IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.10.2018 || Še 5 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo v četrtek, nato še eno v Melju  |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

Slovenija: Klovn ob otvoritvi trajnostno naravnane trgovine v Ljubljani – Robin Food št. 2

09.12.2017
V začetku julija so na Sokolski ulici v Mariboru uradno odprli prvo trgovino Robin Food, v torek je sledila otvoritev v Ljubljani,in tudi ta danes alfa in omega te poslovne ideje Dalibor Matijevič, na Celovški 111 v Šiški (nasproti kina Šiška), napoveduje uradno otvoritev s klovnom in vsem kar sodi zraven, da se predstavi soseski, kjer bo deloval.
 
Na Resljevi cesti v Ljubljani je že od poletja bistro s tem imenom. Matijević, ustanovitelj in lastnik trgovske blagovne znamke Robin Food, s sodelavci v svoji trgovini ponuja blago, ki je še v redu, a je pred uničenjem.
 
Po nizkih cenah namreč od dobaviteljev ali prodajalcev odkupujejo blago, ki mu bo bodisi kmalu pretekel rok uporabe bodisi so ga zaradi drugih razlogov umaknili iz prodaje.
 
"Včasih izdelovalci zgolj zamenjajo embalažo kakšnega izdelka in bi kar vse, kar je še ostalo na policah, uničili," razlaga Matijević. Trgovina bo delovala po principu diskonta, nekatere izdelke pa je mogoče kupiti le v večjih pakiranjih.
 
Trgovina se razprostira na 120 m2 in približno toliko je veliko tudi skladišče. "Cena nakupa blaga je odvisna od številnih dejavnikov, a predvsem od roka uporabnosti," je dejal Matijevič.
 
V trgovini ni svežega kruha in sadja, a so po drugi strani po lično zloženih policah razstavljeni vsi ostali živilski izdelki, kot so: olje, moka, čokolada, bio testenine ...
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top