IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 21.09.2020 || V Pivki perutninarstvu 32 novih okužb s koronavirusom  |  Trump odobril partnerstvo Oracla in Tiktoka  |  Kolumbija odlično izkoristila obdobje pandemije  |  Začel se je teden sladke Istre  |  Šest prehrambenih proizvodov kmalu na kitajskem trgu  |  Asda uvedla vrečke za ponovno uporabo  |  Amazon Fresh dostavo razširil na širše območje Londona  |  Poslanci ta teden o usodi nedeljskega dela trgovin  |  V novem oglasu za Frutabelo tudi Pogačar in Roglič (VIDEO)  |  Lidl predstavil napitek Hard Seltzer  |  Fortenova Projektgradnjo plus prodala Osijek Koteksu  |  Tuš v čast Primožu in Tadeju s popusti na rogljiče in pogače  |  KG Group vlaga 20 milijonov evrov v tovarno instant rezancev   |  Ribji namaz Argeta rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić,Smrekar&Kunsterle)  |  Še naprej upada število novih okužb s koronavirusom  |  V okviru projekta Dan brez alkohola danes dogodka v Murski Soboti in Ljubljani  |  Podjetje Moderna bi lahko za izredno odobritev cepiva proti covidu-19 zaprosilo že oktobra  |  DHL Express objavil prilagoditev cen za leto 2021  |  Odprte prijave na razpis za evropski zeleni dogovor  |  Jutri obvezne maske na odprtih javnih prostorih z veliko ljudi  |   ||
   

ZDA: Kraft Heinz napovedal krepitev proračuna za marketing

16.09.2020
S sedeža Kraft Heinza v Chicagu so sporočili, da bo koncern v prihajajočih letih okrepil sredstva za marketing in z optimizacijo dobavne verige do leta 2024 skušal privarčevati 2 milijardi dolarjev (1,68 milijarde evrov).
 
 
Podjetja, ki prodajajo pakirano hrano v konzervah in slane prigrizke, v ZDA je njihova največja konkurenca Campbell Soup, imajo v javnosti vse slabšo podobo, saj naj bi prodajala nezdravo hrano. Poleg tega se sektor srečuje še z ostro konkurenco cenejših lastnih blagovnih znamk uveljavljenih trgovcev, kot sta Kroger in Walmart.
 
Na včerajšnjem virtualnem dnevu z investitorji je vodstvo Kraft-Heinza poudarilo, da se bo zato proračun, namenjen trženju, povečal za 30 % na okoli 1,18 milijarde evrov, kar je večina delničarjev pozdravila. Nekaj takega so namreč pričakovali vse odkar je lani mesto izvršnega direktorja prevzel Miguel Patricio, sicer izkušen "maček" na področju medijev in oglaševanja.
 
Delnice Kraft Heinz so takoj po informaciji poskočile za 4,6 %. "Spreminjamo usmeritev na področju proizvodnje, logistike in javnih naročil - gre za velike premike, saj se nam bo to v petih letih močno poznalo na privarčevanih stroških," je Patricio povedal za agencijo Reuters.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top