IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 29.05.2022 || V Istro se je vrnila prireditev Od vinarja do oljkarja  |  Skupina Luka Koper v prvem četrtletju skoraj podvojila dobiček  |  InStore konferenca "SUPPLY CHAIN SUMMIT BEOGRAD" 6.junija v hotelu Hyatt Regency  |  Podjetje Rastoder praznuje 30-letnico delovanja  |  InStore Media (tudi letos) na sejmu PLMA v Amsterdamu od 31. maja do 1. junija  |  Na poti spet ogromno število Američanov  |  Med 117 državami odlični v oceni turističnega razvoja  |  Industrija brezalkoholnih pijač se sooča s pomanjkanjem reciklirane plastike  |  Macy's pozitivno presenetil s četrtletnim poslovanjem  |  Škoda v kmetijstvu v Pomurju bo po prvi oceni velika  |  Na Otoku ob rastočih cenah energije v dodatno obdavčitev naftnih velikanov  |  Pozitivne napovedi delodajalcev glede zaposlovanja v drugi polovici leta  |  Padec BDP v prvem četrtletju večji od prve ocene  |  Direktorji večjih podjetij lani z višjimi plačami  |  Konzum v letu 2021 prvi po prihodku med trgovinskimi verigami   |  Od danes gorivo po omejenih cenah zgolj za domačine  |  Po mnenju večine Hrvatov niso pripravljeni na evro  |  Pomursko gospodarstvo lani z veliko rastjo  |  18. mednarodna konferenca PRO PR v Termah Olimia v Podčetrtku  |  Nestlé kupil proizvajalca hrane Puravido  |   ||
   

ZDA: Kraft Heinz je predstavil prvo papirnato "steklenico" kečapa na svetu

13.05.2022
Iz podjetja so objavili načrte za sodelovanje s Pulpexom pri izdelavi prve papirnate embalaže za kečap na svetu. Pulpex je embalažno podjetje, katerega glavni poudarek sta trajnost in zelena embalaža.

Iz Kraft Heinza so že napovedali načrte za popoln prehod na embalažo, ki jo je mogoče reciklirati do leta 2025, kot tudi za doseganje ničelnih emisij do leta 2050.

Papirna embalaža je prvi korak v tej smeri.
 
"Embalaža je ena od težav v naši panogi, s katero se moramo vsi ukvarjati. Gre za naše prizadevanje za iskanje bolj trajnostnih rešitev za naše poslovanje, hkrati pa tudi primer, kako lahko potrošnikom ponudimo bolj trajnostno izbiro izdelkov, ki jih imajo radi na kreativen in inovativen način," je v izjavi dejal Miguel Patricio, izvršni direktor KH. .

V teku je razvoj prototipa tega paketa, šele nato sledi testiranje prototipa.

"Upamo, da bomo na ta način postali prva blagovna znamka omak na trgu, ki bo svojim potrošnikom omogočila izbiro pri odločitvi o nakupu, saj mnogi potrošniki danes iščejo bolj trajnostne možnosti pakiranja," je dodala Rashida La Lande, izvršna podpredsednica od KH.


Nazaj
 
 
 
 
back to top