IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 23.09.2021 || Novembra podražitev tobačnih izdelkov  |  Boj za zaščito vina prošek  |  Nove Michelinove zvezdice...  |  Družba DHL Express razglašena za najboljše delovno mesto  |  Mercator v prvem polletju z veliko rastjo poslovnega izida  |  Michelinova zvezdica zasijala (tudi) v Gostišču Grič  |  Lidl z novimi projekti za manj zavržene hrane   |  Slovenija je prva država v Evropi z (novim) Googlovim orodjem - "market finder-jem"  |  ZZS predstavila zadružne vinske kleti  |  Ana Roš & Tuš zvezdi(ci) Michelina   |  GZS:"Industrija ob rasteh cen energentov za nujen dialog z državo"  |  Pomemben dogovor Kauflanda z osnovnimi šolami  |  Jutri delavnica o praktičnih vidikih izvoza in uvoza   |  DIA trgovine prilagodila za večje oddelke svežega programa  |  Barilla toži nad visokimi cenami pšenice  |  Dvig trenda spletnega nakupovanja  |  Strokovnjaki za prehransko ustreznost svetujejo kupcem v Asdi  |  Italijani svarijo Britance: "Hranijo vas s ponaredki"  |  Potrošniki septembra slabše razpoloženi  |  ZANIMIVOST: Nasproti policije bo prvi muzej kanabisa  |   ||
   

Slovenija: Kovačič:"Spletno prodajo Spara bomo postopoma razvijali še v druge kraje"

13.09.2021
Za sobotno Delo je generalni direktor Spara David Kovačič (januarja je na čelu drugega največjega trgovca v Sloveniji, zamenjal dolgoletnega direktorja Igorja Merviča),dejal, da je spletno nakupovanje živil po njihovih izkušnjah razširjeno v Ljubljani, kjer prek spleta ustvarijo nekje med tremi in štirimi odstotki prometa.

"Letos smo začeli s spletno prodajo v Kranju in odzv je kar dober. Postopoma jo bomo razvili še v druge kraje. Zavedamo se, manjši ko je kraj, manjše so potrebe po spletni prodaji živil, saj je tam dostop do trgovin toliko lažji," je za Delo dejal Kovačič in predvsem poudaril, da so s svojimi 109 trgovinami v Sloveniji kupcem na voljo v različnih formatih (beri velikostih). 

Posebej je bil zanimiv njegov odgovor na vprašanje glede tržnega deleža in "srebra", ki ga imajo že dolgo v žepu ter željo po "zlatu". V prevodu lahko dodamo, da za 1.mestom in Mercatorjem že vrsto let glede tega zaostajajo, a so precej pred tretjeuvrščenim Tušom..

"Sem ambiciozen, ciljam na zlato, je pa vprašanje, kako hitro se to lahko zgodi. Spet rastemo glede na prejšnje leto, povečujemo tržni delež, o dobičku pa je med letom nehvaležno govoriti."

Nazaj
 


 
 
 
back to top