IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.02.2020 || Zajc zaenkrat proti novim interventnim ukrepom pri odpadni embalaži  |  Omogočeno poslovanje preko Amazon Europe  |  Gradnja paviljona za Expo v Dubaju poteka po načrtih  |  6. Sarajevo FMCG Summit revije InStore 5.marca  |  V Zagrebu 17.marca 3. FMCG marketinška konferenca revije InStore   |  Marks & Spencer v nadaljnje zapiranje trgovin  |  Walmart se na Japonskem rešuje s spletno prodajo  |  Warren Buffett odkupil 2,3 odstotka Krogerja  |  Za vinsko klet Plantaže lansko leto med najslabšimi  |  Lonia se je digitalizirala s pomočjo platforme Glovo  |  Vrednost odkupljenih kmetijskih pridelkov zrasla za skoraj 19 odstotkov  |   V Ljubljani odprli jubilejni Lidl št.60 (FOTOREPORTAŽA)  |  Vse večja priljubljenost kameljega mleka  |  Paradižnik kar sedemkrat dražji  |  ZANIMIVOST: Kaufland prodaja veganske čevapčiče  |  V NTL vstopile tri nove članice - Dergez, Sonik in Robin  |  V Nišu položili temeljni kamen za gradnjo Delta planeta  |  Alarmantno stanje z (embalažnim) odpadom  |  Potrošniki februarja spet slabše razpoloženi  |  V Žitu odslej lahko nakupujete s kriptovaluto (VIDEO)  |   ||
   

Hrvaška: Kraš podvojil neto dobiček

08.11.2018
Skupina Kraš je v prvih devetih mesecih zabeležila neto dobiček v višini 16,8 milijona kun, kar je za 8,6 milijona kun ali 104 odstotkov več kot lani v enakem obdobju. To so podatki iz konsolidiranega finančnega poročila, ki so ga objavili minulo sredo.


 
 Kraš je v prvih devetih mesecih dosegel konsolidirane skupne prihodke v višini 692,8 milijona kun ali 0,5 odstotka več kot v enakem lanskem časovnem obdobju. Prihodki od prodaje so dosegli 683,9 milijona kun, pri čemer so tisti z domačega trga dosegli 371 milijona kun, s tujih pa 312,9 milijona kun. 
 
Bruto dobiček je dosegel 261,1 milijona kun, pri čemer je bruto marža na ravni 38,17 odstotka. EBITDA znaša 61 milijonov kun, EBITDA marža je 8,86 odstotka. Dobiček pred obdavčitvijo je bil v višini 20 milijonov kun. Obseg količinske prodaje je bil na domačem trgu povečan za 1,3 odstotka.
 
Sporočili so, da so na tujih trgih dosegli količinsko rast v višini 3,3 odstotka. Rast izvoza so dosegli v zahodni Evropi, čezmorskih trgih Kanade, Avstralije in Savdijske Arabije ter tudi s povezanimi družbami na regionalnih trgih BiH, Srbije in Makedonije. 
 
Poudarili so vlaganje v razvoj in marketing novih in "inoviranih" izdelkov.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top