IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 23.06.2018 || Danes že četrti Tušev tek barv  |  Pobuda Moje znamke omogoča polet po Evropi  |  TZS: "Motiviranost in dvig kompetenc zaposlenih pomenita boljšo organizacijo dela"  |  Podeljena priznanja na 39. Mednarodnem ocenjevanju kakovosti mesa  |  Beiersdorf (po finančnem) zapušča še izvršni direktor  |  Tesco: "Če štejemo prodajo piva, bo SP osvojila Anglija!"  |  Bruselj uvedel carino na ameriški viski, brusnice, arašidovo maslo, kozmetiko...  |  L'Oreal in Casino v projekt skupnih drogerij  |  Glasovanje upnikov Agrokorja o upniškem dogovoru 4. julija!  |  Priznanja v kategoriji brezalkoholnih pijač Fructalu, Presadu in podjetju Voda 902  |  E-branjevka v pomoč pri nakupu svežih pridelkov prek spleta  |  Riko v Ukrajini pomaga pri gradnji tovarne sladkorja  |  Ljubljanske mlekarne tudi letos povečujejo odkup slovenskega mleka  |  Rok za prodajo terjatev Tuša prestavili na konec julija  |  Sainsbury's bo prisiljen prodati do 100 trgovin  |  Mondelēz International predstavil novega finančnega direktorja  |  Carrefour prvi predstavil 100 % biorazgradljive vrečke  |  Colruyt posloval nad pričakovanji  |  Sladka hiša na ulici Makedonija  |  Mercator, Idea in Roda osvojili nagrade Superbrands  |   ||
   

Slovenija: Kmetijska podjetja lani zaradi vremenskih neprilik poslovala slabše, živilska boljše

13.06.2018
Kmetijska podjetja v Sloveniji so lani ustvarila 2,44 milijona čiste izgube, potem ko so imela leto prej 8,73 milijona evrov čistega dobička. Za izgubo, v kateri so se znašla po dveh letih dobička, so krive predvsem vremenske neprilike.

Čistih prihodkov od prodaje je bilo za 176,88 milijona evrov, kar v primerjavi z letom 2016 predstavlja 0,2-odstotni padec, je danes pojasnila direktorica zbornice kmetijskih in živilskih podjetij pri Gospodarski zbornici Slovenije Tatjana Zagorc.

Bolje pa je šlo lani živilskim podjetjem. Ta so čisti dobiček povečala za 6,3 odstotka na 81 milijonov evrov in ustvarila 2,16 milijarde evrov čistih prihodkov od prodaje, kar v primerjavi z letom 2016 predstavlja petodstotni padec.

Po pojasnilih Zagorčeve je živilska panoga lani napredovala po vseh kazalcih in se je stabilizirala.

Nazaj
 


 
 
 
back to top