IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 24.02.2019 || HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Povečan izvoz malin  |  Italija postavila rekord po porabi piva na prebivalca  |  Coca-Cola zainteresirana (tudi) za Knjaza Miloša  |  Lidl širi omrežje trgovin na Danskem  |  Začasno prekinjena proizvodnja Nutelle  |  Penny Market investira v trgovinsko znamko sveže hrane  |  Z novim letom prenovljena tržnica, marca še nova trgovina ZK v Kočevju  |  Dvoboj za Vinakoper očitno med KZ Agraria in Klet Brda  |  Nova mesnica Ravlić v zagrebških Gajnicah  |  Vrstni red največjih blagovnih znamk od začetka tisočletja (VIDEO)  |  Walmart z rastjo dobička v zadnjem kvartalu za 70% glede na leto prej  |   104.641 Hoferjevih kupcev s trajnostno vrečko  |  Lidl najavlja nadaljevanje širjenja v Srbiji  |  Nov primer salmonele v kebabu iz Poljske  |  Amazon zaslužil 11,2 milijard dolarjev, a ne bo plačal davka na dobiček   |  Pridelek oliv se je lani podovojil  |  Nov predsednik uprave Perutnine Ptuj je Enver Šišić  |  Začetek proizvodnje Zrenjaninskega piva  |  Red Bull z rekordnih 5,5 milijarde evrov prihodkov   |   ||
   

Nemčija: Koch: "Skupina Metro ne namerava prodati hipermarketov Real"

13.07.2018
Izvršni direktor trgovinske skupine Metro, Olaf Koch (na fotografiji), je v pogovoru za nemške medije potrdil, da družba nima nikakršnega namena prodati verigo hipermarketov Real.
 
Nemški velikan je kar nekaj zadnjih let porabil za prestrukturiranje in prodajo svojih poslov, vključno z veleblagovnicami Kaufhof, v ospredje pa so postavili prodajo v trgovinah z elektronskimi napravami Media-Saturn ter trgovinami na debelo (Cash & Carry).
 
Družba je prodajo živil in elektronike ločila na dva ločena posla, slednjega preimenovala v Ceconomy. "Smo na točki, ko lahko rečemo, da je podjetje uspešno in pripravljeno na izzive prihodnosti," je Koch povedal za revijo WirtschaftsWoche (WiWo) ter dodal:
 
"Sedaj je čas, da verigo hipermarketov Real še naprej poskušamo uspešno razvijati in graditi na uspešnem poslovnem modelu, hitro rastočem spletnem trgu, ter primerno izkoristiti naših 70 zemljišč."
 
Nov koncept trgovin Real "market hall" v Krefeldu naj bi družbi prodajo okrepil za 30 odstotkov, zato naj bi po Kochovih besedah tako želeli prenoviti vsaj še 30 od skupno 282-tih prodajaln verige Real.

V poslovnem letu do 30. septembra so trgovine Real zabeležile 3,1-odstotno rast prodaje, a 24-odstotni padec dobička iz poslovanja.

Nazaj
 


 
 
 
back to top