IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 05.03.2021 || Američani naj bi bolj umirali za covidom-19 zaradi prevelike telesne teže  |  Italija glede balzamičnega kisa Slovenijo "zatožila" Evropski komisiji  |  Aleš Irgolič novi državni sekretar na ministrstvu za kmetijstvo  |  Amazon odprl prvo trgovino brez osebja izven meja ZDA  |  Luka Dončić postal ambasador pijače BioSteel  |  Občina Krško namenja 135.000 evrov za kmetijstvo in podeželje  |  Sodelovanje Orea in Lady Gaga   |  Odprli sedmo dm prodajalno v Banjaluki  |  Stokomak odprl trgovino v Radovišu  |  Povprečen Hrvat letno zavrže 75 kilogramov hrane  |  InStore BiH uspešno zaključil sedmi FMCG summit  |  Mediji:"Marino Portorož naj bi kupili Japonci"  |  Borojević zapustil nadzorni odbor Fortenove  |  ZANIMIVOST: Elektrika iz pomaranč v Sevilli  |  Merkur naslednji četrtek odpira prenovljen center na Ptuju  |  Parkirna hiša Supernova Ljubljana Rudnik dobiva podobo  |  Lidl odprl svojo 62. trgovino v Sloveniji  |  Novi generalni direktor uprave za varno hrano Matjaž Guček  |  InStore BiH organizira 7. FMCG Retail Summit Sarajevo (VIDEO)  |  Lidl bo najprej odpiral v Skopju, Štipu, Tetovu in Ohridu?  |   ||
   

Hrvaška/regija: Komunikacijski laboratorij je nova komunikacijska agencija Nestlé Adriatic

19.01.2021
Komunikacijski laboratorij je nov komunikacijski partner za korporativno komuniciranje družbe Nestlé Adriatic in bo bo po potrebi pokrivala tudi slovenski trg.

Agencija za integrirane komunikacijske rešitve Komunikacijski laboratorij bo zagotavljala popolno podporo na različnih področjih korporativnega komuniciranja. Od dejavnosti, povezanih s strateškim komuniciranjem, javnimi zadevami, kriznimi in digitalnimi komunikacijami ter vodenjem dogodkov do aktivne krepitve odnosov z zunanjimi deležniki. Poleg hrvaškega bo agencija po potrebi pokrivala tudi slovenski trg.

"Verjamemo, da z novim komunikacijskim partnerjem delimo prepričanje, da je komunikacija eno najpomembnejših strateških orodij za izgradnjo ugleda. Skupaj bomo krepili položaj Nestléja kot multinacionalke, ki s konkretnimi pobudami in dejanji prispeva hrvaški družbi. Naš poudarek bo ostal na izobraževanju o pravilni prehrani in zdravem načinu življenja, zaposlovanju mladih in okoljski trajnosti," je dejala Irena Kurtanjek, vodja korporativnega komuniciranja pri Nestlé Adriatic.

"Veseli nas, da smo del ekipe Nestlé. V agenciji to vidimo kot priložnost, da svojemu novemu naročniku zagotovimo učinkovite integrirane komunikacijske rešitve, ki prispevajo h komunikaciji in krepijo ugled Nestléja v prihodnjih letih. Zahvaljujoč naši izkušeni skupini strokovnjakov za odnose z javnostmi verjamemo, da bomo prispevali k doseganju ciljev in uspeha vodilnega svetovnega prehrambnega podjetja," je povedala Manuela Šola, lastnica in izvršna direktorica agencije Komunikacijski laboratorij.

Nazaj
 


 
 
 
back to top