IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.10.2018 || Še 5 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo naslednji četrtek, nato še eno v Melju  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

Nemčija: Koch: "Skupina Metro ne namerava prodati hipermarketov Real"

13.07.2018
Izvršni direktor trgovinske skupine Metro, Olaf Koch (na fotografiji), je v pogovoru za nemške medije potrdil, da družba nima nikakršnega namena prodati verigo hipermarketov Real.
 
Nemški velikan je kar nekaj zadnjih let porabil za prestrukturiranje in prodajo svojih poslov, vključno z veleblagovnicami Kaufhof, v ospredje pa so postavili prodajo v trgovinah z elektronskimi napravami Media-Saturn ter trgovinami na debelo (Cash & Carry).
 
Družba je prodajo živil in elektronike ločila na dva ločena posla, slednjega preimenovala v Ceconomy. "Smo na točki, ko lahko rečemo, da je podjetje uspešno in pripravljeno na izzive prihodnosti," je Koch povedal za revijo WirtschaftsWoche (WiWo) ter dodal:
 
"Sedaj je čas, da verigo hipermarketov Real še naprej poskušamo uspešno razvijati in graditi na uspešnem poslovnem modelu, hitro rastočem spletnem trgu, ter primerno izkoristiti naših 70 zemljišč."
 
Nov koncept trgovin Real "market hall" v Krefeldu naj bi družbi prodajo okrepil za 30 odstotkov, zato naj bi po Kochovih besedah tako želeli prenoviti vsaj še 30 od skupno 282-tih prodajaln verige Real.

V poslovnem letu do 30. septembra so trgovine Real zabeležile 3,1-odstotno rast prodaje, a 24-odstotni padec dobička iz poslovanja.

Nazaj
 


 
 
 
back to top