IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.08.2019 || Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |   ||
   

Svet: Kraft Heinz kot novega direktorja imenoval Miguela Patricia

23.04.2019
Koncern Kraft Heinz Co. je včeraj sporočil, da bo svojega dosedanjega direktorja Bernarda Heesa na vodilni funkciji kmalu nadomestil sedanji vodja trženja pri glavnem svetovnem pivovarju (AB InBev), Miguel Patricio.
 
 
 
Eden izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev pakirane hrane želi prenoviti in okrepiti svoje obstoječe blagovne znamke, potem ko so za njim leta zmanjševanja stroškov. Februarja je proizvajalec Heinz kečapa znižal izplačilo dividende, zmanjšal vrednost svojih nosilnih znamk Heinz in Oscar Meyer ter ostalih za več kot 15 milijard dolarjev.
 
Sektor dobrin široke porabe se trenutno spopada z naraščajočimi stroški prevoza in surovin ter s preusmerjanjem potrošniških preferenc na bolj zdrave blagovne znamke. Drugi največji lastnik koncerna, sklad 3G Capital, želi v kratkem obdobju doseči rast in zajeziti stroške. Drugi večji lastnik je Berkshire Hathaway (Warren Buffett).
 
Kraft Heinz res nujno potrebuje hitre spremembe, saj gre za podjetje, ki se v skupini vrednostnih papirjev "S&P 500 Packaged Foods and Meats" indeksa obnaša najbolj negativno - v zadnjem letu je vrednost njihovih vrednostnih papirjev padla za kar 43 odstotkov.
 
Patricio bo zahtevno nalogo prevzel julija, potem ko je pri Anheuser-Buschu preživel dve desetletji, nazadnje je bil zadolžen za globalno trženje piva Budweiser, še pred tem pa je bil član uveljavljenih svetovnih podjetij, kot na primer Philip Morris, Coca-Cola Co in Johnson & Johnson.

Nazaj
 


 
 
 
back to top