IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.11.2018 || Jutri 5. beograjska FMCG konferenca revije InStore   |  Sij z Ukrajinci sklenil prodajno pogodbo za Perutnino Ptuj  |  Opolnoči pocenitev bencina in dizla   |  "Kralj banan" je oddal najboljšo ponudbo za Gorenje Surovine  |  Darja Teržan "prestopila" v Atlantic Grupo  |  Žito z novim projektom v pomoč mladim alpskim smučarjem  |  Skupina Gefco krepi vodilni položaj na področju avtomobilske logistike  |  Amazon bo preizkusil dostavo z brezpilotnimi plovili  |  V Ljubljano prihaja Brina, ljubljanski teden džina  |  Lidla (še) ne bo v Črni gori   |  Lidl v četrtek odpira še štiri trgovine  |  Prepovedan uvoz čajne paštete Karlovačke mesne industrije  |  Na kratko iz sveta trgovcev...  |  Davčne olajšave za Amazon netijo spore v New Yorku in Arlingtonu...  |  Nov Tommy supermarket na Reki  |  Družba Schenker lani povečala prihodke in dobiček  |  ZANIMIVOST: V nepalski restavraciji strežejo roboti  |  Zanimanje za urbano čebelarstvo narašča  |  Prepovedan oglas za proizvodnjo palmovega olja najbolj gledan (VIDEO)  |  V BTC Cityju odslej izdelki zvezde Daria Cecchinija  |   ||
   

Indija: Kraft Heinz razmišlja o (milijardni) odprodaji znamke Complan

20.06.2018
Kraft Heinz Co. razmišlja o prodaji blagovne znamke energijskih pijač Complan, ki jih družba proizvaja in prodaja v Indiji. Vrednost tega dela poslovanja je ocenjena na okoli milijardo ameriških dolarjev, poroča Bloomberg.
 
 
Blagovno znamko Complan, visoko-energijsko mleko v prahu, je Kraft Heinz v Indiji pred sedmimi leti odkupil od podjetja Danone. Kakor navaja omenjena spletna stran, se svetovalci trudijo, da bi dvignili zanimanje potencialnih vlagateljev, vključno z indijskimi družbami in zasebnimi skladi.
 
Kraft Heinz uradne izjave za javnost še ni objavil. Glavna konkurenca pijači Complan v Indiji je blagovna znamka Horlicks, ki jo proizvaja koncern GlaxoSmithKline.


Nazaj
 


 
 
 
back to top