IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 06.12.2022 || Zaradi sankcij Zahoda v legalizacijo kriptovalut  |  Ameriške tovarne oktobra z rastjo naročil  |  V devetih mesecih zbrali 7,2 milijona ton odpadkov  |  Otroški kirurgiji UKC Maribor so v Sparu priskrbeli nove pižame   |  Polovica prebivalcev bo za praznične nakupe namenila manj kot 100 evrov  |  Mlinotest z mojstri peke širi dobrodelnost  |  Glovo je zagnal program Glovo Local za pomoč malim podjetjem v času gospodarske krize  |  Na tržnicah je prepovedano prodajati cigarete  |  Obeta se novo podaljšanje dovoljenja za prodajo glifosata   |  Raziskava:"E-commerce Report 2022"  |  Sejem 14. Informativa bo 20.in 21.januarja 2023  |  Inflacija prvič po več kot enem letu nižja  |  Rusija požela skoraj 6 milijonov ton ukrajinske pšenice  |  Eurospin:" Radi delamo, radi živimo" (VIDEO)  |  Zbornica industrije sejmov in srečanj z iskanjem rešitev  |  Citypark obiskal znameniti Coca-Cola tovornjak  |  Doppelleu Boxer AG izdeluje nadomestek za meso iz stranskih proizvodov piva  |  Pod Unescovo zaščito odslej tudi bageta  |  Dnevnik:"Diskontni trgovci dobivajo tekmo"  |  Spletne strani ali aplikacije javnih ustanov uporablja skoraj tri četrtine prebivalcev  |   ||
   

Slovenija: Končal se je 25. Zlati boben v Portotožu

19.10.2018
V Hotelu Slovenija v Portorožu se je končal jubilejni, 25. mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki je pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice od srede potekal v Portorožu. Za najboljšo agencijo mrežo so razglasili McCann Worldgroup, za najboljšo agencijo pa McCann Bukarešta. Podeljenih je bilo 26 zlatih, 50 srebrnih in 12 velikih nagrad.

Festival se je odprl v sredo ob 12. uri z razstavo prijavljenih del, ob 13. uri pa v dvorani Cristoforo Colombo sledi refleksija ob 25-letnici najpomembnejšega oglaševalskega festivala v regiji.
 
Svoj pogled bosta predstavila predsednika žirij Adrian Botan (McCann Worldgroup) in Dušan Drakalski (Ray Productions), pridružil pa se jima bo Guy De Launey, dopisnik revije Monocle.

Za njimi je ob 14. uri s predavanjem "Oblikovanje preteklosti" nastopil kulturni antropolog in strateg Philip L. McKenzie.
 
Predavanje v isti dvorani ob 14:45 ima je imelo za izhodišče dejstvo, da je tehnologija danes pomembnejša od vsebine. Steve Griffiths, digitalni direktor evropskega dela agencijske mreže DDB, bo skušal najti odgovor na vprašanje, kako zmanjšati razliko med tehnološkimi inovacijami na eni strani in adaptacijo potrošnikov na drugi. 

Tako kot vsako leto je tudi na 25. Zlatem bobnu Emma Wilkie, direktorica britanske publikacije The Gunn Report, izpostavila največkrat nagrajena kreativna dela v oglaševanju. Itd.

Nazaj
 
 
 
 
back to top