IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 01.04.2020 || Cigarete in alkohol od danes dražja  |  Elog izvaja vse potrebne ukrepe glede pandemije  |  Končan je rekorden mesec v zgodovini britanske trgovine  |  ZANIMIVOST: Koronaburger iz Hanoja  |  Auchan deli bonus za vse, ki vztrajajo na delovnem mestu  |  V teh dneh znova grozi pozeba  |  Lukašenko:" Proti koronavirusu z vodko, hokejem in savno"  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  Pernod Ricard prevzel Monkey 47 gin Europa  |  Spremembe na najvišjih položajih v upravi Heinekena  |  Johnson & Johnson razvija cepivo proti koronavirusu  |  Kraš in Hrvaška pošta omogočata e-nakup sladkarij  |  Izšla je 83. številka revije InStore  |  Zaradi koronavirusa nižje cene goriva, a s policijskimi urami  |  Spins v partnerstvu z Mercato za e-trgovino  |  Tesco uvedel pravilo enega artikla na osebo  |  Upokojenci v trgovine le še zjutraj  |  Težave s transportom podražile pomarančni sok  |  Novartis podaril 500.000 ameriških dolarjev ob pandemiji COVID-19  |  Vlada organizirala aplikacijo za pregled razpoložljivosti kmetijskih pridelkov  |   ||
   

ZDA: Koronavirus straši, pivo Corona slavi

24.03.2020
Marsikdo bi pomislil, da bo imela blagovna znamka Corona zaradi istoimenske pandemije katastrofalne rezultate, a je učinek ravno nasproten. Očitno so kupci dovolj dobro podučeni o tem, da z uživanjem zlatega napitka ne morejo zboleti za novim virusom (razen, jasno, če je imel steklenico prej na ustih nekdo, ki trpi za omenjeno boleznijo).
 
 
Nad blagovno znamko Corona oziroma njenim uvozom v ZDA bdi podjetje Constellation Brands, ki ga v Severni Ameriki tudi oglašuje, sicer pa je Corona v lasti največjega pivovarskega koncerna AB InBev. 
 
Kot so sporočili s Constellation Brands, sklicujejo pa se na podatke raziskovalne hiše IRI, je v ZDA prodaja piva Corona, pri čemer so upoštevani le podatki izven gostinskih objektov, torej npr. hotelov in restavracij, v zadnjih štirih tednih narasla za 30 odstotkov, ko številke primerjamo z 52-tedenskim povprečjem.
 
V ZDA so v kategoriji piva samooskrbni, navsezadnje je zadnja leta krepko naraslo število kraft pivovarjev, je pa zanimivo prav Corona (Extra) njihovo najbolje prodajano uvoženo pivo. Na drugem mestu je še en "Mehičan", blagovna znamka piva Modelo, tretji pa je Heineken.
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top