IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 26.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore - le še 50 prostih mest!  |  47. Teden cvička poteka v Trebnjem  |  TZS s "Trgovinkom" 22.maja v Kopru   |  Po Pašti fešti, 2. slovenskem festivalu testenin  |  Uvozili 208.000 ton medu v EU  |  Po včerajšnjem FMCG brand forumu revije InStore v Beogradu  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Jutri Festival kranjske klobase v Medvodah  |  Mlekarna Celeia posodablja in krepi svojo korporativno blagovno znamko  |  Na Pogačarjevem trgu najdaljša potica in rolada velikanka  |  Portorož v znamenju vina in rož  |  Intereuropa v četrtletju s padcem čistega dobička  |  Ameriškim kmetom dodatnih 16 milijard dolarjev  |  Mercator ob 70 letnici podprl 70 društev (VIDEO)  |  Tommy odprl maximarket v Biogradu na Moru  |  Marks & Spencer množično zapira trgovine  |  Trg substitutov mesa bo do 2029 narasel desetkratno  |  V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   ||
   

Svet: Kraft Heinz kot novega direktorja imenoval Miguela Patricia

23.04.2019
Koncern Kraft Heinz Co. je včeraj sporočil, da bo svojega dosedanjega direktorja Bernarda Heesa na vodilni funkciji kmalu nadomestil sedanji vodja trženja pri glavnem svetovnem pivovarju (AB InBev), Miguel Patricio.
 
 
 
Eden izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev pakirane hrane želi prenoviti in okrepiti svoje obstoječe blagovne znamke, potem ko so za njim leta zmanjševanja stroškov. Februarja je proizvajalec Heinz kečapa znižal izplačilo dividende, zmanjšal vrednost svojih nosilnih znamk Heinz in Oscar Meyer ter ostalih za več kot 15 milijard dolarjev.
 
Sektor dobrin široke porabe se trenutno spopada z naraščajočimi stroški prevoza in surovin ter s preusmerjanjem potrošniških preferenc na bolj zdrave blagovne znamke. Drugi največji lastnik koncerna, sklad 3G Capital, želi v kratkem obdobju doseči rast in zajeziti stroške. Drugi večji lastnik je Berkshire Hathaway (Warren Buffett).
 
Kraft Heinz res nujno potrebuje hitre spremembe, saj gre za podjetje, ki se v skupini vrednostnih papirjev "S&P 500 Packaged Foods and Meats" indeksa obnaša najbolj negativno - v zadnjem letu je vrednost njihovih vrednostnih papirjev padla za kar 43 odstotkov.
 
Patricio bo zahtevno nalogo prevzel julija, potem ko je pri Anheuser-Buschu preživel dve desetletji, nazadnje je bil zadolžen za globalno trženje piva Budweiser, še pred tem pa je bil član uveljavljenih svetovnih podjetij, kot na primer Philip Morris, Coca-Cola Co in Johnson & Johnson.

Nazaj
 


 
 
 
back to top