IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 22.03.2019 || Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  Na svetovni dan poezije lahko kavo "plačate" s pesniškimi verzi  |  Paviljon Čebelji svet odslej v Muzeju Lojzeta Slaka v Mirni Peči  |  Edeka v projekt ekoloških trgovin  |  Walmart praznuje 25 let delovanja v Kanadi  |  Trgovec Tuš lani z manj prihodki in nižjim dobičkom  |  X5 Retail lani zabeležil 10-odstotni tržni delež  |  Delničarji prižgali zeleno luč za ruski prevzem španske verige DIA  |  "Pivara Tuzla" letos v znamenju naložb  |  Vrednost minimalne potrošniške košarice februarja znašala 639 evrov  |  European Food Summit zaprl vrata   |  Računsko sodišče z negativnim mnenjem Občini Ajdovščina glede pridobivanja delnic Mlinotesta  |  Bayerjeva vrednost na borzah pada zaradi afere z (Monsantovim) herbicidom   |  Mercator nadaljuje s poslovanjem po lex Mercator  |  Lahko "poroko" Sainsbury's - ASDA reši milijardno znižanje cen?  |  Metro kitajski del posla prodaja za 1,76 milijarde evrov  |   ||
   

Slovenija: Končal se je 25. Zlati boben v Portotožu

19.10.2018
V Hotelu Slovenija v Portorožu se je končal jubilejni, 25. mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki je pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice od srede potekal v Portorožu. Za najboljšo agencijo mrežo so razglasili McCann Worldgroup, za najboljšo agencijo pa McCann Bukarešta. Podeljenih je bilo 26 zlatih, 50 srebrnih in 12 velikih nagrad.

Festival se je odprl v sredo ob 12. uri z razstavo prijavljenih del, ob 13. uri pa v dvorani Cristoforo Colombo sledi refleksija ob 25-letnici najpomembnejšega oglaševalskega festivala v regiji.
 
Svoj pogled bosta predstavila predsednika žirij Adrian Botan (McCann Worldgroup) in Dušan Drakalski (Ray Productions), pridružil pa se jima bo Guy De Launey, dopisnik revije Monocle.

Za njimi je ob 14. uri s predavanjem "Oblikovanje preteklosti" nastopil kulturni antropolog in strateg Philip L. McKenzie.
 
Predavanje v isti dvorani ob 14:45 ima je imelo za izhodišče dejstvo, da je tehnologija danes pomembnejša od vsebine. Steve Griffiths, digitalni direktor evropskega dela agencijske mreže DDB, bo skušal najti odgovor na vprašanje, kako zmanjšati razliko med tehnološkimi inovacijami na eni strani in adaptacijo potrošnikov na drugi. 

Tako kot vsako leto je tudi na 25. Zlatem bobnu Emma Wilkie, direktorica britanske publikacije The Gunn Report, izpostavila največkrat nagrajena kreativna dela v oglaševanju. Itd.

Nazaj
 


 
 
 
back to top