih trgih BiH, Srbije in Makedonije. 
 
Poudarili so vlaganje v razvoj in marketing novih in "inoviranih" izdelkov.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top