IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 12.12.2018 || Lidl trgovino št. 55 odpira jutri v Ilirski Bistrici  |  Potencialnim kupcem Vinaga poziv k zvišanju ponudb  |  Ministrica Pivec se je sestala z vodstvom TZS  |  V Murski Soboti odprli distribucijski center Zelena točka  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Colruyt povečal dobiček, prodajo in tržni delež  |  Ferrero v milijardni odkup poslovanja Campbell's-a?  |  Jamnica z EBITDA (dobičkom iz poslovanja pred amortizacijo) nad pričakovanji  |  Pripravljena prepoved plastičnih mešalnikov ter slamic za pijačo in palčk za ušesa  |  PR ZANIMIVOST: Mannerjeve čokoladne sanje  |  Srbija tretja največja pridelovalka sliv na svetu  |  Morrisonsu (po domnevnem zanimanju Amazona) poskočila vrednost  |  Na trgu preveč zelenjave neznanega izvora  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Esselunga v Milanu odprla trgovski center prihodnosti  |   Sberbank začel sprejemati ponudbe za prodajo svojega deleža v Agrokorju  |  Aldi Süd in Aldi Nord bosta sodelovala še bolj  |  Vlada želi bolj zdravo (predelano) hrano  |  Mastercard in Microsoft združujeta moči   |  Pri Tušu trkajo za srečo alpskih smučarjev (VIDEO)  |   ||
   

Nemčija: Koch: "Skupina Metro ne namerava prodati hipermarketov Real"

13.07.2018
Izvršni direktor trgovinske skupine Metro, Olaf Koch (na fotografiji), je v pogovoru za nemške medije potrdil, da družba nima nikakršnega namena prodati verigo hipermarketov Real.
 
Nemški velikan je kar nekaj zadnjih let porabil za prestrukturiranje in prodajo svojih poslov, vključno z veleblagovnicami Kaufhof, v ospredje pa so postavili prodajo v trgovinah z elektronskimi napravami Media-Saturn ter trgovinami na debelo (Cash & Carry).
 
Družba je prodajo živil in elektronike ločila na dva ločena posla, slednjega preimenovala v Ceconomy. "Smo na točki, ko lahko rečemo, da je podjetje uspešno in pripravljeno na izzive prihodnosti," je Koch povedal za revijo WirtschaftsWoche (WiWo) ter dodal:
 
"Sedaj je čas, da verigo hipermarketov Real še naprej poskušamo uspešno razvijati in graditi na uspešnem poslovnem modelu, hitro rastočem spletnem trgu, ter primerno izkoristiti naših 70 zemljišč."
 
Nov koncept trgovin Real "market hall" v Krefeldu naj bi družbi prodajo okrepil za 30 odstotkov, zato naj bi po Kochovih besedah tako želeli prenoviti vsaj še 30 od skupno 282-tih prodajaln verige Real.

V poslovnem letu do 30. septembra so trgovine Real zabeležile 3,1-odstotno rast prodaje, a 24-odstotni padec dobička iz poslovanja.

Nazaj
 


 
 
 
back to top