IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 16.01.2019 || Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |  Pri Sparu usmerjeni k varstvu okolja  |  Prepoved dodanega sladkorja v sokovih  |  Amazon uničuje na milijone ton neprodanega blaga  |  Lindt prodajo povečal za dobrih 5 odstotkov  |  Direktorica družbe METSPA odslej Anita Belak Bradač  |  Proizvajalci prek Spara izvozili za 68 mio. evrov blaga  |  Na Gorenjskem zagnali projekt Od pridelka do izdelka  |  Kmetje še ta mesec do prvih neposrednih plačil za 2018  |  Regulirana bencin in dizel spet nekoliko dražja  |  Nestlé zapira tovarno v Temišvarju  |  Kosovo omililo pogoje za odpravo carin na srbsko blago  |  Despar zagnal projekt za boj proti debelosti  |  Rok za odkup deleža v Intereuropi podaljšan na začetek februarja  |  Izdelki Whole Foods kmalu tudi na celinskem delu Evrope  |  Konzum (še zmeraj) najuspešnejše podjetje Agrokorja  |  V Tušu še naprej podpirajo mlade smučarske upe  |  Nova trgovina Mercator Levstikov trg v Ljubljani širi koncept trgovin Minute  |   ||
   

Slovenija: Končal se je 25. Zlati boben v Portotožu

19.10.2018
V Hotelu Slovenija v Portorožu se je končal jubilejni, 25. mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki je pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice od srede potekal v Portorožu. Za najboljšo agencijo mrežo so razglasili McCann Worldgroup, za najboljšo agencijo pa McCann Bukarešta. Podeljenih je bilo 26 zlatih, 50 srebrnih in 12 velikih nagrad.

Festival se je odprl v sredo ob 12. uri z razstavo prijavljenih del, ob 13. uri pa v dvorani Cristoforo Colombo sledi refleksija ob 25-letnici najpomembnejšega oglaševalskega festivala v regiji.
 
Svoj pogled bosta predstavila predsednika žirij Adrian Botan (McCann Worldgroup) in Dušan Drakalski (Ray Productions), pridružil pa se jima bo Guy De Launey, dopisnik revije Monocle.

Za njimi je ob 14. uri s predavanjem "Oblikovanje preteklosti" nastopil kulturni antropolog in strateg Philip L. McKenzie.
 
Predavanje v isti dvorani ob 14:45 ima je imelo za izhodišče dejstvo, da je tehnologija danes pomembnejša od vsebine. Steve Griffiths, digitalni direktor evropskega dela agencijske mreže DDB, bo skušal najti odgovor na vprašanje, kako zmanjšati razliko med tehnološkimi inovacijami na eni strani in adaptacijo potrošnikov na drugi. 

Tako kot vsako leto je tudi na 25. Zlatem bobnu Emma Wilkie, direktorica britanske publikacije The Gunn Report, izpostavila največkrat nagrajena kreativna dela v oglaševanju. Itd.

Nazaj
 


 
 
 
back to top