IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 21.05.2018 || Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Danes je (prvič) svetovni dan čebel   |  Čebelarji z vsega sveta danes na srečanju v Žirovnici  |  Trgovec Dansk Supermarked ime spreminja v Salling Group  |  Po zaključenem 4. FMCG Summit-u v Skopju   |   Dobrote slovenskih kmetij od danes na Ptuju  |   Vinakoper dobitnik "šampiona" na 46.Prazniku refoška  |  Direktor Lidla v ZDA letos zapušča položaj  |  Odprtje prenovljene trgovine Mlinotest v Trnovem  |  Kroger podpisal partnerstvo z Ocadom  |  Danes 4. FMCG Summit Skopje  |  Spletna stran konference FMCG SUMMIT revije InStore  |  Samo še danes za (20%) cenejše prijave na 1. FMCG InStore Slovenija!  |  Klasova moka prvič v Savdijski Arabiji  |  Kar tri četrtine hrane na policah iz tujine  |  Coop predstavil prvi organsko pridelan jogurt brez sladkorja  |   Gebrüder Weiss najavlja naslednika Wolfganga Niessnerja  |  Podeljene nagrade Prizma na SKOJ-u   |  Pivka perutninarstvo že v Mipovem obratu v Kromberku  |   ||
   

Slovenija: Klovn ob otvoritvi trajnostno naravnane trgovine v Ljubljani – Robin Food št. 2

09.12.2017
V začetku julija so na Sokolski ulici v Mariboru uradno odprli prvo trgovino Robin Food, v torek je sledila otvoritev v Ljubljani,in tudi ta danes alfa in omega te poslovne ideje Dalibor Matijevič, na Celovški 111 v Šiški (nasproti kina Šiška), napoveduje uradno otvoritev s klovnom in vsem kar sodi zraven, da se predstavi soseski, kjer bo deloval.
 
Na Resljevi cesti v Ljubljani je že od poletja bistro s tem imenom. Matijević, ustanovitelj in lastnik trgovske blagovne znamke Robin Food, s sodelavci v svoji trgovini ponuja blago, ki je še v redu, a je pred uničenjem.
 
Po nizkih cenah namreč od dobaviteljev ali prodajalcev odkupujejo blago, ki mu bo bodisi kmalu pretekel rok uporabe bodisi so ga zaradi drugih razlogov umaknili iz prodaje.
 
"Včasih izdelovalci zgolj zamenjajo embalažo kakšnega izdelka in bi kar vse, kar je še ostalo na policah, uničili," razlaga Matijević. Trgovina bo delovala po principu diskonta, nekatere izdelke pa je mogoče kupiti le v večjih pakiranjih.
 
Trgovina se razprostira na 120 m2 in približno toliko je veliko tudi skladišče. "Cena nakupa blaga je odvisna od številnih dejavnikov, a predvsem od roka uporabnosti," je dejal Matijevič.
 
V trgovini ni svežega kruha in sadja, a so po drugi strani po lično zloženih policah razstavljeni vsi ostali živilski izdelki, kot so: olje, moka, čokolada, bio testenine ...
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top