IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 07.10.2022 || DZ potrdil zamrznitev cen šolskih malic  |   Carrefour s PepsiCom uporablja robote za prodajo izbranih izdelkov  |  Hofer z donacijo podprl razvoj talentov pod okriljem programa Botrstvo  |  Poziv k sodelovanju pri organiziranem ribolovu cipljev  |  Na Otoku jutri zaradi stavke na tirih le petina vlakov  |  Prenovili Tuš supermarket Kočevje  |  Nabavni vrh 2022  |  Diageo kupil znamko kavnega likerja Mr Black  |  Esselunga se je pridružila Epic Partners  |  Tesla začel proizvodnjo tovornjakov (najprej za Pepsi)  |  Večer: "Kupi sadre ostajajo v naravi, policija išče povzročitelja"  |  Izpostavili pomen mladih pri razvoju kmetijstva  |  Blagovna znamka "Naše najboljše" bogatejša za 14 novih ponudnikov  |  Uspešen zaključek 4. dobrodelnega zbiranja pleničk v dm prodajalnah   |  Kitajci ljubijo rdeče vino iz kleti Vinakoper!  |  Pred nočjo čarovnic Heinz lansiral "krvavi" kečap  |  Kruh "Sava" bo tudi naslednja dva meseca stal 53,50 dinarjev  |  Univerexport v Popovici odprl novo trgovino  |  Aldi je omejil količino nakupa ultrapasteriziranega mleka Łaciate   |   Ekonomista opozarjata na upravljanje z odpadki  |   ||
   

Češka: Kofola v tretjem četrtletju povečala prihodke

24.11.2021
Češka skupina Kofola, pod okrilje katere med drugim sodi Radenska, je v tretjem letošnjem četrtletju vknjižila 82,15 milijona evrov prihodkov, kar je 1,6 odstotka več kot v primerljivem obdobju lani. 

Gre za rekordno poletje, pri čemer je rast prodaje tudi posledica izjemno uspešne sezone v regiji Adriatic, so danes sporočili iz Kofole.

V poletnih mesecih so se dobro odrezali češki in slovaški trg ter regija Adriatic. Slednja je okrevala po zaslugi navala turistov, ki so vrnili po pandemiji covida-19, spominjajo v Kofoli.

Dobiček pred obrestmi, davki in amortizacijo (EBITDA) je v tretjem trimesečju glede na enako obdobje lani zdrsnil za 7,2 odstotka na 20,07 milijona evrov, v prvih devetih mesecih leta pa je porasel za 8,9 odstotka na 38,33 milijona evrov.

Vodstvo Kofole je celoletna pričakovanja EBITDA izboljšalo na razpon od 1,08 do 1,12 milijarde čeških kron (42,4 milijona do 44 milijonov evrov) in bo na novembrski skupščini predlagalo izplačilo dividend v višini 13,50 kron (53 evrskih centov) na delnico, so dodali v podjetju.

"Letošnja poletna sezona je bila celo nekoliko boljša od lanske, že tako rekordne sezone. Zahvaljujoč dobro zastavljenimi aktivnostim in akcijam smo ponovno uspeli izkoristiti prisotnost domačih turistov na Češkem in Slovaškem, kot tudi potencial turistov iz vse Evrope, ki so se vrnili na počitnice na Hrvaško in v Slovenijo," je rezultate komentiral predsednik uprave Kofole Jannis Samaras.

V regiji Adriatic je bila rast prodaje 13,3-odstotna. Največji porast je dosegla blagovna znamka Studena, iz tržnih segmentov so najbolj rasli impulzivni nakupi in obalna prodaja prek kanala Horeca, je povedal izvršni direktor Radenske Adriatic Marian Šefčovič.

Skupina se sicer sooča z znatnimi zvišanji cen v proizvodnji; od energije, transporta, embalažnega materiala do sladkorja, so še dodali. Izboljšanje končnega rezultata pa je posledica rasti prodaje ter finančni disciplini.

 

 

V tisočih EUR

9M2021*

9M2020*

Sprememba

Sprememba (%)

Prihodki**

196.919

187.814

9.105

4,8%

EBITDA**

38.329

35.195

3.134

8,9%

V tisočih EUR

3Q2021*

3Q2020*

Sprememba

Sprememba (%)

Prihodki**

82.146

80.843

1.303

1,6%

EBITDA**

20.072

21.632

-1.560

-7,2%

* prilagojeno za enkratne postavke

** preračunano z uporabo povprečne FX vrednosti 25,735 CZK/EUR

 

 


Nazaj
 
 
 
 
back to top